Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
м (перейменував «[[Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві: національний та етнокультурни...) |
(→Організаційний комітет) |
||
Рядок 75: | Рядок 75: | ||
'''[[Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан]]''' | '''[[Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа]]''' | ||
'''[[Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи]]''' | '''[[Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи]]''' |
Версія за 09:48, 4 травня 2015
PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES
Дата проведення
23-25 квітня 2015 р.
Організаційний комітет
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (голова організаційного комітету);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Машовець Марина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи
Жумабаєва Азія Єлеупанівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
Акпаєва Асель Бакирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
Лєбєдєва Лариса Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
Іскакова Айгуль Толеутаєвна, заступник керівника апарату КазНПУ імені Абая, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Інституту магістратури і докторантури PhD
Нікішова Алла Василівна, проректор з наукової роботи закладу освіти "Барановичський державний університет"
Дубешко Наталія Григорівна, завідувач кафедри дошкільної освіти закладу освіти "Барановичський державний університет"
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
- ЗМІСТ
Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании
Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики
Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка
Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности
Бучма В.В. Особливості формування національної ідентичності підлітків у контексті сьогодення
Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів
Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці
Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи
Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues
Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста
Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи
Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи
Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді
Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." і Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка -- нерозривне ціле! | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|