Сторінки, що посилаються на «Гамідова Дар'я Ільхамівна»
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Наступні сторінки посилаються на Гамідова Дар'я Ільхамівна:
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).- Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови (← посилання)
- Гамідова Д.І. (сторінка-перенаправлення) (← посилання)
- Збірник наук. праць. - Випуск 7 (← посилання)
- Безпалько О.В. Компоненти професійної мобільності майбутніх соціальних педагогів (← посилання)
- Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні (← посилання)
- Білоус О.А. Адаптаційні проблеми іноземних студентів інженерного профілю (← посилання)
- Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі (← посилання)
- Задоя С. Організаційно-методичні аспекти роботи з дитячим ансамблем бандуристів (← посилання)
- Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці (← посилання)
- Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (← посилання)
- Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі (← посилання)
- Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови (← посилання)
- Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови (← посилання)
- Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови (← посилання)
- Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови (← посилання)
- Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників (← посилання)
- Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі (← посилання)
- Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови (← посилання)
- Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови (← посилання)
- Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові (← посилання)
- Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід (← посилання)
- Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови (← посилання)
- Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти (← посилання)
- Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур (← посилання)
- Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (← посилання)
- Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі (← посилання)
- Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації (← посилання)
- Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості (← посилання)
- Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи (← посилання)
- Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації (← посилання)
- Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) (← посилання)
- Рой Т.М. Формування комунікативної компетенції на уроках іноземної мови засобами тренінгів креативності (← посилання)
- Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови (← посилання)
- Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі (← посилання)
- Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. (← посилання)
- Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс (← посилання)
- Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ (← посилання)
- Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників (← посилання)
- Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці (← посилання)
- Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 7 (← посилання)
- Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору (← посилання)
- Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ (← посилання)
- Колот К., Гамідова Д. Оповідання Миколи Трублаїні «Яшка і Машка» (← посилання)
- Гамідова Д. (сторінка-перенаправлення) (← посилання)
- Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів (← посилання)
- Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій (← посилання)
- Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів (← посилання)
- Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності (← посилання)
- Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця (← посилання)
- Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності (← посилання)
- Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів (← посилання)
- Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку (← посилання)
- Збірник наук. праць. - Випуск 9 (← посилання)
- Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 9 (← посилання)
- Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості (← посилання)
- Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності (← посилання)
- Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського (← посилання)
- Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування (← посилання)
- Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят (← посилання)
- Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання (← посилання)
- Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури (← посилання)
- Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти (← посилання)
- Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі (← посилання)
- Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі (← посилання)
- Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи (← посилання)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (← посилання)
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі (← посилання)
- Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями (← посилання)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (← посилання)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми (← посилання)
- Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (← посилання)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (← посилання)
- Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі (← посилання)
- Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації (← посилання)
- Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП (← посилання)
- Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» (← посилання)
- Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи (← посилання)
- Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти (← посилання)
- Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні (← посилання)
- Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку (← посилання)
- Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору (← посилання)
- Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю (← посилання)
- Бойко С. Т. Медіа-освіта як складова професійної компетентності психолога в інформаційному суспільстві (← посилання)
- Яремчук В.В.Феномен соціального сирітства як наукова проблема (← посилання)
- Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. (← посилання)
- Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи (← посилання)
- Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики (← посилання)
- Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України (← посилання)
- Царенко Л.Г. Моделі здоров’я в інтерпретації особистого досвіду (← посилання)
- Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі (← посилання)
- Ботіна Л. Й. Дослідження особливостей мовленнєвої комунікації у науковому співтоваристві (гендерний аспект) (← посилання)