Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 251

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) ‎(12 категорій)
  2. Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді ‎(12 категорій)
  3. Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  4. Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури ‎(12 категорій)
  5. Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation ‎(12 категорій)
  6. Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни ‎(12 категорій)
  7. Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) ‎(12 категорій)
  8. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  9. Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy ‎(12 категорій)
  10. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  11. Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів ‎(12 категорій)
  12. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  13. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  14. Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України ‎(12 категорій)
  15. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  16. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  17. Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів ‎(12 категорій)
  18. Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  19. Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  20. Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  21. Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  22. Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму ‎(12 категорій)
  23. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)
  24. Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі ‎(12 категорій)
  25. Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  26. Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. ‎(12 категорій)
  27. Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  28. Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків ‎(12 категорій)
  29. Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students ‎(12 категорій)
  30. Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів ‎(12 категорій)
  31. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  32. Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  33. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  34. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  35. Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи ‎(12 категорій)
  36. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  37. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  38. Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі ‎(12 категорій)
  39. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  40. Постолова О.О. Дискурсно-прагматичнi особливостi дитячого мовлення (на матерiалi сучасної англiйської мови) ‎(12 категорій)
  41. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  42. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  43. Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі ‎(12 категорій)
  44. Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  45. Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  46. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  47. Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  48. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  49. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  50. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама