Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 851
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти (10 категорій)
- Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка (10 категорій)
- Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности (10 категорій)
- Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане (10 категорій)
- Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів (10 категорій)
- Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” (10 категорій)
- Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання (10 категорій)
- Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization (10 категорій)
- Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания (10 категорій)
- Студентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентів (10 категорій)
- Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования (10 категорій)
- Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога (10 категорій)
- Супрун Д.,Григоренко Т.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті (10 категорій)
- Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи (10 категорій)
- Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору (10 категорій)
- Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції (10 категорій)
- Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки (10 категорій)
- Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх (10 категорій)
- Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы (10 категорій)
- Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти (10 категорій)
- Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань (10 категорій)
- Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей (10 категорій)
- Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України (10 категорій)
- Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка (10 категорій)
- Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании (10 категорій)
- Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України (9 категорій)
- Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст (9 категорій)
- Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору (9 категорій)
- Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді (9 категорій)
- Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди (9 категорій)
- Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник) (9 категорій)
- Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) (9 категорій)
- Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості (9 категорій)
- Сензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів (9 категорій)
- Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності (9 категорій)
- Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру (9 категорій)
- Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни (9 категорій)
- Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства (9 категорій)
- Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників (9 категорій)
- Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки (9 категорій)
- Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів (9 категорій)
- Сітцева М.В.Художня образність у мультиплікації як засіб морального виховання дітей (9 категорій)
- Машовець М.А. Сучасні технології науково-педагогічної підготовки майбутнього дошкільного педагога в умовах університетської освіти (9 категорій)
- Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті (9 категорій)
- Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до близьких дорослих як показник тенденцій розвитку самооцінки (9 категорій)
- Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту» (9 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).