Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 851

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  2. Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка ‎(10 категорій)
  3. Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  4. Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности ‎(10 категорій)
  5. Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане ‎(10 категорій)
  6. Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів ‎(10 категорій)
  7. Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции ‎(10 категорій)
  8. Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” ‎(10 категорій)
  9. Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання ‎(10 категорій)
  10. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(10 категорій)
  11. Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания ‎(10 категорій)
  12. Студентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентів ‎(10 категорій)
  13. Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования ‎(10 категорій)
  14. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога ‎(10 категорій)
  15. Супрун Д.,Григоренко Т.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті ‎(10 категорій)
  16. Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи ‎(10 категорій)
  17. Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору ‎(10 категорій)
  18. Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції ‎(10 категорій)
  19. Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки ‎(10 категорій)
  20. Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх ‎(10 категорій)
  21. Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы ‎(10 категорій)
  22. Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти ‎(10 категорій)
  23. Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань ‎(10 категорій)
  24. Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей ‎(10 категорій)
  25. Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України ‎(10 категорій)
  26. Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка ‎(10 категорій)
  27. Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании ‎(10 категорій)
  28. Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України ‎(9 категорій)
  29. Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст ‎(9 категорій)
  30. Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору ‎(9 категорій)
  31. Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді ‎(9 категорій)
  32. Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди ‎(9 категорій)
  33. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник) ‎(9 категорій)
  34. Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) ‎(9 категорій)
  35. Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості ‎(9 категорій)
  36. Сензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів ‎(9 категорій)
  37. Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор ‎(9 категорій)
  38. Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності ‎(9 категорій)
  39. Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру ‎(9 категорій)
  40. Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни ‎(9 категорій)
  41. Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства ‎(9 категорій)
  42. Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників ‎(9 категорій)
  43. Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки ‎(9 категорій)
  44. Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів ‎(9 категорій)
  45. Сітцева М.В.Художня образність у мультиплікації як засіб морального виховання дітей ‎(9 категорій)
  46. Машовець М.А. Сучасні технології науково-педагогічної підготовки майбутнього дошкільного педагога в умовах університетської освіти ‎(9 категорій)
  47. Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті ‎(9 категорій)
  48. Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі ‎(9 категорій)
  49. Гордєєва Ж.В. Особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до близьких дорослих як показник тенденцій розвитку самооцінки ‎(9 категорій)
  50. Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту» ‎(9 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама