Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES

Collected materials of International Scientific and Practical Conference

Дата проведення

23-25 квітня 2015 р.

Організаційний комітет

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (голова організаційного комітету);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Машовець Марина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи

Жумабаєва Азія Єлеупанівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан

Акпаєва Асель Бакирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан

Лєбєдєва Лариса Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан

Іскакова Айгуль Толеутаєвна, заступник керівника апарату КазНПУ імені Абая, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Інституту магістратури і докторантури PhD

Нікішова Алла Василівна, проректор з наукової роботи закладу освіти "Барановичський державний університет"

Дубешко Наталія Григорівна, завідувач кафедри дошкільної освіти закладу освіти "Барановичський державний університет"

Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка



ЗМІСТ


Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы

Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании

Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики

Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка

Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности

Безух Ю.С. Технологія формування іншомовленнєвих умінь молодших школярівв умовах полікультурного простору

Богданець-Білоскаленко Н.І. Проблема національного виховання особистості у дошкільному закладі та початковій школі

Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи

Бучма В.В. Особливості формування національної ідентичності підлітків у контексті сьогодення

Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів

Герасимова О.І. Рефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до начання іноземних мов...

Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці

Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи

Єськова Т.Л. Проблема підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до національного виховання дошкільників...

Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності

Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия

Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues

Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала...

Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста

Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан

Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи

Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці

Мар’яненко Л.В. Самореалізація і самодетермінація учнів в пізнавальній діяльності як умови досягнення гармонійної вихованості...

Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи

Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі

Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста

Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников

Руднік Ю.В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи...

Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе

Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді

Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья

Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников

Чернявська О.О. Соціально-педагогічні заклади як центри патріотичного виховання дітей у літній період

Шатирко Л.О., Тихонова Т.Б. Діяльнісна самореалізація особистості в полікультурному освітньому просторі





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама