Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(6 проміжних версій 2 користувачів не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка| Інститут людини]]. – Випуск 18. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_18 | + | '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка| Інститут людини]]. – Випуск 18 : Матеріали Міжнародної науково-практична конференція: "Розвиток особистості у сучасному суспільстві: національний та етнокультурний дискурси". – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_18 |
[[Файл:Visnyk 18.jpg|міні|праворуч|500 пкс|]] | [[Файл:Visnyk 18.jpg|міні|праворуч|500 пкс|]] | ||
Рядок 8: | Рядок 8: | ||
<center>[[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка]]</center> | <center>[[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка]]</center> | ||
− | <center>(Протокол № __ від _________ | + | <center>(Протокол № __ від _________ 2015р.)</center> |
== <center>'''PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES'''</center> == | == <center>'''PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES'''</center> == | ||
Рядок 68: | Рядок 68: | ||
− | ::::::::::::::::::::© [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]], | + | ::::::::::::::::::::© [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]], 2015 |
− | ::::::::::::::::::::© http://www.psyh.kiev.ua, | + | ::::::::::::::::::::© http://www.psyh.kiev.ua, 2015 |
Рядок 78: | Рядок 78: | ||
+ | |||
+ | '''[[Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности]]''' | ||
'''[[Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы]]''' | '''[[Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы]]''' | ||
Рядок 86: | Рядок 88: | ||
'''[[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка]]''' | '''[[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка]]''' | ||
− | |||
− | |||
'''[[Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості]]''' | '''[[Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості]]''' | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
'''[[Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи]]''' | '''[[Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи]]''' | ||
Рядок 112: | Рядок 108: | ||
'''[[Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия]]''' | '''[[Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы]]''' | ||
'''[[Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues]]''' | '''[[Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues]]''' | ||
Рядок 118: | Рядок 116: | ||
'''[[Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста]]''' | '''[[Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании]]''' | ||
'''[[Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан]]''' | '''[[Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан]]''' | ||
Рядок 130: | Рядок 130: | ||
'''[[Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи]]''' | '''[[Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Машовец М.А. Образовательная среда как средство формирования гражданской позиции у будущих педагогов]]''' | ||
'''[[Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі]]''' | '''[[Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі]]''' |
Поточна версія на 15:23, 18 березня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 18 : Матеріали Міжнародної науково-практична конференція: "Розвиток особистості у сучасному суспільстві: національний та етнокультурний дискурси". – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_18
PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES
Дата проведення
23-25 квітня 2015 р.
Організаційний комітет
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (голова організаційного комітету);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка з наукової роботи;
Машовець Марина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи
Жумабаєва Азія Єлеупанівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
Акпаєва Асель Бакирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
Лєбєдєва Лариса Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
Іскакова Айгуль Толеутаєвна, заступник керівника апарату КазНПУ імені Абая, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Інституту магістратури і докторантури PhD
Дубешко Наталія Григорівна, завідувач кафедри дошкільної освіти закладу освіти "Барановичський державний університет"
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
- ЗМІСТ
Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности
Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании
Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики
Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка
Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості
Бучма В.В. Особливості формування національної ідентичності підлітків у контексті сьогодення
Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів
Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці
Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи
Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы
Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues
Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста
Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании
Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи
Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи
Машовец М.А. Образовательная среда как средство формирования гражданской позиции у будущих педагогов
Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді
Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." і Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка -- нерозривне ціле! | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|