Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 231
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи (12 категорій)
- Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці (12 категорій)
- Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят (12 категорій)
- Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (12 категорій)
- Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека (12 категорій)
- Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage (12 категорій)
- Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr (12 категорій)
- Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів (12 категорій)
- Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (12 категорій)
- Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні (12 категорій)
- Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (12 категорій)
- Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов (12 категорій)
- Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ (12 категорій)
- Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language (12 категорій)
- Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції (12 категорій)
- Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови (12 категорій)
- Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи (12 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови (12 категорій)
- Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming (12 категорій)
- Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) (12 категорій)
- Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. (12 категорій)
- Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах (12 категорій)
- Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (12 категорій)
- Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words (12 категорій)
- Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning (12 категорій)
- Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства (12 категорій)
- Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов (12 категорій)
- Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками (12 категорій)
- Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (12 категорій)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (12 категорій)
- Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom (12 категорій)
- Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language (12 категорій)
- Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій (12 категорій)
- Вакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах Канади (12 категорій)
- Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів (12 категорій)
- Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).