Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: == <center>'''PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES'''</center> == <center>Collected materials of International Distan...)
 
 
(Одна проміжна версія одного користувача не показана)
Рядок 1: Рядок 1:
 +
'''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка| Інститут людини]]. – Випуск  18 : Матеріали Міжнародної науково-практична конференція: "Розвиток особистості у сучасному суспільстві: національний та етнокультурний дискурси". – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_18
 +
 +
[[Файл:Visnyk 18.jpg|міні|праворуч|500 пкс|]]
 +
 +
 +
<center>Рекомедовано до видання Вченою радою</center>
 +
 +
<center>[[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка]]</center>
 +
 +
<center>(Протокол № __ від _________ 2015р.)</center>
 +
 
== <center>'''PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES'''</center>  ==
 
== <center>'''PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES'''</center>  ==
  
<center>Collected materials of International Distance Scientific and Practical Conference</center>
+
<center>Collected materials of International Scientific and Practical Conference</center>
  
 
== Дата проведення ==
 
== Дата проведення ==
Рядок 9: Рядок 20:
 
== Організаційний комітет ==
 
== Організаційний комітет ==
  
[[Юрченко Віктор Іванович]], кандидат психологічних наук, доцент, директор [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
+
[[Юрченко Віктор Іванович]], кандидат психологічних наук, доцент, директор [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] (голова організаційного комітету);
  
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою дошкільної освіти]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
+
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] з наукової роботи;
  
 
[[Машовець Марина Анатоліївна]], кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи
 
[[Машовець Марина Анатоліївна]], кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи
  
[[Долинська Любов Василівна]], кандидат психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології Інституту філософської освіти і науки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
+
[[Жумабаєва Азія Єлеупанівна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
  
[[Апенько Світлана Миколаївна]], доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри "Інноваційне і проектне управління" Економічного факультету Омського державного університету ім. Ф.М.Достоєвського
+
[[Акпаєва Асель Бакирівна]], кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
  
[[Катуніна Ірина Володимирівна]], доктор економічних наук, доцент кафедри "Інноваційне і проектне управління" Економічного факультету Омського державного університету ім. Ф.М.Достоєвського
+
[[Лєбєдєва Лариса Анатоліївна]], кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан
  
 
[[Іскакова Айгуль Толеутаєвна]], заступник керівника апарату КазНПУ імені Абая, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Інституту магістратури і докторантури PhD
 
[[Іскакова Айгуль Толеутаєвна]], заступник керівника апарату КазНПУ імені Абая, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Інституту магістратури і докторантури PhD
 
[[Нікішова Алла Василівна]], проректор з наукової роботи закладу освіти "Барановичський державний університет"
 
  
 
[[Дубешко Наталія Григорівна]], завідувач кафедри дошкільної освіти закладу освіти "Барановичський державний університет"  
 
[[Дубешко Наталія Григорівна]], завідувач кафедри дошкільної освіти закладу освіти "Барановичський державний університет"  
  
[[Гріньова Ольга Михайлівна]], кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]
+
[[Гріньова Ольга Михайлівна]], кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 +
 
 +
 
 +
'''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''':
 +
 
 +
[[Безпалько Ольга Володимирівна]], доктор педагогічних наук, професор, директор [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
 +
 
 +
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою дошкільної освіти]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Іванов Олександр Володимирович]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
 +
 
 +
[[Побірченко Неля Антонівна]], доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Сєргєєнкова Оксана Павлівна]], доктор психологічних наук, доцент, завідувач [[Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Чернобровкін Володимир Миколайович]], доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології [[Луганський національний університет імені Тараса Шевченка|Луганського національного університету імені Тараса Шевченка]];
 +
 +
[[Бакланов Костянтин Володимирович]], кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
 +
 
 +
[[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор завідувач  [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Прокопович Євгеній Михайлович]], кандидат медичних наук, доцент [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Юрченко Віктор Іванович]], кандидат психологічних наук, доцент, директор [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
 +
 
 +
[[Мартиненко Світлана Миколаївна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін КУ імені Бориса Грінченка|кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Котенко Ольга Володимирівна]], кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 +
 
 +
[[Гріньова Ольга Михайлівна]], кандидат психологічних наук, доцент [[Кафедра психології Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри психології]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]].
 +
 
 +
 
 +
::::::::::::::::::::© [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]], 2015
 +
::::::::::::::::::::© http://www.psyh.kiev.ua, 2015
  
  
 +
<center>'''Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернет-спільноті свої пошукові доробки'''</center>
  
  
 
::::::::::::::'''ЗМІСТ'''
 
::::::::::::::'''ЗМІСТ'''
  
'''[[Айтбаева А. Образовательные программы - основа интеграции в мировое образовательное пространство]]'''
 
  
'''[[Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору]]'''
 
  
'''[[Амирова А.С., Таубаева Г.З. Инновационные формы вовлечения родителей в образовательный процесс дошкольной организации...]]'''
+
'''[[Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности]]'''
  
'''[[Apenko S.N. Motivating students to practice and training in project management]]'''
+
'''[[Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы]]'''
  
'''[[Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management]]'''
+
'''[[Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в  начальном математическом образовании]]'''
  
'''[[Арзанбаева Б.О., Идрисова Ж.И. Особенности инновационной педагогической деятельности будущего специалиста дошкольного профиля]]'''
+
'''[[Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики]]'''
  
'''[[Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка]]'''
+
'''[[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка]]'''
  
'''[[Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы]]'''
+
'''[[Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості]]'''
  
'''[[Гаращенко Л.В. Современные приоритеты физического воспитания детей дошкольного возраста: здоровьесберегающие технологии]]'''
+
'''[[Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи]]'''
  
'''[[Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки]]'''
+
'''[[Бучма В.В. Особливості формування національної ідентичності підлітків у контексті сьогодення]]'''
  
'''[[Довбня С.О. Педагогическое сопровождение творческих игр детей дошкольного возраста на субъект- субъектных принципах...]]'''
+
'''[[Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів]]'''
  
'''[[Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане]]'''
+
'''[[Герасимова О.І. Рефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до начання іноземних мов...]]'''
  
'''[[Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан]]'''
+
'''[[Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці]]'''
  
'''[[Жунусова А.Ж., Сейдуалиева А.М., Альдибекова Ш. Теоретические аспекты понятия  «информационная компетентность» в начальном образовании]]'''
+
'''[[Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи]]'''
  
'''[[Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий  на развитие инноваций в  дошкольном образовании республики Казахстан...]]'''
+
'''[[Єськова Т.Л. Проблема підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до національного виховання дошкільників...]]'''
  
'''[[Искакова А.Т., Закаева Г.З. Некоторые аспекты социально-педагогической ориентации взрослых на  инклюзивное образование]]'''
+
'''[[Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності]]'''
  
'''[[Катунина И.В. Опыт применения управленческих игр в подготовке специалистов по управлению проектами]]'''
+
'''[[Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия]]'''
  
'''[[Козак Л.В. Творчество как основа инновационной деятельности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии]]'''
+
'''[[Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы]]'''
  
'''[[Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей]]'''
+
'''[[Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues]]'''
  
'''[[Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образования]]'''
+
'''[[Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала...]]'''
  
'''[[Кочерга А.В. Психофизиологические механизмы чувствительности человека: способы развития]]'''
+
'''[[Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста]]'''
  
'''[[Кравчук Л.В. Реализация инновационных подходов в нравственном развитии младших школьников]]'''
+
'''[[Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании]]'''
  
'''[[Лясковская И.Л. Формирование образа гармоничной личности как необходимое условие преодоления кризиса среднего возраста]]'''
+
'''[[Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан]]'''
  
'''[[Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей...]]'''
+
'''[[Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа]]'''
  
'''[[Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников]]'''
+
'''[[Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи]]'''
  
'''[[Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы...]]'''
+
'''[[Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці]]'''
  
'''[[Олексюк Е.А.Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе повышения квалификации учителей математики]]'''
+
'''[[Мар’яненко Л.В. Самореалізація і самодетермінація учнів в пізнавальній діяльності  як умови досягнення гармонійної вихованості...]]'''
  
'''[[Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции...]]'''
+
'''[[Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи]]'''
  
'''[[Половина Е.А. Формирование у детей старшего дошкольного возраста эстетического отношения к природе средствами пейзажной живописи]]'''
+
'''[[Машовец М.А. Образовательная среда как средство формирования гражданской позиции у будущих педагогов]]'''
  
'''[[Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования...]]'''
+
'''[[Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі]]'''
  
'''[[Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности]]'''
+
'''[[Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста]]'''
  
'''[[Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игры]]'''
+
'''[[Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников]]'''
  
'''[[Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности  будущих преподавателей высшей школы]]'''
+
'''[[Руднік Ю.В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи...]]'''
  
'''[[Таджиева М, Еленгеева В. Обзор дошкольных образовательных программ в зарубежных странах]]'''
+
'''[[Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе]]'''
  
'''[[Тасжурекова Ж.Т. Профессиональная подготовка учителя новой формации в условиях реализации компетентностного подхода]]'''
+
'''[[Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді]]'''
  
'''[[Терентьева Н.А. Приоритетные задачи деятельности университетов Украины: наука и инновации]]'''
+
'''[[Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья]]'''
  
'''[[Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан]]'''
+
'''[[Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников]]'''
  
'''[[Чередниченко С.В. Национальное воспитание как основа культурологической составляющей в практике современного дошкольного образования]]'''
+
'''[[Чернявська О.О. Соціально-педагогічні заклади як центри патріотичного виховання дітей у літній період]]'''
  
'''[[Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки]]'''
+
'''[[Шатирко Л.О., Тихонова Т.Б. Діяльнісна самореалізація особистості в полікультурному освітньому просторі]]'''
  
  
Рядок 118: Рядок 159:
 
[[Категорія:Наукові праці]]
 
[[Категорія:Наукові праці]]
 
[[Категорія:Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць]]
 
[[Категорія:Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць]]
[[Категорія:Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи"]]
+
[[Категорія:Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."]]
 
[[Категорія:Статті з педагогіки]]
 
[[Категорія:Статті з педагогіки]]
 
[[Категорія:Статті з психології]]
 
[[Категорія:Статті з психології]]

Поточна версія на 15:23, 18 березня 2018

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 18 : Матеріали Міжнародної науково-практична конференція: "Розвиток особистості у сучасному суспільстві: національний та етнокультурний дискурси". – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_18

Visnyk 18.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № __ від _________ 2015р.)

PERSONALITY DEVELOPMENT IN MODERN SOCIETY: NATIONAL AND ETHNOCULTURAL DISCOURCES

Collected materials of International Scientific and Practical Conference

Дата проведення

23-25 квітня 2015 р.

Організаційний комітет

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (голова організаційного комітету);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка з наукової роботи;

Машовець Марина Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з науково-методичної і навчальної роботи

Жумабаєва Азія Єлеупанівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан

Акпаєва Асель Бакирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан

Лєбєдєва Лариса Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної й початкової освіти Інституту педагогіки жене психології КазНПУ імені Абая, м. Алмати, Казахстан

Іскакова Айгуль Толеутаєвна, заступник керівника апарату КазНПУ імені Абая, доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін Інституту магістратури і докторантури PhD

Дубешко Наталія Григорівна, завідувач кафедри дошкільної освіти закладу освіти "Барановичський державний університет"

Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка


РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, 2015
© http://www.psyh.kiev.ua, 2015


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернет-спільноті свої пошукові доробки


ЗМІСТ


Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности

Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы

Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании

Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики

Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка

Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості

Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи

Бучма В.В. Особливості формування національної ідентичності підлітків у контексті сьогодення

Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів

Герасимова О.І. Рефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до начання іноземних мов...

Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці

Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи

Єськова Т.Л. Проблема підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до національного виховання дошкільників...

Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності

Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия

Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы

Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues

Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала...

Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста

Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании

Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан

Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа

Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи

Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці

Мар’яненко Л.В. Самореалізація і самодетермінація учнів в пізнавальній діяльності як умови досягнення гармонійної вихованості...

Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи

Машовец М.А. Образовательная среда как средство формирования гражданской позиции у будущих педагогов

Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі

Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста

Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников

Руднік Ю.В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи...

Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе

Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді

Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья

Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников

Чернявська О.О. Соціально-педагогічні заклади як центри патріотичного виховання дітей у літній період

Шатирко Л.О., Тихонова Т.Б. Діяльнісна самореалізація особистості в полікультурному освітньому просторі





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама