Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 151

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови ‎(12 категорій)
  2. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  3. Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English ‎(12 категорій)
  4. Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming ‎(12 категорій)
  5. Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ ‎(12 категорій)
  6. Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості ‎(12 категорій)
  7. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  8. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  9. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  10. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  11. Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  12. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  13. Голік К.О. Aктивізація навчально-пізнавальної діяльності дітей старш. дошкільн. віку на заняттях з АМ у вимірі третього тисячоліття ‎(12 категорій)
  14. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  15. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  16. Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  17. Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови ‎(12 категорій)
  18. Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  19. Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя ‎(12 категорій)
  20. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  21. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  22. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  23. Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  24. Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  25. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  26. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  27. Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  28. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  29. Грищенко В.Г. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  30. Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening ‎(12 категорій)
  31. Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті ‎(12 категорій)
  32. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  33. Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn ‎(12 категорій)
  34. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  35. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  36. Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  37. Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  38. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  39. Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови ‎(12 категорій)
  40. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  41. Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  42. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  43. Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи ‎(12 категорій)
  44. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  45. Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу ‎(12 категорій)
  46. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  47. Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою ‎(12 категорій)
  48. Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера ‎(12 категорій)
  49. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  50. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама