Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 501

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів ‎(11 категорій)
  2. Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі ‎(11 категорій)
  3. Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня ‎(11 категорій)
  4. Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу ‎(11 категорій)
  5. Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  6. Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості ‎(11 категорій)
  7. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(11 категорій)
  8. Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  9. Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  10. Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  11. Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній ‎(11 категорій)
  12. Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  13. Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  14. Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів ‎(11 категорій)
  15. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(11 категорій)
  16. Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти ‎(11 категорій)
  17. Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів ‎(11 категорій)
  18. Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи ‎(11 категорій)
  19. Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови ‎(11 категорій)
  20. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості ‎(11 категорій)
  21. Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми ‎(11 категорій)
  22. Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  23. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(11 категорій)
  24. Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(11 категорій)
  25. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії ‎(11 категорій)
  26. Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  27. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  28. Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів ‎(11 категорій)
  29. Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища ‎(11 категорій)
  30. Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности ‎(11 категорій)
  31. Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків ‎(11 категорій)
  32. Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  33. Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи ‎(11 категорій)
  34. Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу ‎(11 категорій)
  35. Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи ‎(11 категорій)
  36. Педагогічна та психологічна література (джерела)/І ‎(11 категорій)
  37. Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України ‎(11 категорій)
  38. Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  39. Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції ‎(11 категорій)
  40. Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  41. Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови ‎(11 категорій)
  42. Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики ‎(11 категорій)
  43. Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста ‎(11 категорій)
  44. Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном ‎(11 категорій)
  45. Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності ‎(11 категорій)
  46. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л ‎(11 категорій)
  47. Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента ‎(11 категорій)
  48. Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості ‎(11 категорій)
  49. Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) ‎(11 категорій)
  50. Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) ‎(11 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама