Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 271

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  2. Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи ‎(12 категорій)
  3. Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  4. Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  5. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  6. Голік К.О. Aктивізація навчально-пізнавальної діяльності дітей старш. дошкільн. віку на заняттях з АМ у вимірі третього тисячоліття ‎(12 категорій)
  7. Грищенко В.Г. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  8. Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening ‎(12 категорій)
  9. Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії ‎(12 категорій)
  10. Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики ‎(12 категорій)
  11. Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті ‎(12 категорій)
  12. Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  13. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  14. Орлова Д.Г. Webquest technology in the process of primary school students’ English language grammar skills forming ‎(12 категорій)
  15. Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США ‎(12 категорій)
  16. Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни ‎(12 категорій)
  17. Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) ‎(12 категорій)
  18. Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  19. Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  20. Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра ‎(12 категорій)
  21. Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови ‎(12 категорій)
  22. Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови ‎(12 категорій)
  23. Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  24. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  25. Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови ‎(12 категорій)
  26. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського ‎(12 категорій)
  27. Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  28. Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою ‎(12 категорій)
  29. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  30. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  31. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)
  32. Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  33. Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  34. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  35. Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. ‎(12 категорій)
  36. Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання ‎(12 категорій)
  37. Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів ‎(12 категорій)
  38. Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера ‎(12 категорій)
  39. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі ‎(12 категорій)
  40. Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти ‎(12 категорій)
  41. Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів ‎(12 категорій)
  42. Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми ‎(12 категорій)
  43. Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  44. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  45. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  46. Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді ‎(12 категорій)
  47. Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  48. Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation ‎(12 категорій)
  49. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  50. Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама