Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 401

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  2. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  3. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  4. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  5. Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning ‎(12 категорій)
  6. Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  7. Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  8. Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience ‎(12 категорій)
  9. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  10. Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  11. Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками ‎(12 категорій)
  12. Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах ‎(12 категорій)
  13. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  14. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  15. Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів ‎(12 категорій)
  16. Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції ‎(12 категорій)
  17. Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  18. Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей ‎(12 категорій)
  19. Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English ‎(12 категорій)
  20. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  21. Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  22. Сащук Тетяна Володимирівна ‎(12 категорій)
  23. Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language ‎(12 категорій)
  24. Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах ‎(12 категорій)
  25. Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  26. Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) ‎(12 категорій)
  27. Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу ‎(12 категорій)
  28. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  29. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  30. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  31. Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  32. Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  33. Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі ‎(12 категорій)
  34. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  35. Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства ‎(12 категорій)
  36. Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  37. Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  38. Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language ‎(12 категорій)
  39. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  40. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  41. Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій ‎(12 категорій)
  42. Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  43. Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  44. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  45. Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі ‎(12 категорій)
  46. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності ‎(12 категорій)
  47. Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу ‎(12 категорій)
  48. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  49. Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції ‎(12 категорій)
  50. Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама