Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 401

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  2. Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  3. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  4. Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ ‎(12 категорій)
  5. Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів ‎(12 категорій)
  6. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  7. Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  8. Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  9. Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  10. Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  11. Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе ‎(12 категорій)
  12. Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine ‎(12 категорій)
  13. Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії ‎(12 категорій)
  14. Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity ‎(12 категорій)
  15. Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students ‎(12 категорій)
  16. Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming ‎(12 категорій)
  17. Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів ‎(12 категорій)
  18. Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  19. Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів ‎(12 категорій)
  20. Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  21. Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму ‎(12 категорій)
  22. Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації ‎(12 категорій)
  23. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  24. Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу ‎(12 категорій)
  25. Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання ‎(12 категорій)
  26. Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ ‎(12 категорій)
  27. Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі ‎(12 категорій)
  28. Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation ‎(12 категорій)
  29. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  30. Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї ‎(12 категорій)
  31. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  32. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  33. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  34. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят ‎(12 категорій)
  35. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  36. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  37. Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО ‎(12 категорій)
  38. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  39. Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  40. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  41. Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні ‎(12 категорій)
  42. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  43. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  44. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  45. Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  46. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  47. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  48. Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів ‎(12 категорій)
  49. Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  50. Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама