Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 401
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) (12 категорій)
- Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning (12 категорій)
- Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience (12 категорій)
- Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками (12 категорій)
- Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах (12 категорій)
- Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі (12 категорій)
- Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти (12 категорій)
- Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів (12 категорій)
- Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції (12 категорій)
- Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей (12 категорій)
- Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English (12 категорій)
- Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС (12 категорій)
- Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи (12 категорій)
- Сащук Тетяна Володимирівна (12 категорій)
- Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language (12 категорій)
- Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах (12 категорій)
- Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) (12 категорій)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (12 категорій)
- Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» (12 категорій)
- Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів (12 категорій)
- Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку (12 категорій)
- Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі (12 категорій)
- Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові (12 категорій)
- Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства (12 категорій)
- Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови (12 категорій)
- Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language (12 категорій)
- Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (12 категорій)
- Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій (12 категорій)
- Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication (12 категорій)
- Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (12 категорій)
- Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності (12 категорій)
- Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу (12 категорій)
- Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (12 категорій)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).