Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Створена сторінка: '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київсько...) |
|||
(39 проміжних версій одного користувача не показані) | |||
Рядок 22: | Рядок 22: | ||
[[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | [[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | ||
− | + | Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою дошкільної освіти]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | |
[[Гріньова Ольга Михайлівна]], кандидат психологічних наук, доцент [[Кафедра психології Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри педагогіки та психології]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | [[Гріньова Ольга Михайлівна]], кандидат психологічних наук, доцент [[Кафедра психології Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри педагогіки та психології]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | ||
Рядок 50: | Рядок 50: | ||
<center>'''ЗМІСТ'''</center> | <center>'''ЗМІСТ'''</center> | ||
− | '''[[ | + | '''[[Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming]]''' |
− | '''[[]]''' | + | '''[[Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку]]''' |
+ | '''[[Варченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного віку]]''' | ||
+ | '''[[Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи]]''' | ||
+ | '''[[Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions)]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи]]''' | ||
[[Категорія:Електронні книги]] | [[Категорія:Електронні книги]] |
Поточна версія на 08:53, 8 листопада 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини. – Випуск 20. – К., 2017. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_20
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (відповідальний секретар);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи, професор кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Біла Ірина Миколаївна, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник кафедри кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гавриш Наталія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванюк Ганна Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології та педагогіки Національного університету "Києво-Могилянська академія".
Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку
Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи
Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів
Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі
Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів
Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage
Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr
Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів
Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі
Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience
Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі
Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу
Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі
Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів
Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову
Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17