Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 14
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 76: | Рядок 76: | ||
'''[[Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers]]''' | '''[[Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови]]''' | ||
'''[[Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language]]''' | '''[[Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language]]''' | ||
Рядок 126: | Рядок 128: | ||
'''[[Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови]]''' | '''[[Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників]''' | ||
'''[[Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках]]''' | '''[[Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках]]''' | ||
Рядок 134: | Рядок 138: | ||
'''[[Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів]]''' | '''[[Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів]]''' | ||
'''[[Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови]]''' | '''[[Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови]]''' |
Версія за 08:43, 16 березня 2014
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 14. – К., 2014. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System
Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі
Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови
Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects
Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning
Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers
Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism)
Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі
Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови
Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language
Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі
Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language
Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні
Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine
Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review
Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи
Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови
Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі
Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект
Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі
Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов
Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів
Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи
Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови
Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови
[[Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників]
Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках
Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою
Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів
Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів
Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17