Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 351

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії ‎(12 категорій)
  2. Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики ‎(12 категорій)
  3. Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  4. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  5. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят ‎(12 категорій)
  6. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  7. Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО ‎(12 категорій)
  8. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  9. Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни ‎(12 категорій)
  10. Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) ‎(12 категорій)
  11. Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  12. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  13. Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні ‎(12 категорій)
  14. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  15. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  16. Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  17. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  18. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  19. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)
  20. Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  21. Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming ‎(12 категорій)
  22. Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  23. Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  24. Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів ‎(12 категорій)
  25. Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. ‎(12 категорій)
  26. Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  27. Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів ‎(12 категорій)
  28. Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання ‎(12 категорій)
  29. Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language ‎(12 категорій)
  30. Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  31. Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words ‎(12 категорій)
  32. Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  33. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  34. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  35. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  36. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  37. Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning ‎(12 категорій)
  38. Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  39. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  40. Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage ‎(12 категорій)
  41. Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr ‎(12 категорій)
  42. Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  43. Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  44. Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ ‎(12 категорій)
  45. Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками ‎(12 категорій)
  46. Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  47. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  48. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)
  49. Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  50. Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама