Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 351

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови ‎(12 категорій)
  2. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  3. Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму ‎(12 категорій)
  4. Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови ‎(12 категорій)
  5. Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  6. Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  7. Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності ‎(12 категорій)
  8. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації ‎(12 категорій)
  9. Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language ‎(12 категорій)
  10. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  11. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  12. Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  13. Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  14. Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English ‎(12 категорій)
  15. Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming ‎(12 категорій)
  16. Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості ‎(12 категорій)
  17. Берізко М.І. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей ‎(12 категорій)
  18. Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови ‎(12 категорій)
  19. Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів ‎(12 категорій)
  20. Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  21. Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя ‎(12 категорій)
  22. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  23. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(12 категорій)
  24. Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  25. Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  26. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  27. Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  28. Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System ‎(12 категорій)
  29. Голік К.О. Aктивізація навчально-пізнавальної діяльності дітей старш. дошкільн. віку на заняттях з АМ у вимірі третього тисячоліття ‎(12 категорій)
  30. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  31. Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців ‎(12 категорій)
  32. Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers ‎(12 категорій)
  33. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП ‎(12 категорій)
  34. Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті ‎(12 категорій)
  35. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  36. Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn ‎(12 категорій)
  37. Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові ‎(12 категорій)
  38. Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  39. Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  40. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  41. Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі ‎(12 категорій)
  42. Грищенко В.Г. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  43. Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening ‎(12 категорій)
  44. Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови ‎(12 категорій)
  45. Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  46. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(12 категорій)
  47. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  48. Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи ‎(12 категорій)
  49. Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу ‎(12 категорій)
  50. Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама