Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 101

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  2. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  3. Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови ‎(12 категорій)
  4. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації ‎(12 категорій)
  5. Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) ‎(12 категорій)
  6. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  7. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  8. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  9. Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  10. Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  11. Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy ‎(12 категорій)
  12. Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів ‎(12 категорій)
  13. Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  14. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  15. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  16. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  17. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  18. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  19. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  20. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  21. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  22. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  23. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  24. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  25. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  26. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  27. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  28. Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  29. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  30. Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  31. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  32. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  33. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  34. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  35. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  36. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  37. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  38. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  39. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  40. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  41. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  42. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  43. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  44. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  45. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  46. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  47. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  48. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  49. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  50. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама