Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 101
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти (12 категорій)
- Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі (12 категорій)
- Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі (12 категорій)
- Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови (12 категорій)
- Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom (12 категорій)
- Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста (12 категорій)
- Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект (12 категорій)
- Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів (12 категорій)
- Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language (12 категорій)
- Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (12 категорій)
- Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers (12 категорій)
- Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку (12 категорій)
- Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці (12 категорій)
- Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку (12 категорій)
- Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови (12 категорій)
- Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови (12 категорій)
- Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови (12 категорій)
- Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (12 категорій)
- Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови (12 категорій)
- Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі (12 категорій)
- Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності (12 категорій)
- Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації (12 категорій)
- Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови (12 категорій)
- Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс (12 категорій)
- Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English (12 категорій)
- Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості (12 категорій)
- Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language (12 категорій)
- Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії (12 категорій)
- Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя (12 категорій)
- Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя (12 категорій)
- Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови (12 категорій)
- Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови (12 категорій)
- Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).