Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 101

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  2. Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии ‎(12 категорій)
  3. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  4. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  5. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(12 категорій)
  6. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  7. Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі ‎(12 категорій)
  8. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  9. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  10. Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom ‎(12 категорій)
  11. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  12. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  13. Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів ‎(12 категорій)
  14. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  15. Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language ‎(12 категорій)
  16. Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  17. Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers ‎(12 категорій)
  18. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  19. Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  20. Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках ‎(12 категорій)
  21. Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці ‎(12 категорій)
  22. Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку ‎(12 категорій)
  23. Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови ‎(12 категорій)
  24. Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови ‎(12 категорій)
  25. Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови ‎(12 категорій)
  26. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  27. Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови ‎(12 категорій)
  28. Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  29. Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  30. Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності ‎(12 категорій)
  31. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації ‎(12 категорій)
  32. Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови ‎(12 категорій)
  33. Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) ‎(12 категорій)
  34. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  35. Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  36. Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  37. Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English ‎(12 категорій)
  38. Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming ‎(12 категорій)
  39. Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості ‎(12 категорій)
  40. Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language ‎(12 категорій)
  41. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  42. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  43. Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя ‎(12 категорій)
  44. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  45. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  46. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  47. Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  48. Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  49. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  50. Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама