Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 121
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів (12 категорій)
- Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (12 категорій)
- Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі (12 категорій)
- Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів (12 категорій)
- Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (12 категорій)
- Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України (12 категорій)
- Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів (12 категорій)
- Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови (12 категорій)
- Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями (12 категорій)
- Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ (12 категорій)
- Наумець В.В. Навчання англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку із застосуванням ігрових технологій (12 категорій)
- Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy (12 категорій)
- Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів (12 категорій)
- Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity (12 категорій)
- Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі (12 категорій)
- Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience (12 категорій)
- Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? (12 категорій)
- Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі (12 категорій)
- Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі (12 категорій)
- Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів (12 категорій)
- Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС (12 категорій)
- Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості (12 категорій)
- Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові (12 категорій)
- Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти (12 категорій)
- Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині (12 категорій)
- Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах (12 категорій)
- Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» (12 категорій)
- Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів (12 категорій)
- Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів (12 категорій)
- Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі (12 категорій)
- Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові (12 категорій)
- Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи (12 категорій)
- Сащук Тетяна Володимирівна (12 категорій)
- Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (12 категорій)
- Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності (12 категорій)
- Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication (12 категорій)
- Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review (12 категорій)
- Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).