Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 201
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов (12 категорій)
- Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language (12 категорій)
- Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele (12 категорій)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми (12 категорій)
- Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови (12 категорій)
- Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom (12 категорій)
- Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) (12 категорій)
- Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді (12 категорій)
- Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури (12 категорій)
- Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ (12 категорій)
- Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation (12 категорій)
- Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy (12 категорій)
- Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів (12 категорій)
- Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language (12 категорій)
- Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (12 категорій)
- Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України (12 категорій)
- Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці (12 категорій)
- Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови (12 категорій)
- Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів (12 категорій)
- Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку (12 категорій)
- Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів (12 категорій)
- Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації (12 категорій)
- Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі (12 категорій)
- Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків (12 категорій)
- Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови (12 категорій)
- Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (12 категорій)
- Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови (12 категорій)
- Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів (12 категорій)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи (12 категорій)
- Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії (12 категорій)
- Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС (12 категорій)
- Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі (12 категорій)
- Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові (12 категорій)
- Постолова О.О. Дискурсно-прагматичнi особливостi дитячого мовлення (на матерiалi сучасної англiйської мови) (12 категорій)
- Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти (12 категорій)
- Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині (12 категорій)
- Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд (12 категорій)
- Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів (12 категорій)
- Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).