Довгі статті
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 751
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- (історія) Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи [25 546 байтів]
- (історія) Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові [25 452 байти]
- (історія) Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) [25 439 байтів]
- (історія) Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови [25 416 байтів]
- (історія) Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі [25 414 байтів]
- (історія) Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор [25 405 байтів]
- (історія) Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня [25 367 байтів]
- (історія) Лактіонова Галина Михайлівна [25 334 байти]
- (історія) Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені [25 328 байтів]
- (історія) Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів [25 301 байт]
- (історія) Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх учителів [25 287 байтів]
- (історія) Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан [25 220 байтів]
- (історія) Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи [25 202 байти]
- (історія) Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding [25 196 байтів]
- (історія) Чередниченко С.В. Национальное воспитание как основа культурологической составляющей в практике современного дошкольного образования [25 189 байтів]
- (історія) Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови [25 183 байти]
- (історія) Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор [25 158 байтів]
- (історія) Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії [25 156 байтів]
- (історія) Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії [25 144 байти]
- (історія) Ляшова І.Ф. Психoлoгo-педaгoгічні oсoбливoсті фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу мaйбутньoгo вихoвaтеля [25 139 байтів]
- (історія) Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека [25 129 байтів]
- (історія) Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї [25 100 байтів]
- (історія) Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів [25 085 байтів]
- (історія) Кремень Василь Григорович [25 084 байти]
- (історія) Куземко Л.В., Турбаєвська С.В. Педагогічні умови розвитку інформаційної культури вихователів дошкільних навчальних закладів [25 061 байт]
- (історія) Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі [25 046 байтів]
- (історія) Збірник наук. праць. - Випуск 17 [25 025 байтів]
- (історія) Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові [25 017 байтів]
- (історія) Неведомська Євгенія Олексіївна [25 003 байти]
- (історія) Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі [24 995 байтів]
- (історія) Искакова А.Т., Таджиева М., Тэсзэний Э. Казахстан и Венгрия: историко-педагогический аспект развития дошкольного образования [24 981 байт]
- (історія) Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок [24 946 байтів]
- (історія) Слєпкань Зінаїда Іванівна [24 941 байт]
- (історія) Кондрашова М.В. Гіперактивність дитини як психолого-педагогічна проблема [24 928 байтів]
- (історія) Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови [24 923 байти]
- (історія) Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies [24 915 байтів]
- (історія) Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови [24 914 байтів]
- (історія) Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [24 858 байтів]
- (історія) Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) [24 838 байтів]
- (історія) Арзанбаева Б.О., Идрисова Ж.И. Особенности инновационной педагогической деятельности будущего специалиста дошкольного профиля [24 834 байти]
- (історія) Вимоги і методичні рекомендації щодо написання реферату [24 827 байтів]
- (історія) Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності [24 820 байтів]
- (історія) Піско-Удайська школа [24 817 байтів]
- (історія) Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії [24 798 байтів]
- (історія) Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання [24 753 байти]
- (історія) Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників [24 753 байти]
- (історія) Мазур К.В. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого дошкільного віку засобами гри [24 747 байтів]
- (історія) Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів [24 744 байти]
- (історія) Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи [24 743 байти]
- (історія) Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка [24 741 байт]
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).