Сторінки з найменшою кількістю змін

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 250 результатів, починаючи з № 251

Переглянути (попередні 250наступні 250) (2050100250500).

  1. Глоба О.В. ‎(2 версії)
  2. Новини/2013-01-01 ‎(2 версії)
  3. Пам’ять короткочасна ‎(2 версії)
  4. Іван Андрійович Зязюн ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  5. Товкач О.В. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  6. Кайріс Олена Дмитрівна ‎(2 версії)
  7. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(2 версії)
  8. Чала Олена Андріївна ‎(2 версії)
  9. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(2 версії)
  10. Кочерга А.В. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  11. Занічковська Ольга Василівна ‎(2 версії)
  12. Педагогічна та психологічна література (джерела)/У ‎(2 версії)
  13. Т.Ф,Алєксєєнко ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  14. Гришко Віталій Віталійович ‎(2 версії)
  15. Мовчун Феодосія Іванівна ‎(2 версії)
  16. Нікітенко Віра Андріївна ‎(2 версії)
  17. Усов Григорій Алімович ‎(2 версії)
  18. Кривобок Олександр Павлович ‎(2 версії)
  19. Шахов Володимир Іванович ‎(2 версії)
  20. Золін Андрій Олександрович ‎(2 версії)
  21. Шевченко І.О. ‎(2 версії)
  22. Спілкування ділове ‎(2 версії)
  23. Кузнецова О.О. ‎(2 версії)
  24. Гамідова Дар'я Ільхамівна ‎(2 версії)
  25. Адаптація ‎(2 версії)
  26. Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики ‎(2 версії)
  27. Власюк Таліна Сергіївна ‎(2 версії)
  28. Ткаченко (Капустян) Діна Костянтинівна ‎(2 версії)
  29. Делянченко Віталій Миколайович ‎(2 версії)
  30. Паничок Т.Я. Принцип мультидисциплінарності як основний принцип організації статевого виховання у навчальних закладах Німеччини ‎(2 версії)
  31. Козоріз Марина ‎(2 версії)
  32. Бойко Ірина Іванівна ‎(2 версії)
  33. Рубан Олена Валентинівниа ‎(2 версії)
  34. Суспільний груповий настрій ‎(2 версії)
  35. Скрипник М.І.Експериментальна діял-сть науково-педаг.працівників: підготовка вчителів до комунікації в умовах соціокультурних викликів ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  36. Військова психологія ‎(2 версії)
  37. Армаш Тетяна Сергіївна ‎(2 версії)
  38. Кошман Петро Якович ‎(2 версії)
  39. Психологія праці ‎(2 версії)
  40. Смаль Василь Захарович ‎(2 версії)
  41. Інститут психології імені Г.С. Костюка АПН України ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  42. Веред Л.Г. ‎(2 версії)
  43. Гринюк Оксана Степанівна ‎(2 версії)
  44. Підготовка вчителя національної школи: етнопсихологічний і соціальний ракурс ‎(2 версії)
  45. Брусенко Олена Леонідівна ‎(2 версії)
  46. Напрям підготовки (спеціальність)"Соціальна робота" ‎(2 версії)
  47. Дрозд Ірина ‎(2 версії)
  48. Таджиева М.К. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  49. Група соціальна ‎(2 версії)
  50. Чугунов О.М. ‎(2 версії)
  51. Духовність ‎(2 версії)
  52. Кипиченко Наталія Сергіївна ‎(2 версії)
  53. Темрук Олена Василівна ‎(2 версії)
  54. Гулько Надія Іванівна ‎(2 версії)
  55. Самоврядування ‎(2 версії)
  56. Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка ‎(2 версії)
  57. Шелухин Д.Я. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  58. Зєнкова С.С. ‎(2 версії)
  59. Ралко Юлія В. ‎(2 версії)
  60. Кузьо Л. Структурно-змістові характеристики поняття "часова перспектива" як предмет психологічного аналізу ‎(2 версії)
  61. Гаращук Микола Володимирович ‎(2 версії)
  62. Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці ‎(2 версії)
  63. Подоляк Л.Г. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  64. Рибалко Н.О. ‎(2 версії)
  65. Стеценко Г.В. ‎(2 версії)
  66. Алексєєва Юлія Аркадіївна ‎(2 версії)
  67. Гоголь Оксана Василівна ‎(2 версії)
  68. Каменєва Тетяна Віталіївна ‎(2 версії)
  69. Новини/2015-01-27 ‎(2 версії)
  70. Психологічні тренінги для педагогів ‎(2 версії)
  71. Туриніна Олена Леонтьєва ‎(2 версії)
  72. Карпенко Віталій Володимирович ‎(2 версії)
  73. Асоціативна психологія ‎(2 версії)
  74. Педагогічна та психологічна література (джерела)/И ‎(2 версії)
  75. Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 9 ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  76. Ужако Парасковія Василівна ‎(2 версії)
  77. Поштарук Тетяна Анатоліївна ‎(2 версії)
  78. Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи ‎(2 версії)
  79. Приходько Оксана Валеріївна ‎(2 версії)
  80. Савченко Людмила Олександрівна ‎(2 версії)
  81. Випуск 1963 року ‎(2 версії)
  82. Линьов Костянтин Олександрович ‎(2 версії)
  83. Пірен Марія Іванівна ‎(2 версії)
  84. Федоренко Н.С. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  85. Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами ‎(2 версії)
  86. Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності ‎(2 версії)
  87. Сандрович Т. С. ‎(2 версії)
  88. Випуск 2006 року ‎(2 версії)
  89. Авторитет ‎(2 версії)
  90. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(2 версії)
  91. Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх ‎(2 версії)
  92. К.К.Платонов ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  93. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Короткий термінологічний словник ‎(2 версії)
  94. Аксіологічні аспекти мотивації студента до навчання ‎(2 версії)
  95. Новини/2013-01-12 ‎(2 версії)
  96. Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(2 версії)
  97. Новини/2014-01-01 ‎(2 версії)
  98. Загальна психологія ‎(2 версії)
  99. Тристень Клавдия Семеновна ‎(2 версії)
  100. Капська Алла Йосипівна ‎(2 версії)
  101. Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії ‎(2 версії)
  102. Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу ‎(2 версії)
  103. Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму ‎(2 версії)
  104. Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови ‎(2 версії)
  105. Новини/2018-03-31 ‎(2 версії)
  106. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф ‎(2 версії)
  107. Кравчун Юлія ‎(2 версії)
  108. Предмет дослідження ‎(2 версії)
  109. Байназарова Т.Б. ‎(2 версії)
  110. Дубогрій Катерина Іванівна ‎(2 версії)
  111. Кваліфікація ‎(2 версії)
  112. Татенко Віталій Олександрович ‎(2 версії)
  113. Зонова Олена Іванівна ‎(2 версії)
  114. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(2 версії)
  115. Професійна спрямованість ‎(2 версії)
  116. Шкарбан Людмила В’ячеславівна ‎(2 версії)
  117. Реутова К. В. ‎(2 версії)
  118. Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі ‎(2 версії)
  119. Семиченко Валентина Анатоліївна ‎(2 версії)
  120. Внутрішня свобода ‎(2 версії)
  121. Ткаченко Наталія Миколаївна ‎(2 версії)
  122. Алабужев Кирило Володимирович ‎(2 версії)
  123. Паничок Тетяна Ярославівна ‎(2 версії)
  124. Томайли (Бідна) Катерина Іванівна ‎(2 версії)
  125. Мельник Наталія Іванівна ‎(2 версії)
  126. Новини/2014-08-27 ‎(2 версії)
  127. Психологічні особливості соціального становлення сучасної молоді ‎(2 версії)
  128. Трубка Ганна Єпіфанівна ‎(2 версії)
  129. Дмитренко Т. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу... ‎(2 версії)
  130. Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ ‎(2 версії)
  131. Метелюк В.І., Марченко О.В. Національний характер: консерватизм і зміни ‎(2 версії)
  132. Городня Олена Сергіївна ‎(2 версії)
  133. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(2 версії)
  134. Кравцова О. С. ‎(2 версії)
  135. Гринёва О.М. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  136. Миронець Дмитро Костянтинович ‎(2 версії)
  137. Буйницька О.П. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  138. Таджиева Марджан ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  139. Чуманова Ю.В. ‎(2 версії)
  140. Леся Крупіна ‎(2 версії)
  141. Мокрова Лариса Леонівна ‎(2 версії)
  142. Соціальна психологія ‎(2 версії)
  143. Кирилов Дмитро Валерійович ‎(2 версії)
  144. Особистість ‎(2 версії)
  145. Гарбуз М.В. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  146. Консенсус ‎(2 версії)
  147. Професіоналізм ‎(2 версії)
  148. Свідерська Галина Мирославівна ‎(2 версії)
  149. Рибка М.С. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  150. Стиль керівництва ‎(2 версії)
  151. Герасим’юк Н.С. Використання навчальних online-ігор з іноземної мови як засіб підвищення мотивації молодших школярів ‎(2 версії)
  152. Новини/2012-12-17 ‎(2 версії)
  153. Пальчик Марина Олександрівна ‎(2 версії)
  154. Когут Світлана Ярославівна ‎(2 версії)
  155. Войцеховська Світлана Олександрівна ‎(2 версії)
  156. Дениско С.М.. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  157. Годлевська Д.М. ‎(2 версії)
  158. Сисоєва Світлана Олександрівна ‎(2 версії)
  159. Тренінг-семінар „Стадії розвитку і транзактний аналіз” ‎(2 версії)
  160. Полупан Іванна Іванівна ‎(2 версії)
  161. Ціннісні орієнтації ‎(2 версії)
  162. Колот К.В. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  163. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(2 версії)
  164. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(2 версії)
  165. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України ‎(2 версії)
  166. Надточій Світлани Леонідівни ‎(2 версії)
  167. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(2 версії)
  168. Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця ‎(2 версії)
  169. Збірник наук. праць. - Випуск 12 ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  170. Максимовська Наталія Олександрівна ‎(2 версії)
  171. Кафедра іноземних мов та методики їх викладання НПУ ім. М.П. Драгоманова ‎(2 версії)
  172. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(2 версії)
  173. Шапченко Віра ‎(2 версії)
  174. Петришина Наталія Валеріївна ‎(2 версії)
  175. Соціально-психологічна адаптація ‎(2 версії)
  176. Федоренко Нілєтта Сергіївна ‎(2 версії)
  177. Манжола Петро Григорович ‎(2 версії)
  178. Галагузова Юлія Миколаївна ‎(2 версії)
  179. Протиріччя ‎(2 версії)
  180. Єськова Т.Л. Проблема підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до національного виховання дошкільників... ‎(2 версії)
  181. Випуск 2007 року ‎(2 версії)
  182. Філоненко Оксана Петрівна ‎(2 версії)
  183. Куликовський Ярослав Вячеславович ‎(2 версії)
  184. Авіаційна психологія ‎(2 версії)
  185. Геля А.А. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  186. Ходаківський Володимир Дмитрович ‎(2 версії)
  187. Товкач Олена Анатоліївна ‎(2 версії)
  188. Калашнікова Світлана Андріївна ‎(2 версії)
  189. Мельник Віталій Іванович ‎(2 версії)
  190. Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу ‎(2 версії)
  191. Вчинок ‎(2 версії)
  192. Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ ‎(2 версії)
  193. Пащенко Т. Категоріально-понятійний апарат, що характеризує якість освіти ‎(2 версії)
  194. Інститут практичної психології і соціальної роботи «Психогенез» ‎(2 версії)
  195. Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі ‎(2 версії)
  196. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(2 версії)
  197. Совість ‎(2 версії)
  198. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(2 версії)
  199. Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін КУ імені Бориса Грінченка ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  200. Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі ‎(2 версії)
  201. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(2 версії)
  202. Малахова Оксана Валеріївна ‎(2 версії)
  203. Дубогрій Михайло Григорович ‎(2 версії)
  204. Wasyluk A. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  205. Зоопсихологія ‎(2 версії)
  206. Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми ‎(2 версії)
  207. Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language ‎(2 версії)
  208. Професійна ідентичність ‎(2 версії)
  209. Искакова А.Т. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  210. Реферати ‎(2 версії)
  211. Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  212. Мар’яновська Владислава Валентинівна ‎(2 версії)
  213. Герасименко К. О. ‎(2 версії)
  214. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(2 версії)
  215. І.М.Заморська ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  216. Ткаченко Тетяна Володимирівна ‎(2 версії)
  217. Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності ‎(2 версії)
  218. Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій ‎(2 версії)
  219. Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти ‎(2 версії)
  220. Рубашна К.В. ‎(2 версії)
  221. Сутність та напрями соціально-педагогічного забезпечення прав дітей ‎(2 версії)
  222. Л.В.Кравченко ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  223. Головні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у внз ‎(2 версії)
  224. Задерилова С.В. ‎(2 версії)
  225. Пасічняк Руслана Федорівна ‎(2 версії)
  226. Психологічні особливості сприймання студентами художнього тексту ‎(2 версії)
  227. Скрипник Марина Іванівна ‎(2 версії)
  228. Індивід ‎(2 версії)
  229. Карнаухова А.В. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  230. Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(2 версії)
  231. Педагогічна та психологічна література (джерела)/І ‎(2 версії)
  232. Психологія реклами ‎(2 версії)
  233. Інститут психології імені Костюка ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  234. Навчально-методичний центр соціально-психологічних тренінгів ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  235. Озоренко Світлана ‎(2 версії)
  236. Вересоцька Наталія Іванівна ‎(2 версії)
  237. Заяц Мар'яна ‎(2 версії)
  238. Ніколайчук Людмила Степанівна ‎(2 версії)
  239. Макаров М.І. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  240. Наративна терапія ‎(2 версії)
  241. Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка ‎(2 версії)
  242. Омелянчук Ірина Іванівна ‎(2 версії)
  243. PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і педагогіки:Про ‎(2 версії)
  244. Душка А.Л. Формування адекватних способів взаємодії батьків з дитиною, що має психофізичні відхилення ‎(2 версії)
  245. Османова А.М. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  246. Бедлінський О.І ‎(2 версії)
  247. Випуск 1986 року ‎(2 версії)
  248. Особистість майбутнього педагога ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  249. Випуск 1997 року ‎(2 версії)
  250. Гумовська Т.Ю. ‎(2 версії)

Переглянути (попередні 250наступні 250) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама