Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 100 результатів, починаючи з № 21

Переглянути (попередні 100наступні 100) (2050100250500).

  1. Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(15 категорій)
  2. Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі ‎(14 категорій)
  3. Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання ‎(14 категорій)
  4. Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов ‎(14 категорій)
  5. Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices ‎(14 категорій)
  6. Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу ‎(14 категорій)
  7. Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills ‎(14 категорій)
  8. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(14 категорій)
  9. Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи ‎(14 категорій)
  10. Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers ‎(14 категорій)
  11. Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English ‎(14 категорій)
  12. Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English ‎(14 категорій)
  13. Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі ‎(14 категорій)
  14. Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English ‎(14 категорій)
  15. Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти ‎(13 категорій)
  16. Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання ‎(13 категорій)
  17. Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію ‎(13 категорій)
  18. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи ‎(13 категорій)
  19. Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology ‎(13 категорій)
  20. Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ ‎(13 категорій)
  21. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики ‎(13 категорій)
  22. Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі ‎(13 категорій)
  23. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  24. Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America ‎(13 категорій)
  25. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  26. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  27. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  28. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  29. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  30. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  31. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  32. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  33. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  34. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)
  35. Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  36. Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  37. Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей ‎(13 категорій)
  38. Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови ‎(13 категорій)
  39. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  40. Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини ‎(13 категорій)
  41. Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект ‎(13 категорій)
  42. Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  43. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  44. Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів ‎(13 категорій)
  45. Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  46. Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові ‎(13 категорій)
  47. Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу ‎(13 категорій)
  48. Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  49. Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ ‎(13 категорій)
  50. Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації ‎(13 категорій)
  51. В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики ‎(13 категорій)
  52. Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості ‎(13 категорій)
  53. Шелест Н. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей ‎(13 категорій)
  54. Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів ‎(13 категорій)
  55. Лазаренко В.В., Однорог Л.С. French borrowings in modern English ‎(13 категорій)
  56. Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу ‎(13 категорій)
  57. Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови ‎(13 категорій)
  58. Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів ‎(13 категорій)
  59. Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  60. Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс ‎(13 категорій)
  61. Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів ‎(13 категорій)
  62. Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов ‎(12 категорій)
  63. Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  64. Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ ‎(12 категорій)
  65. Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  66. Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі ‎(12 категорій)
  67. Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні ‎(12 категорій)
  68. Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative ‎(12 категорій)
  69. Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах ‎(12 категорій)
  70. Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  71. Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language ‎(12 категорій)
  72. Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції ‎(12 категорій)
  73. Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови ‎(12 категорій)
  74. Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  75. Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  76. Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming ‎(12 категорій)
  77. Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  78. Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів ‎(12 категорій)
  79. Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) ‎(12 категорій)
  80. Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. ‎(12 категорій)
  81. Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  82. Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  83. Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  84. Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу ‎(12 категорій)
  85. Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  86. Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words ‎(12 категорій)
  87. Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  88. Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  89. Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning ‎(12 категорій)
  90. Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства ‎(12 категорій)
  91. Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  92. Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language ‎(12 категорій)
  93. Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій ‎(12 категорій)
  94. Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності ‎(12 категорій)
  95. Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  96. Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками ‎(12 категорій)
  97. Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції ‎(12 категорій)
  98. Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності ‎(12 категорій)
  99. Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom ‎(12 категорій)
  100. Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 100наступні 100) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама