Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 100 результатів, починаючи з № 21
Переглянути (попередні 100 • наступні 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (15 категорій)
- Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі (14 категорій)
- Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання (14 категорій)
- Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов (14 категорій)
- Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices (14 категорій)
- Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу (14 категорій)
- Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills (14 категорій)
- Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації (14 категорій)
- Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи (14 категорій)
- Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers (14 категорій)
- Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English (14 категорій)
- Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English (14 категорій)
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі (14 категорій)
- Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English (14 категорій)
- Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти (13 категорій)
- Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання (13 категорій)
- Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію (13 категорій)
- Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи (13 категорій)
- Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology (13 категорій)
- Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ (13 категорій)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (13 категорій)
- Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі (13 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі (13 категорій)
- Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America (13 категорій)
- Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах (13 категорій)
- Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова (13 категорій)
- Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи (13 категорій)
- Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ (13 категорій)
- Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова (13 категорій)
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів (13 категорій)
- Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема (13 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів (13 категорій)
- Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи (13 категорій)
- Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей (13 категорій)
- Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови (13 категорій)
- Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing (13 категорій)
- Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини (13 категорій)
- Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект (13 категорій)
- Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation (13 категорій)
- Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів (13 категорій)
- Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові (13 категорій)
- Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу (13 категорій)
- Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ (13 категорій)
- Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації (13 категорій)
- В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики (13 категорій)
- Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості (13 категорій)
- Шелест Н. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей (13 категорій)
- Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів (13 категорій)
- Лазаренко В.В., Однорог Л.С. French borrowings in modern English (13 категорій)
- Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу (13 категорій)
- Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови (13 категорій)
- Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів (13 категорій)
- Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (13 категорій)
- Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс (13 категорій)
- Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів (13 категорій)
- Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов (12 категорій)
- Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ (12 категорій)
- Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (12 категорій)
- Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні (12 категорій)
- Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (12 категорій)
- Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах (12 категорій)
- Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language (12 категорій)
- Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції (12 категорій)
- Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови (12 категорій)
- Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи (12 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови (12 категорій)
- Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming (12 категорій)
- Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) (12 категорій)
- Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. (12 категорій)
- Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов (12 категорій)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (12 категорій)
- Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words (12 категорій)
- Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning (12 категорій)
- Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства (12 категорій)
- Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language (12 категорій)
- Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій (12 категорій)
- Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками (12 категорій)
- Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (12 категорій)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (12 категорій)
- Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom (12 категорій)
- Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів (12 категорій)
Переглянути (попередні 100 • наступні 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).