Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 301

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) ‎(12 категорій)
  2. Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  3. Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу ‎(12 категорій)
  4. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  5. Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови ‎(12 категорій)
  6. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  7. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  8. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  9. Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  10. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  11. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  12. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  13. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  14. Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід ‎(12 категорій)
  15. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  16. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  17. Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  18. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  19. Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  20. Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  21. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  22. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  23. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  24. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  25. Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників ‎(12 категорій)
  26. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  27. Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте ‎(12 категорій)
  28. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  29. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  30. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  31. Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою ‎(12 категорій)
  32. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  33. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  34. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  35. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  36. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  37. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(12 категорій)
  38. Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі ‎(12 категорій)
  39. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  40. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  41. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  42. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  43. Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів") ‎(12 категорій)
  44. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  45. Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ‎(12 категорій)
  46. Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  47. Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  48. Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers ‎(12 категорій)
  49. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  50. Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама