Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 301

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  2. Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  3. Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  4. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  5. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  6. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)
  7. Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів ‎(12 категорій)
  8. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  9. Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі ‎(12 категорій)
  10. Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід ‎(12 категорій)
  11. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  12. Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  13. Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  14. Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  15. Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою ‎(12 категорій)
  16. Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  17. Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии ‎(12 категорій)
  18. Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  19. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  20. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  21. Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  22. Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників ‎(12 категорій)
  23. Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте ‎(12 категорій)
  24. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  25. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  26. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  27. Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі ‎(12 категорій)
  28. Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників ‎(12 категорій)
  29. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  30. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  31. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  32. Юрченко В.І. Рідна мова і становлення особистості дитини ‎(12 категорій)
  33. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  34. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  35. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(12 категорій)
  36. Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова» ‎(12 категорій)
  37. Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers ‎(12 категорій)
  38. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  39. Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  40. Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку ‎(12 категорій)
  41. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  42. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  43. Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  44. Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language ‎(12 категорій)
  45. Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  46. Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови ‎(12 категорій)
  47. Чепурна І.В. Ефективні прийоми навчання говоріння англійської мови учнів першого класу початкової школи ‎(12 категорій)
  48. Теплюк А.А. Формування особистісної культури студентів педагогічного ВНЗ як складова професійної компетентності ‎(12 категорій)
  49. Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) ‎(12 категорій)
  50. Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама