Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 14

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(10 проміжних версій 2 користувачів не показані)
Рядок 1: Рядок 1:
'''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]. – Випуск 14. – К., 2014. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14
+
'''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка]]. – Випуск 14. – К., 2014. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14
  
 
[[Файл:Visnyk 14.jpg|міні|праворуч|350 пкс|]]
 
[[Файл:Visnyk 14.jpg|міні|праворуч|350 пкс|]]
Рядок 12: Рядок 12:
 
'''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''':
 
'''РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ''':
  
[[Безпалько Ольга Володимирівна]], доктор педагогічних наук, професор, директор [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
+
[[Безпалько Ольга Володимирівна]], доктор педагогічних наук, професор, директор [[Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка|Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка]] (головний редактор);
  
 
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою дошкільної освіти]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 
[[Бєлєнька Ганна Володимирівна]], доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач [[Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою дошкільної освіти]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 
[[Іванов Олександр Володимирович]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
 
  
 
[[Побірченко Неля Антонівна]], доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 
[[Побірченко Неля Антонівна]], доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
Рядок 24: Рядок 22:
 
[[Чернобровкін Володимир Миколайович]], доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології [[Луганський національний університет імені Тараса Шевченка|Луганського національного університету імені Тараса Шевченка]];
 
[[Чернобровкін Володимир Миколайович]], доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології [[Луганський національний університет імені Тараса Шевченка|Луганського національного університету імені Тараса Шевченка]];
 
   
 
   
[[Бакланов Костянтин Володимирович]], кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]];
 
 
 
[[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор завідувач  [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
 
[[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор завідувач  [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]];
  
Рядок 40: Рядок 36:
  
  
::::::::::::::::::::© [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]], 2014
+
::::::::::::::::::::© [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка]], 2014
 
::::::::::::::::::::© http://www.psyh.kiev.ua, 2014
 
::::::::::::::::::::© http://www.psyh.kiev.ua, 2014
  
Рядок 58: Рядок 54:
  
 
'''[[Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови]]'''
 
'''[[Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови]]'''
 +
 +
'''[[Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові]]'''
  
 
'''[[Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects]]'''
 
'''[[Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects]]'''
 +
 +
'''[[Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові]]'''
  
 
'''[[Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning]]'''
 
'''[[Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning]]'''
 +
 +
'''[[Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language]]'''
 +
 +
'''[[Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English]]'''
 +
 +
'''[[Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words]]'''
  
 
'''[[Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів]]'''
 
'''[[Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів]]'''
Рядок 74: Рядок 80:
  
 
'''[[Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі]]'''
 
'''[[Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі]]'''
 +
 +
'''[[Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening]]'''
  
 
'''[[Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers]]'''
 
'''[[Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers]]'''
  
 
'''[[Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови]]'''
 
'''[[Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови]]'''
 +
 +
'''[[Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів]]'''
 +
 +
'''[[Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації]]'''
  
 
'''[[Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language]]'''
 
'''[[Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language]]'''
Рядок 88: Рядок 100:
  
 
'''[[Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні]]'''
 
'''[[Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні]]'''
 +
 +
'''[[Куцаченко Т.В. Використання наочності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку]]'''
  
 
'''[[Лавриненко Д.Г. General problems of foreign  language teacher training in Ukraine]]'''
 
'''[[Лавриненко Д.Г. General problems of foreign  language teacher training in Ukraine]]'''
 +
 +
'''[[Литвиненко С.В. Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного віку]]'''
 +
 +
'''[[Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови]]'''
  
 
'''[[Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови]]'''
 
'''[[Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови]]'''
Рядок 129: Рядок 147:
 
'''[[Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови]]'''
 
'''[[Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови]]'''
  
'''[[Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників]'''
+
'''[[Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників]]'''
 +
 
 +
'''[[Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів]]'''
 +
 
 +
'''[[Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі]]'''
  
 
'''[[Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках]]'''
 
'''[[Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках]]'''
  
 
'''[[Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою]]'''
 
'''[[Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою]]'''
 +
 +
'''[[Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі]]'''
  
 
'''[[Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов]]'''
 
'''[[Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов]]'''
Рядок 148: Рядок 172:
 
[[Категорія:Наукові праці]]
 
[[Категорія:Наукові праці]]
 
[[Категорія:Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць]]
 
[[Категорія:Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць]]
[[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]
+
[[Категорія:Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]]
[[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]]
+
 
  
  

Поточна версія на 12:24, 4 грудня 2014

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 14. – К., 2014. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14

Visnyk 14.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № __ від _________ 2014 р.)

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка, 2014
© http://www.psyh.kiev.ua, 2014


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернет-спільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті


ЗМІСТ

Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System

Берізко М.І. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей

Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі

Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови

Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові

Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects

Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові

Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning

Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language

Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English

Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words

Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів

Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers

Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism)

Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені

Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів

Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі

Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening

Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers

Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови

Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів

Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації

Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language

Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн)

Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі

Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language

Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні

Куцаченко Т.В. Використання наочності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку

Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine

Литвиненко С.В. Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного віку

Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови

Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови

Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи

Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review

Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи

Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови

Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах

Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity

Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі

Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект

Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі

Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов

Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів

Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication

Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding

Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students

Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи

Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики

Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови

Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови

Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників

Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів

Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі

Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках

Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою

Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі

Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов

Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів

Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів

Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама