Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 250 • старіших 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 15:44, 29 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:40, 29 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:38, 29 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 07:00, 28 березня 2018 (різн. • історія) Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (остання)
- 06:30, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (остання)
- 06:24, 28 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (остання)
- 06:19, 28 березня 2018 (різн. • історія) Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі (остання)
- 06:19, 28 березня 2018 (різн. • історія) Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів (→Список використаних джерел) (остання)
- 06:16, 28 березня 2018 (різн. • історія) Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (остання)
- 06:16, 28 березня 2018 (різн. • історія) Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови
- 06:15, 28 березня 2018 (різн. • історія) Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі (остання)
- 06:14, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів (остання)
- 06:13, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
- 06:12, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови
- 06:11, 28 березня 2018 (різн. • історія) Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (остання)
- 06:10, 28 березня 2018 (різн. • історія) Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови (остання)
- 06:10, 28 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО
- 06:09, 28 березня 2018 (різн. • історія) Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів (остання)
- 06:08, 28 березня 2018 (різн. • історія) Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (остання)
- 06:05, 28 березня 2018 (різн. • історія) Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів (остання)
- 15:46, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Гнатюк О. В. (Створена сторінка: Гнатюк О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 15:45, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів (Створена сторінка: Гнатюк О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 15:42, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Іващук Л. С. (Створена сторінка: Іващук Л. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 15:41, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови (Створена сторінка: Іващук Л. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 15:39, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (Створена сторінка: Челкак А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 15:34, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (Створена сторінка: Чемрат О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсько...)
- 15:34, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:33, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:32, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:31, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:29, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Чемрат О. (Створена сторінка: Чемрат О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсько...) (остання)
- 15:29, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (Створена сторінка: Чемрат О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсько...) (остання)
- 15:25, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості (Створена сторінка: Лабунець Ю.О. – студентка VI курсу факультету іноземних мов Уманського державного педа...) (остання)
- 15:21, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:21, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:20, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:15, 26 березня 2018 (різн. • історія) Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
- 15:07, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Зімбінський С.С. (Створена сторінка: Зімбінський С.С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|К...) (остання)
- 15:07, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (→Аналіз досліджень)
- 15:06, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (→Постановка мети дослідження)
- 15:06, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (→Аналіз досліджень)
- 15:06, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО
- 15:01, 26 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р. (остання)
- 15:01, 26 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р.
- 15:01, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кандалян Д. Р. (Створена сторінка: Кандалян Д. Р. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 15:00, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (Створена сторінка: Кандалян Д. Р. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 14:56, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (Сторінка очищена)
- 14:55, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (Створена сторінка: Кислинська І.Ф. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Ки...)
- 14:52, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кислинська І.Ф. (Створена сторінка: Кислинська І.Ф. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Ки...) (остання)
- 14:52, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (Створена сторінка: Кислинська І.Ф. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Ки...)
- 14:49, 26 березня 2018 (різн. • історія) Реутова К. В. (остання)
- 14:48, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Реутова К. В. (Створена сторінка: Реутова К. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...)
- 14:48, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів (Створена сторінка: Бовсунівська Д. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|...)
- 14:45, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Бовсунівська Д. В. (Створена сторінка: Бовсунівська Д. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|...) (остання)
- 14:37, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Берізко М. І. (Створена сторінка: Берізко М. І. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 14:36, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу (Створена сторінка: Берізко М. І. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 14:36, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 10.png (остання)
- 14:33, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 9.png (остання)
- 14:32, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 8.png (остання)
- 14:32, 26 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Berizko 18 7.png (завантажив нову версію «Файл:Berizko 18 7.png») (остання)
- 14:31, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 7.png
- 14:31, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 6.png (остання)
- 14:30, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 5.png (остання)
- 14:30, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 4.png (остання)
- 14:29, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 3.png (остання)
- 14:29, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 2.png (остання)
- 14:28, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 18 1.png (остання)
- 14:16, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 10:31, 24 березня 2018 (різн. • історія) Якуба Ю. С. (остання)
- 10:30, 24 березня 2018 (різн. • історія) Франкова А. О. (остання)
- 10:30, 24 березня 2018 (різн. • історія) Шевченко І.О. (остання)
- 10:30, 24 березня 2018 (різн. • історія) Кравцова О. С. (остання)
- 10:30, 24 березня 2018 (різн. • історія) Каломбєт А. О. (остання)
- 10:29, 24 березня 2018 (різн. • історія) Герасименко К. О. (остання)
- 13:51, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Шевченко І.О. (Створена сторінка: Шевченко І.О. – студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса...)
- 13:50, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів (Створена сторінка: Шевченко І.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 13:50, 23 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Shevchenko I 2.png (завантажив нову версію «Файл:Shevchenko I 2.png») (остання)
- 13:49, 23 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Shevchenko I 1.png (завантажив нову версію «Файл:Shevchenko I 1.png») (остання)
- 13:41, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Shevchenko I 2.png
- 13:35, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Shevchenko I 1.png
- 13:28, 23 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 12:49, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Франкова А. О. (Створена сторінка: Франкова А. О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 12:48, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі (Створена сторінка: Франкова А. О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 12:43, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Герасименко К. О. (Створена сторінка: Герасименко К. О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|К...)
- 12:43, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (Створена сторінка: Герасименко К. О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|К...)
- 12:41, 23 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 11:37, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Якуба Ю. С. (Створена сторінка: Якуба Ю. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 11:37, 23 березня 2018 (різн. • історія) Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі
- 11:36, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Кравцова О. С. (Створена сторінка: Кравцова О. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 11:36, 23 березня 2018 (різн. • історія) Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів
- 11:36, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Каломбєт А. О. (Створена сторінка: Каломбєт А. О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 11:35, 23 березня 2018 (різн. • історія) Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів
- 10:28, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів (Створена сторінка: ''Анотація'': '''Стаття висвітлює аспекти доцільності застосування методу «Sandwich story» при фо...)
- 10:16, 23 березня 2018 (різн. • історія) Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (→Виклад основного матеріалу)
- 10:15, 23 березня 2018 (різн. • історія) Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (→Виклад основного матеріалу)
- 10:11, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (Створена сторінка: ''Анотація'': '''У статті охарактеризовано проблему застосування часових ліній у навчанні ...)
- 10:05, 23 березня 2018 (різн. • історія) Н Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі (Створена сторінка: ''Анотація'': '''У статті розглянуто роль принципу наочності у процесі вивчення іноземної м...)
- 09:59, 23 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 10:35, 22 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 19:30, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Прохорчук Віра Андріївна (Створена сторінка: Прохорчук Віра Андріївна – студентка Педагогічного інституту Київського університету ...) (остання)
- 19:29, 21 березня 2018 (різн. • історія) Загладько Тамара Анатоліївна (остання)
- 19:28, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Http://www.psyh.kiev.ua/Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22 (перейменував «Http://www.psyh.kiev.ua/Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22» на «Загладько Тамара Анатоліївна»: Попер...) (остання)
- 19:28, 21 березня 2018 (різн. • історія) м Загладько Тамара Анатоліївна (перейменував «Http://www.psyh.kiev.ua/Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22» на «Загладько Тамара Анатоліївна»: Попер...)
- 18:19, 21 березня 2018 (різн. • історія) Загладько Тамара Анатоліївна (Сторінка очищена)
- 18:17, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22 (Створена сторінка: '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' /[[Педагогічний інститут Київського університету імен...)
- 18:11, 21 березня 2018 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 18:07, 21 березня 2018 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 18:06, 21 березня 2018 (різн. • історія) Файл:ZV 22.jpg (завантажив нову версію «Файл:ZV 22.jpg») (остання)
- 18:04, 21 березня 2018 (різн. • історія) Файл:ZV 22.jpg (завантажив нову версію «Файл:ZV 22.jpg»)
- 18:02, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:ZV 22.jpg
- 18:00, 21 березня 2018 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 17:58, 21 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Title zbirnyk 22.jpg (завантажив нову версію «Файл:Title zbirnyk 22.jpg») (остання)
- 17:56, 21 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Title zbirnyk 22.jpg (завантажив нову версію «Файл:Title zbirnyk 22.jpg»)
- 17:51, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Title zbirnyk 22.jpg
- 17:18, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Загладько Тамара Анатоліївна (Створена сторінка: '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' /[[Педагогічний інститут Київського університету імен...)
- 17:10, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Title zb 22.jpg (остання)
- 17:08, 21 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Title 22.jpg (завантажив нову версію «Файл:Title 22.jpg») (остання)
- 17:07, 21 березня 2018 (різн. • історія) Файл:Title 22.jpg (завантажив нову версію «Файл:Title 22.jpg»)
- 16:54, 21 березня 2018 (різн. • історія) Н Файл:Title 22.jpg
- 06:22, 24 травня 2017 (різн. • історія) Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка
- 06:21, 24 травня 2017 (різн. • історія) Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка
- 06:18, 24 травня 2017 (різн. • історія) Котенко Ольга Володимирівна (остання)
- 16:16, 19 травня 2017 (різн. • історія) Н Орлова Діана Геннадіївна (Створена сторінка: Орлова Діана Геннадіївна – студентка [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту...) (остання)
- 16:15, 19 травня 2017 (різн. • історія) Н Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn (Створена сторінка: Орлова Діана Геннадіївна – студентка [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту...) (остання)
- 16:14, 19 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 17:03, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Зубович А. П. (Створена сторінка: Зубович А. П. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 17:02, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів (Створена сторінка: Зубович А. П. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 17:02, 18 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 06:51, 18 травня 2017 (різн. • історія) Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів (остання)
- 06:50, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів (Створена сторінка: Проскурко А.Г. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...)
- 06:50, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Proskurko 17 2.jpg (остання)
- 06:49, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Proskurko 17 1.jpg (остання)
- 06:35, 18 травня 2017 (різн. • історія) Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови (остання)
- 06:33, 18 травня 2017 (різн. • історія) Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови
- 06:33, 18 травня 2017 (різн. • історія) Стуга О.В. (остання)
- 06:31, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Стуга О.В. (Створена сторінка: Стуга О.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 06:30, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови (Створена сторінка: Стуга О.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 06:26, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Грищенко В.Г. (Створена сторінка: Грищенко В.Г. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 06:26, 18 травня 2017 (різн. • історія) Н Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів (Створена сторінка: Грищенко В.Г. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 05:21, 18 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 05:19, 18 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 05:18, 18 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 05:17, 18 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 14:34, 16 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 14:33, 16 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 12:36, 16 травня 2017 (різн. • історія) Н Ярмак Т.С. (Створена сторінка: Ярмак Т.С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...) (остання)
- 12:36, 16 травня 2017 (різн. • історія) Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи (остання)
- 12:35, 16 травня 2017 (різн. • історія) Н Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи (Створена сторінка: Ярмак Т.С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 12:27, 16 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 19:19, 15 травня 2017 (різн. • історія) Н Ухань К.Є. (Створена сторінка: Ухань К.Є. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...) (остання)
- 19:19, 15 травня 2017 (різн. • історія) Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі (→Виклад основного матеріалу) (остання)
- 19:19, 15 травня 2017 (різн. • історія) Н Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі (Створена сторінка: Ухань К.Є. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 19:04, 15 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 14:55, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Третяк Л.А. (Створена сторінка: Третяк Л.А. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 14:55, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї (Створена сторінка: Третяк Л.А. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 14:53, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience (Створена сторінка: Топольницька О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|...) (остання)
- 14:53, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Шпанчук Ю.В. (Створена сторінка: Шпанчук Ю.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 14:52, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову (Створена сторінка: Шпанчук Ю.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 14:52, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Shpanchuk 17 2.jpg (остання)
- 14:51, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Shpanchuk 17 1.jpg (остання)
- 14:49, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Сокол Т.В. (Створена сторінка: Сокол Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...) (остання)
- 14:49, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Подзюбанчук І.М. (Створена сторінка: Подзюбанчук І.М. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|К...) (остання)
- 14:47, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) (Створена сторінка: Подзюбанчук І.М. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|К...) (остання)
- 14:47, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Podzuibanchuk 17 5.jpg (остання)
- 14:46, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Podzuibanchuk 17 4.jpg (остання)
- 14:45, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Podzuibanchuk 17 3.jpg (остання)
- 14:44, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Podzuibanchuk 17 2.jpg (остання)
- 14:43, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Pod 17 1.jpg (остання)
- 14:33, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Міщенко О.О. (Створена сторінка: Міщенко О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 14:32, 14 травня 2017 (різн. • історія) Н Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage (Створена сторінка: Міщенко О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 11:55, 14 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:45, 14 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:31, 14 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:03, 14 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 10:31, 14 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 17:47, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів (Створена сторінка: Свець М.А. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...) (остання)
- 17:47, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Svets 17.png (остання)
- 16:06, 7 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 16:06, 7 травня 2017 (різн. • історія) м Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 16:05, 7 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 13:45, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Варченко А.В. (Створена сторінка: Варченко А.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 13:45, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Варченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного віку (Створена сторінка: Варченко А.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 13:41, 7 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 13:38, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Дробицька К.Ю. (Створена сторінка: Дробицька К.Ю. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 13:38, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови (Створена сторінка: Дробицька К.Ю. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 13:30, 7 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 13:27, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів (Створена сторінка: Лященко К.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 13:20, 7 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 13:08, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation (Створена сторінка: Загладько Т.А. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 13:08, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 7.png (остання)
- 13:05, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 6.png (остання)
- 13:04, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 5.png (остання)
- 13:04, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 4.png (остання)
- 13:02, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 3.png (остання)
- 13:01, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 2.png (остання)
- 12:59, 7 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Zahladko 17 1.png (остання)
- 13:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative
- 12:50, 6 травня 2017 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (→Виклад основного матеріалу)
- 12:45, 6 травня 2017 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (→Виклад основного матеріалу)
- 12:43, 6 травня 2017 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (→Виклад основного матеріалу)
- 12:43, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Терлюк О.О. (Створена сторінка: Терлюк О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 12:43, 6 травня 2017 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (→Виклад основного матеріалу)
- 12:42, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (Створена сторінка: Терлюк О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 12:37, 6 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 12:35, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Рябоконь Т.В. (Створена сторінка: Рябоконь Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 12:35, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (Створена сторінка: Рябоконь Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 12:26, 6 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Челкак А.О. (Створена сторінка: Челкак А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі (Створена сторінка: Челкак А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Chelkak 2.png (завантажив нову версію «Файл:Chelkak 2.png») (остання)
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Chelkak 2.png
- 12:20, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Chelkak 1.png (остання)
- 11:44, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:21, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Самченко І.В. (Створена сторінка: Самченко І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 11:21, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах (Створена сторінка: Самченко І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 11:15, 5 травня 2017 (різн. • історія) Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи (остання)
- 11:14, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Друць І.В. (Створена сторінка: Друць І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...) (остання)
- 11:14, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи (Створена сторінка: Друць І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 11:13, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Druts 17.png (остання)
- 11:05, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:03, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Гнатюк О.В. (Створена сторінка: Гнатюк О.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 11:03, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (Створена сторінка: Гнатюк О.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 10:57, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 10:55, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Франкова А.О. (Створена сторінка: Франкова А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 10:55, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі (Створена сторінка: Франкова А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 10:49, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 19:04, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ковадло А.О. (Створена сторінка: Ковадло А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 19:03, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі (Створена сторінка: Ковадло А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 18:58, 4 травня 2017 (різн. • історія) Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (→Виклад основного матеріалу) (остання)
- 18:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Бондар Т.В. (Створена сторінка: Бондар Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 18:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (Створена сторінка: Бондар Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 18:35, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation (Створена сторінка: Сізоненко К.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 18:35, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 18:24, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 18:22, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:06, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming (Створена сторінка: Берізко М.І. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 11:05, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 6.jpg (остання)
- 11:04, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 4.jpg (остання)
- 11:03, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 3.jpg (остання)
- 10:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 2.jpg (остання)
- 10:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Berizko 1.jpg (завантажив нову версію «Файл:Berizko 1.jpg») (остання)
- 10:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Berizko 1.jpg (завантажив нову версію «Файл:Berizko 1.jpg»)
- 10:56, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 1.jpg
- 10:34, 4 травня 2017 (різн. • історія) Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (остання)
- 10:34, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Тарасевич О. В. (Створена сторінка: Тарасевич О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 10:34, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (Створена сторінка: Тарасевич О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...)
- 10:28, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ніколюк В. С. (Створена сторінка: Ніколюк В. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 10:27, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (Створена сторінка: Ніколюк В. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 10:18, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Попіль Л. М. (Створена сторінка: Попіль Л. М. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 10:18, 4 травня 2017 (різн. • історія) Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr (остання)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 250 • старіших 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).