Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 100 результатів, починаючи з № 201

Переглянути (попередні 100наступні 100) (2050100250500).

  1. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  2. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(12 категорій)
  3. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  4. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  5. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  6. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  7. Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  8. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  9. Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» ‎(12 категорій)
  10. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП ‎(12 категорій)
  11. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  12. Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review ‎(12 категорій)
  13. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  14. Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  15. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  16. Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі ‎(12 категорій)
  17. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  18. Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент ‎(12 категорій)
  19. Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  20. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  21. Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі ‎(12 категорій)
  22. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(12 категорій)
  23. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  24. Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів ‎(12 категорій)
  25. Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями ‎(12 категорій)
  26. Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  27. Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ‎(12 категорій)
  28. Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ ‎(12 категорій)
  29. Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  30. Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів ‎(12 категорій)
  31. Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів ‎(12 категорій)
  32. Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  33. Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity ‎(12 категорій)
  34. Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі ‎(12 категорій)
  35. Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові ‎(12 категорій)
  36. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  37. Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience ‎(12 категорій)
  38. Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? ‎(12 категорій)
  39. Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage ‎(12 категорій)
  40. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект ‎(12 категорій)
  41. Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі ‎(12 категорій)
  42. Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  43. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  44. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  45. Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  46. Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти ‎(12 категорій)
  47. Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  48. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності ‎(12 категорій)
  49. Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  50. Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  51. Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(12 категорій)
  52. Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" ‎(12 категорій)
  53. Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра ‎(12 категорій)
  54. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  55. Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English ‎(12 категорій)
  56. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  57. Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  58. Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням ‎(12 категорій)
  59. Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США ‎(12 категорій)
  60. Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування ‎(12 категорій)
  61. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  62. Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників ‎(12 категорій)
  63. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  64. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  65. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  66. Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  67. Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language ‎(12 категорій)
  68. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  69. Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови ‎(12 категорій)
  70. Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів ‎(12 категорій)
  71. Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  72. Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі ‎(12 категорій)
  73. Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» ‎(12 категорій)
  74. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського ‎(12 категорій)
  75. Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів ‎(12 категорій)
  76. Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах ‎(12 категорій)
  77. Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе ‎(12 категорій)
  78. Сащук Тетяна Володимирівна ‎(12 категорій)
  79. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  80. Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine ‎(12 категорій)
  81. Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії ‎(12 категорій)
  82. Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  83. Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming ‎(12 категорій)
  84. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  85. Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  86. Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм ‎(12 категорій)
  87. Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання ‎(12 категорій)
  88. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  89. Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання ‎(12 категорій)
  90. Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  91. Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів ‎(12 категорій)
  92. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  93. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  94. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  95. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  96. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  97. Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  98. Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів ‎(12 категорій)
  99. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  100. Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 100наступні 100) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама