Усі сторінки

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Усі сторінки
Усі сторінкиПопередня сторінка (Е.Н.Агранович)
Карпенко Н.А. Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості (автореферат)
Карпенко Наталія Андріївна
Карпенко Олена ГеоргіївнаКарпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльностіКарпова І. Г.
Карпушевська Леся Романівна
Карпілянський Дмитро АнатолійовичКасапська Наталя ВасилівнаКасянчик Наталія Михайлівна
Каталог відеоматеріалів науково-методичного центру соціально-психологічних тренінгів
Катунина И.В. Опыт применения управленческих игр в подготовке специалистов по управлению проектами
Катуніна Ірина Володимирівна
Кафедра анатомії і фізіології людини Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка
Кафедра дошкільної освіти Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка
Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти
Кафедра педагогіки Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова
Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Київського університету імені Бориса Грінченка
Кафедра початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка
Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса ГрінченкаКафедра психології Київського університету імені Бориса Грінченка
Кафедра психології НПУ ім. М.П. ДрагомановаКафедра психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова
Кафедра психології і педагогіки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського
Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра соціальної педагогіки і корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Кафедра теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра філологічних дисциплін Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. КороленкаКафедра філософії Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка
Кафедра іноземних мов та методики їх викладання НПУ ім. М.П. ДрагомановаКафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса ГрінченкаКафедра інформатики Київського університету імені Бориса Грінченка
Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській ФедераціїКачура Вікторія Анатоліївна
Кашинцева Оксана ЮріївнаКваліфікаціяКваша С.С.
Квятковська Ю.А.Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи
Кдирбаєва Азатгуль АхметівнаКерівник
КерівництвоКерівництво педагогічною практикою діагностика і психологічна підтримка студентівКипиченко Наталія Сергіївна
Кирилов Дмитро ВалерійовичКириченко-Стасюк Лариса Петрівна
Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологійКиричук Олександр Васильович
Кислинська І.Ф.Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Київський Національний університет імені Тараса ШевченкаКиївський державний лінгвістичний університет
Київський міжнародний університет
Київський національний економічний університет імені Вадима ГетьманаКиївський національний торгово-економічний університетКиївський національний університет внутрішніх справ
Київський національний університет культури і мистецтвКиївський славістичний університет
Київський університет імені Бориса ГрінченкаКиївський інститут соціальних та культурних зв’язків імені Святої княгині Ольги
Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї
Клименко Анастасія ІгорівнаКлименко Л.О.
Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мовиКлінічна психологія
Клішевич Наталія Анатоліївна
Кобеньок Георгій Васильович
Кобилянська Лілія Іванівна
Ковадло А.О.Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід ПольщіКоваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру
Коваленко В.В. Вітальне слово учасникам конференції Ректора Київського національного університету внутрішніх справ
Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психологіїКоваленко Валентин ВасильовичКоваленко В’ячеслав Олександрович
Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школиКоваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування
Коваленко Любов ВолодимирівнаКоваленко Оксана Миколаївна
Коваленко Олена ВолодимирівнаКоваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен
Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школіКовальова Вікторія Василівна
Ковальчук Людмила ГригорівнаКовтун Валерій Анатолійович
Ковченко Галина АндріївнаКогнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу практичних психологів
Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах УкраїниКогут Ірина Вікторівна
Когут К.А.Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку
Когут Світлана ЯрославівнаКозак Ірина Іванівна
Козак Л.В. Творчество как основа инновационной деятельности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологииКозак Людмила Василівна
Козирєва К.А. Формування культури мовлення у майбутніх учителів початкової школиКозирєва Катерина Антонівна
Козич Ірина Володимирівна
Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мовиКозленко Олена ВікторівнаКозлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті
Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалектиКозлітін Денис Олександрович
Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльностіКозоріз Марина
Козубовська Ірина Василівна
Козігора М.А. Процес формування інтелектуальних вмінь і навичок у молодших школярівКойдан Валентина Миколаївна
Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці
Кокарєва Марія ВолодимирівнаКокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей
Кокойло Юлія Олександрівна
Кокун Олег МатвійовичКоледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала...
Коледа Тетяна ГеоргіївнаКолектив
Колекція рефератів із психології та педагогіки вищої школи (укр. мова)
Колесник Людмила ПетрівнаКолесниченко Т.В. Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества
Колесниченко Т.В. Искусство как инструмент для проникновения в проблему целогоКолесниченко Татьяна Викторовна
Колеснікова Аліна Олександрівна
Колодич Тетяна Миколаївна
Колодько Тетяна МиколаївнаКоломийський інститут ПНУ імені Василя СтефаникаКоломієць С. А. Теоретичні основи ігрових технологій при викладанні англійської мови студентам економічних спеціальностей
Колос Х.В. Психолого-педагогічний аналіз причини виникнення страхів у дітей дошкільного вікуКолос Христина Мирославівна
Колот К., Гамідова Д. Оповідання Миколи Трублаїні «Яшка і Машка»Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Колот Катерина ВолодимирівнаКолчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language
Колчіна Аліна ОлегівнаКольцова Ю.П.Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку
Колісник Олексій ПетровичКомар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму
Комплекс професійних здібностей вузівського викладачаКомпроміс міжособистісний
Комунікативна атакаКомунікативна підготовка майбутнього педагога в організації навчально-виховного процесуКомунікативні технології інформаційного суспільства
КомунікаціяКон Ігор Семенович
Конгруентність особистості у міжособистісних взаєминах
Кондратенко Г.Г. Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності(автореферат)Кондратенко Ганна Григорівна
Кондратюк С.В.Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образованияКондрашова М.В.
Кондрашова М.В. Гіперактивність дитини як психолого-педагогічна проблемаКонкуренція
Кононенко С.В. Психологічний аналіз професійної діяльності фахівців юридичного профілюКононенко Сергій Валерійович
Кононко Олена ЛеонтіївнаКонончук (Гусак) Антоніна Іванівна
Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти
Кононюк Марія ОлександрівнаКонопацька Т.А.Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови
Консенсус
КонтрольКонтроль знань студентів у науково-педагогічному процесі
Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра"Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"Конференція Актуальні проблеми підтримки педагогічною спільнотою та громадськістю реформ у сфері загальної середньої освіти
КонфліктКонфлікт як соціальний феномен соціального життяКонфлікти та шляхи їх вирішення. Психологічний аналіз
Конфлікти у студентів у період навчання у ВНЗКонфліктна ситуаціяКонфліктологія
КонформізмКонцепціяКопишинська (Мазепа) Людмила Олександрівна
Коптюк Лідія АндріївнаКорабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога
Корабльова Тетяна Анатоліївна
Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗКорж Марина Вікторівна
Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспектіКорнєєва Катерина Олегівна
Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктівКорнійчук Оксана Валеріївна
Корнійчук Олексій Дмитрович
Коробанова Ольга ЛеонідівнаКоробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу
Коробкова Анастасія ОлександрівнаКоролева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возрастаКороль І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів
Король Ірина ВасилівнаКорольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста
Корольчук Микола Степанович
Коростишівський педагогічний коледж ім. І.Я. ФранкаКоротинська Олена МиколаївнаКорсакевич С.С. Проєкт з громадянської освіти і політичної просвіти дітей і молоді, молодших 18 років «М18 - Ми можемо більше»
Корсун С. І. Іванова О.В. Усвідомлення та оцінка працівниками органів внутрішніх справ професійно-важливих якостейКорсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю
Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліціїКорсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції
Корсун С.І. Соціально-психологічні засади правоохоронної політики державиКорсун С.І. Формування успішного фахівця засобами евристичної мотивації на прикладі викладання психологіїКорсун Сергій Іванович
Косенко Павло БорисовичКосенкова (Маковська) Ольга Миколаївна
Косенчук Ольга ГеннадіївнаКострикіна В.Ю. Теоретико-психологічний аналіз феномену психічних станів у дітей дошкільного віку
Кострикіна Вікторія ЮріївнаКостюк Григорій Силович
Костюкова (Сергунова) Кіра ВолодимирівнаКостюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації
Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»
Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн)Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класівКот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку

Попередня сторінка (Е.Н.Агранович)

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама