Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Психологія та педагогіка вищої школи: матеріали та статті.
Сторінки в категорії «Статті з педагогіки»
Показані 200 сторінок цієї категорії з 840.
(
попередні 200) (
наступні 200)
Л
М
- Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи"
- Міжнародна заочна науково-практична конференція "Реалізація особистісно-компетентнісного підходу..."
- Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."
- Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови
- Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі
- Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи
- Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage
- Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови
- Мазур К.В. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого дошкільного віку засобами гри
- Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку
- Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти
- Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании
- Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК
- Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі
- Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням
- Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі
- Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами
- Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів
- Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи
- Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня
- Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови
- Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти
- Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання
- Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції
- Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей
- Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів
- Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі
- Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах
- Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя
- Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming
- Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку
- Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку
- Машовець М.А. Сучасні технології науково-педагогічної підготовки майбутнього дошкільного педагога в умовах університетської освіти
- Машовець М.А., Власенко В. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про професії дорослих засобами художньої літератури
- Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи
- Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій
- Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен
- Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками
- Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні
- Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
- Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті
- Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе
- Мельничук Т.І. Інтерактивні форми роботи із батьками як основа впровадження освітніх інновацій у закладі дошкільної освіти
- Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти
- Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи
- Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності
- Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы
- Методики діагностики педагогічної самоорганізації майбутніх учителів
- Методологічні підходи як підґрунтя дидактичної підготовки майб.учителів математики до проектування навч.діяльності старшокласників
- Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я
- Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції
- Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
- Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності
- Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі
- Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу
- Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review
|
М (прод.)
Н
О
П
|
П (прод.)
|
|
(
попередні 200) (
наступні 200)