Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 100 результатів, починаючи з № 101
Переглянути (попередні 100 • наступні 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК (12 категорій)
- Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови (12 категорій)
- Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації (12 категорій)
- Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі (12 категорій)
- Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру (12 категорій)
- Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу (12 категорій)
- Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд (12 категорій)
- Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку (12 категорій)
- Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови (12 категорій)
- Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends (12 категорій)
- Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів (12 категорій)
- Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (12 категорій)
- Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів (12 категорій)
- Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication (12 категорій)
- Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів (12 категорій)
- Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування (12 категорій)
- Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій (12 категорій)
- Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови (12 категорій)
- Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі (12 категорій)
- Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови (12 категорій)
- Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії (12 категорій)
- Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста (12 категорій)
- Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи (12 категорій)
- Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти (12 категорій)
- Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (12 категорій)
- Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку (12 категорій)
- Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму (12 категорій)
- Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language (12 категорій)
- Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя (12 категорій)
- Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів") (12 категорій)
- Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (12 категорій)
- Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності (12 категорій)
- Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) (12 категорій)
- Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ (12 категорій)
- Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії (12 категорій)
- Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою (12 категорій)
- Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики (12 категорій)
- Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов (12 категорій)
- Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn (12 категорій)
- Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови (12 категорій)
- Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (12 категорій)
- Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele (12 категорій)
- Феофентова М.О. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі (12 категорій)
- Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості (12 категорій)
- Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи (12 категорій)
- Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу (12 категорій)
- Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy (12 категорій)
- Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів (12 категорій)
- Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming (12 категорій)
- Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови (12 категорій)
- Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation (12 категорій)
- Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї (12 категорій)
- Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя (12 категорій)
- Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії (12 категорій)
- Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи (12 категорій)
- Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи (12 категорій)
- Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening (12 категорій)
- Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії (12 категорій)
- Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові (12 категорій)
- Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики (12 категорій)
- Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті (12 категорій)
- Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students (12 категорій)
- Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Орлова Д.Г. Webquest technology in the process of primary school students’ English language grammar skills forming (12 категорій)
- Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни (12 категорій)
- Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти (12 категорій)
- Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) (12 категорій)
- Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині (12 категорій)
- Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів (12 категорій)
- Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов (12 категорій)
- Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС (12 категорій)
- Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів (12 категорій)
- Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові (12 категорій)
- Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови (12 категорій)
- Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів (12 категорій)
- Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти (12 категорій)
- Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии (12 категорій)
Переглянути (попередні 100 • наступні 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).