Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 100 результатів, починаючи з № 101

Переглянути (попередні 100наступні 100) (2050100250500).

  1. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  2. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  3. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  4. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі ‎(12 категорій)
  5. Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру ‎(12 категорій)
  6. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  7. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  8. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  9. Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  10. Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  11. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  12. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  13. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  14. Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  15. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  16. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  17. Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів ‎(12 категорій)
  18. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  19. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  20. Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови ‎(12 категорій)
  21. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(12 категорій)
  22. Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови ‎(12 категорій)
  23. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  24. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  25. Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи ‎(12 категорій)
  26. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  27. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  28. Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  29. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  30. Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  31. Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  32. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  33. Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму ‎(12 категорій)
  34. Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  35. Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language ‎(12 категорій)
  36. Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя ‎(12 категорій)
  37. Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  38. Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів") ‎(12 категорій)
  39. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  40. Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  41. Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ‎(12 категорій)
  42. Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності ‎(12 категорій)
  43. Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) ‎(12 категорій)
  44. Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ ‎(12 категорій)
  45. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії ‎(12 категорій)
  46. Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою ‎(12 категорій)
  47. Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики ‎(12 категорій)
  48. Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов ‎(12 категорій)
  49. Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn ‎(12 категорій)
  50. Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови ‎(12 категорій)
  51. Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  52. Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  53. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  54. Феофентова М.О. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  55. Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  56. Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови ‎(12 категорій)
  57. Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості ‎(12 категорій)
  58. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  59. Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  60. Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи ‎(12 категорій)
  61. Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  62. Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  63. Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу ‎(12 категорій)
  64. Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy ‎(12 категорій)
  65. Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів ‎(12 категорій)
  66. Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming ‎(12 категорій)
  67. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  68. Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation ‎(12 категорій)
  69. Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї ‎(12 категорій)
  70. Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  71. Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії ‎(12 категорій)
  72. Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи ‎(12 категорій)
  73. Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  74. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  75. Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening ‎(12 категорій)
  76. Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії ‎(12 категорій)
  77. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  78. Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики ‎(12 категорій)
  79. Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті ‎(12 категорій)
  80. Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  81. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  82. Орлова Д.Г. Webquest technology in the process of primary school students’ English language grammar skills forming ‎(12 категорій)
  83. Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни ‎(12 категорій)
  84. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  85. Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) ‎(12 категорій)
  86. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  87. Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  88. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  89. Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  90. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  91. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  92. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  93. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  94. Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови ‎(12 категорій)
  95. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  96. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  97. Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  98. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  99. Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти ‎(12 категорій)
  100. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 100наступні 100) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама