Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 250 результатів, починаючи з № 501
Переглянути (попередні 250 • наступні 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.) (11 категорій)
- Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах (11 категорій)
- Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності (11 категорій)
- Основи побудови гуманних стосунків з учнями (11 категорій)
- Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя (11 категорій)
- Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/http (11 категорій)
- Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі (11 категорій)
- Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні (11 категорій)
- Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах (11 категорій)
- Логінова Т.Ю. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках (11 категорій)
- Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів (11 категорій)
- Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови (11 категорій)
- Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/И (11 категорій)
- Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії (11 категорій)
- Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті (11 категорій)
- Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів (11 категорій)
- Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості (11 категорій)
- Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф (11 категорій)
- Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі (11 категорій)
- Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи (11 категорій)
- Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан (11 категорій)
- Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії (11 категорій)
- Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку (11 категорій)
- Бойко Я.В. Психологічні особливості симпатії у старшокласників (11 категорій)
- Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є (11 категорій)
- Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я (11 категорій)
- Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти (11 категорій)
- Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології (11 категорій)
- Книгарня (11 категорій)
- Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/К (11 категорій)
- Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента (11 категорій)
- Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі (11 категорій)
- Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці (11 категорій)
- Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів (11 категорій)
- Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике (11 категорій)
- Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища (11 категорій)
- Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми (11 категорій)
- Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х (11 категорій)
- Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні (11 категорій)
- Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста (11 категорій)
- Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів (11 категорій)
- Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі (11 категорій)
- Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня (11 категорій)
- Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи (11 категорій)
- Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/І (11 категорій)
- Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників (11 категорій)
- Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах (11 категорій)
- Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній (11 категорій)
- Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи (11 категорій)
- Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів (11 категорій)
- Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л (11 категорій)
- Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (11 категорій)
- Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи (11 категорій)
- Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови (11 категорій)
- Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей (11 категорій)
- Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) (11 категорій)
- Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ц (11 категорій)
- Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів (11 категорій)
- Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні (11 категорій)
- Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця (11 категорій)
- Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа (11 категорій)
- Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном (11 категорій)
- Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности (11 категорій)
- Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків (11 категорій)
- Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи (11 категорій)
- Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих (11 категорій)
- Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/А (11 категорій)
- Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України (11 категорій)
- Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції (11 категорій)
- Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови (11 категорій)
- Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики (11 категорій)
- Омері І., Міщенко А., Шолох Д., Шолох К. Особливості мотивації навчання дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/М (11 категорій)
- Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості (11 категорій)
- Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови (11 категорій)
- Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями (11 категорій)
- Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті (11 категорій)
- Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) (11 категорій)
- Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами (11 категорій)
- Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя (11 категорій)
- Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ч (11 категорій)
- Таран О.П. Теоретико-методологічні засади супроводу готовності дітей до шкільного навчання (11 категорій)
- Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку (11 категорій)
- Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала... (11 категорій)
- Лобашова О.Є. Особливості ціннісних орієнтацій подружжя залежно від типу шлюбу (11 категорій)
- Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору (11 категорій)
- Деріга О.П. Взаємозв’язок психомоторики і самооцінки молодших школярів (11 категорій)
- Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников (11 категорій)
- Кохніченко О.Є. Анімація як засіб формування у першокласників вміння читати (11 категорій)
- Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы (11 категорій)
- Антощенко М.О. Використання Smart Notebook в процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Б (11 категорій)
- Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу (11 категорій)
- Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи (11 категорій)
- Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи (11 категорій)
- Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції) (11 категорій)
- Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н (11 категорій)
- Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы (11 категорій)
- Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів (11 категорій)
- Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені (11 категорій)
- Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш (11 категорій)
- Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини (11 категорій)
- Безпалько Ольга Володимирівна (11 категорій)
- Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues (11 категорій)
- Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи (11 категорій)
- Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках (11 категорій)
- Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образования (11 категорій)
- Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/В (11 категорій)
- Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу (11 категорій)
- Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді (11 категорій)
- Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології (11 категорій)
- Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури (11 категорій)
- Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей (11 категорій)
- Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/О (11 категорій)
- Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів (11 категорій)
- Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності (11 категорій)
- Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності (11 категорій)
- Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів (11 категорій)
- Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку (11 категорій)
- Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (11 категорій)
- Рикова В.Ю. Превентивне виховання підлітків в умовах Школи повного року навчання (11 категорій)
- Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Щ (11 категорій)
- Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини (11 категорій)
- Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи" (11 категорій)
- Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога (11 категорій)
- Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами (11 категорій)
- Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г (11 категорій)
- Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе (11 категорій)
- Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю (11 категорій)
- Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗ (11 категорій)
- Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога (11 категорій)
- Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема (11 категорій)
- Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам (11 категорій)
- Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников (11 категорій)
- Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/П (11 категорій)
- Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу (11 категорій)
- Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия (11 категорій)
- Куліш Ю.О. Особливості використання музичних римівок у процесі вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Э (11 категорій)
- Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС (11 категорій)
- Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Міжнародна заочна науково-практична конференція "Реалізація особистісно-компетентнісного підходу..." (11 категорій)
- Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості (11 категорій)
- Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Паншина Л.Ю. Використання асоціативних ігор на уроках іноземної мови у початкових класах (11 категорій)
- Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності (11 категорій)
- Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови (11 категорій)
- Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Д (11 категорій)
- Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ (11 категорій)
- Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья (11 категорій)
- Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Р (11 категорій)
- Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму (11 категорій)
- Огнев'юк В.О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку (монографія) (11 категорій)
- Турбан В.В. Проблема віку: психологічний дискурс (11 категорій)
- Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ю (11 категорій)
- Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителів (11 категорій)
- Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи (11 категорій)
- Гумовська Т.Ю. Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах (11 категорій)
- Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) (11 категорій)
- Вовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віці (11 категорій)
- Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." (11 категорій)
- Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові (11 категорій)
- Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі (11 категорій)
- Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи (11 категорій)
- Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі (11 категорій)
- Герасим’юк Н.С. Використання навчальних online-ігор з іноземної мови як засіб підвищення мотивації молодших школярів (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Е (11 категорій)
- Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance (11 категорій)
- Козирєва К.А. Формування культури мовлення у майбутніх учителів початкової школи (11 категорій)
- Гріньова О.М. Психологічні особливості життєвого самовизначення в юнацькому віці (11 категорій)
- Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі (11 категорій)
- Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании (11 категорій)
- Рудєва Л.С. Психологічні особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/С (11 категорій)
- Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання (11 категорій)
- Михалюк К.І. Особливості соціальної адаптації молодших школярів із вадами слуху (11 категорій)
- Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю (11 категорій)
- Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан (10 категорій)
- Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников (10 категорій)
- Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» (10 категорій)
- Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції (10 категорій)
- Вакуленко О.Л. Формування основ екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі діяльності на екологічній стежині (10 категорій)
- Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности (10 категорій)
- Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем (10 категорій)
- Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ (10 категорій)
- Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти (10 категорій)
- Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості (10 категорій)
- Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці (10 категорій)
- Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management (10 категорій)
- Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти (10 категорій)
- Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка (10 категорій)
- Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади) (10 категорій)
- Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности (10 категорій)
- Рудич О.О. Інтерактивний компонент сучасної англомовної дитячої книжки (10 категорій)
- Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане (10 категорій)
- Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів (10 категорій)
- Психологія вищої школи (навчальний посібник) (10 категорій)
- Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” (10 категорій)
- Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання (10 категорій)
- Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань (10 категорій)
- Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти (10 категорій)
- Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления (10 категорій)
- Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization (10 категорій)
- Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан (10 категорій)
- Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования (10 категорій)
- Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны (10 категорій)
- Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога (10 категорій)
- Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти (10 категорій)
- Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи (10 категорій)
Переглянути (попередні 250 • наступні 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).