Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 250 результатів, починаючи з № 501

Переглянути (попередні 250наступні 250) (2050100250500).

  1. Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.) ‎(11 категорій)
  2. Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  3. Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності ‎(11 категорій)
  4. Основи побудови гуманних стосунків з учнями ‎(11 категорій)
  5. Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя ‎(11 категорій)
  6. Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  7. Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості ‎(11 категорій)
  8. Педагогічна та психологічна література (джерела)/http ‎(11 категорій)
  9. Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  10. Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні ‎(11 категорій)
  11. Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  12. Логінова Т.Ю. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  13. Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів ‎(11 категорій)
  14. Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови ‎(11 категорій)
  15. Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів ‎(11 категорій)
  16. Педагогічна та психологічна література (джерела)/И ‎(11 категорій)
  17. Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії ‎(11 категорій)
  18. Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті ‎(11 категорій)
  19. Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів ‎(11 категорій)
  20. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості ‎(11 категорій)
  21. Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах ‎(11 категорій)
  22. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф ‎(11 категорій)
  23. Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі ‎(11 категорій)
  24. Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  25. Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан ‎(11 категорій)
  26. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії ‎(11 категорій)
  27. Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  28. Бойко Я.В. Психологічні особливості симпатії у старшокласників ‎(11 категорій)
  29. Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  30. Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  31. Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу ‎(11 категорій)
  32. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(11 категорій)
  33. Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я ‎(11 категорій)
  34. Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти ‎(11 категорій)
  35. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології ‎(11 категорій)
  36. Книгарня ‎(11 категорій)
  37. Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку ‎(11 категорій)
  38. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(11 категорій)
  39. Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента ‎(11 категорій)
  40. Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі ‎(11 категорій)
  41. Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці ‎(11 категорій)
  42. Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів ‎(11 категорій)
  43. Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике ‎(11 категорій)
  44. Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища ‎(11 категорій)
  45. Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  46. Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми ‎(11 категорій)
  47. Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи ‎(11 категорій)
  48. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(11 категорій)
  49. Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні ‎(11 категорій)
  50. Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста ‎(11 категорій)
  51. Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів ‎(11 категорій)
  52. Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі ‎(11 категорій)
  53. Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня ‎(11 категорій)
  54. Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи ‎(11 категорій)
  55. Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  56. Педагогічна та психологічна література (джерела)/І ‎(11 категорій)
  57. Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників ‎(11 категорій)
  58. Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  59. Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  60. Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  61. Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній ‎(11 категорій)
  62. Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  63. Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів ‎(11 категорій)
  64. Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності ‎(11 категорій)
  65. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л ‎(11 категорій)
  66. Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти ‎(11 категорій)
  67. Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи ‎(11 категорій)
  68. Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови ‎(11 категорій)
  69. Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей ‎(11 категорій)
  70. Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) ‎(11 категорій)
  71. Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  72. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ц ‎(11 категорій)
  73. Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів ‎(11 категорій)
  74. Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні ‎(11 категорій)
  75. Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(11 категорій)
  76. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  77. Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа ‎(11 категорій)
  78. Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном ‎(11 категорій)
  79. Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности ‎(11 категорій)
  80. Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків ‎(11 категорій)
  81. Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи ‎(11 категорій)
  82. Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих ‎(11 категорій)
  83. Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу ‎(11 категорій)
  84. Педагогічна та психологічна література (джерела)/А ‎(11 категорій)
  85. Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України ‎(11 категорій)
  86. Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  87. Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції ‎(11 категорій)
  88. Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови ‎(11 категорій)
  89. Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики ‎(11 категорій)
  90. Омері І., Міщенко А., Шолох Д., Шолох К. Особливості мотивації навчання дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  91. Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  92. Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ ‎(11 категорій)
  93. Педагогічна та психологічна література (джерела)/М ‎(11 категорій)
  94. Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості ‎(11 категорій)
  95. Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови ‎(11 категорій)
  96. Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями ‎(11 категорій)
  97. Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті ‎(11 категорій)
  98. Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) ‎(11 категорій)
  99. Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами ‎(11 категорій)
  100. Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя ‎(11 категорій)
  101. Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании ‎(11 категорій)
  102. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ч ‎(11 категорій)
  103. Таран О.П. Теоретико-методологічні засади супроводу готовності дітей до шкільного навчання ‎(11 категорій)
  104. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку ‎(11 категорій)
  105. Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала... ‎(11 категорій)
  106. Лобашова О.Є. Особливості ціннісних орієнтацій подружжя залежно від типу шлюбу ‎(11 категорій)
  107. Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору ‎(11 категорій)
  108. Деріга О.П. Взаємозв’язок психомоторики і самооцінки молодших школярів ‎(11 категорій)
  109. Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников ‎(11 категорій)
  110. Кохніченко О.Є. Анімація як засіб формування у першокласників вміння читати ‎(11 категорій)
  111. Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы ‎(11 категорій)
  112. Антощенко М.О. Використання Smart Notebook в процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  113. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Б ‎(11 категорій)
  114. Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу ‎(11 категорій)
  115. Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  116. Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  117. Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції) ‎(11 категорій)
  118. Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект ‎(11 категорій)
  119. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н ‎(11 категорій)
  120. Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы ‎(11 категорій)
  121. Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів ‎(11 категорій)
  122. Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені ‎(11 категорій)
  123. Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності ‎(11 категорій)
  124. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш ‎(11 категорій)
  125. Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини ‎(11 категорій)
  126. Безпалько Ольга Володимирівна ‎(11 категорій)
  127. Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues ‎(11 категорій)
  128. Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  129. Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  130. Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образования ‎(11 категорій)
  131. Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції ‎(11 категорій)
  132. Педагогічна та психологічна література (джерела)/В ‎(11 категорій)
  133. Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  134. Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді ‎(11 категорій)
  135. Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології ‎(11 категорій)
  136. Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури ‎(11 категорій)
  137. Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей ‎(11 категорій)
  138. Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  139. Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні ‎(11 категорій)
  140. Педагогічна та психологічна література (джерела)/О ‎(11 категорій)
  141. Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів ‎(11 категорій)
  142. Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності ‎(11 категорій)
  143. Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності ‎(11 категорій)
  144. Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  145. Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів ‎(11 категорій)
  146. Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  147. Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку ‎(11 категорій)
  148. Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності ‎(11 категорій)
  149. Рикова В.Ю. Превентивне виховання підлітків в умовах Школи повного року навчання ‎(11 категорій)
  150. Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  151. Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  152. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Щ ‎(11 категорій)
  153. Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  154. Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини ‎(11 категорій)
  155. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи" ‎(11 категорій)
  156. Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога ‎(11 категорій)
  157. Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами ‎(11 категорій)
  158. Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності ‎(11 категорій)
  159. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г ‎(11 категорій)
  160. Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  161. Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе ‎(11 категорій)
  162. Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю ‎(11 категорій)
  163. Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗ ‎(11 категорій)
  164. Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога ‎(11 категорій)
  165. Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  166. Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам ‎(11 категорій)
  167. Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников ‎(11 категорій)
  168. Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики ‎(11 категорій)
  169. Педагогічна та психологічна література (джерела)/П ‎(11 категорій)
  170. Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  171. Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  172. Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия ‎(11 категорій)
  173. Куліш Ю.О. Особливості використання музичних римівок у процесі вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(11 категорій)
  174. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Э ‎(11 категорій)
  175. Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС ‎(11 категорій)
  176. Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  177. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Реалізація особистісно-компетентнісного підходу..." ‎(11 категорій)
  178. Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості ‎(11 категорій)
  179. Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  180. Паншина Л.Ю. Використання асоціативних ігор на уроках іноземної мови у початкових класах ‎(11 категорій)
  181. Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності ‎(11 категорій)
  182. Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  183. Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї ‎(11 категорій)
  184. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Д ‎(11 категорій)
  185. Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ ‎(11 категорій)
  186. Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья ‎(11 категорій)
  187. Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ‎(11 категорій)
  188. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Р ‎(11 категорій)
  189. Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму ‎(11 категорій)
  190. Огнев'юк В.О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку (монографія) ‎(11 категорій)
  191. Турбан В.В. Проблема віку: психологічний дискурс ‎(11 категорій)
  192. Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі ‎(11 категорій)
  193. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ю ‎(11 категорій)
  194. Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителів ‎(11 категорій)
  195. Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи ‎(11 категорій)
  196. Гумовська Т.Ю. Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах ‎(11 категорій)
  197. Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) ‎(11 категорій)
  198. Вовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віці ‎(11 категорій)
  199. Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." ‎(11 категорій)
  200. Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові ‎(11 категорій)
  201. Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі ‎(11 категорій)
  202. Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи ‎(11 категорій)
  203. Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі ‎(11 категорій)
  204. Герасим’юк Н.С. Використання навчальних online-ігор з іноземної мови як засіб підвищення мотивації молодших школярів ‎(11 категорій)
  205. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Е ‎(11 категорій)
  206. Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance ‎(11 категорій)
  207. Козирєва К.А. Формування культури мовлення у майбутніх учителів початкової школи ‎(11 категорій)
  208. Гріньова О.М. Психологічні особливості життєвого самовизначення в юнацькому віці ‎(11 категорій)
  209. Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі ‎(11 категорій)
  210. Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании ‎(11 категорій)
  211. Рудєва Л.С. Психологічні особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів ‎(11 категорій)
  212. Педагогічна та психологічна література (джерела)/С ‎(11 категорій)
  213. Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання ‎(11 категорій)
  214. Михалюк К.І. Особливості соціальної адаптації молодших школярів із вадами слуху ‎(11 категорій)
  215. Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю ‎(11 категорій)
  216. Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан ‎(10 категорій)
  217. Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников ‎(10 категорій)
  218. Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» ‎(10 категорій)
  219. Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції ‎(10 категорій)
  220. Вакуленко О.Л. Формування основ екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі діяльності на екологічній стежині ‎(10 категорій)
  221. Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности ‎(10 категорій)
  222. Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем ‎(10 категорій)
  223. Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ ‎(10 категорій)
  224. Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  225. Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции ‎(10 категорій)
  226. Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості ‎(10 категорій)
  227. Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці ‎(10 категорій)
  228. Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management ‎(10 категорій)
  229. Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти ‎(10 категорій)
  230. Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка ‎(10 категорій)
  231. Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  232. Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади) ‎(10 категорій)
  233. Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности ‎(10 категорій)
  234. Рудич О.О. Інтерактивний компонент сучасної англомовної дитячої книжки ‎(10 категорій)
  235. Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане ‎(10 категорій)
  236. Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів ‎(10 категорій)
  237. Психологія вищої школи (навчальний посібник) ‎(10 категорій)
  238. Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания ‎(10 категорій)
  239. Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” ‎(10 категорій)
  240. Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання ‎(10 категорій)
  241. Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань ‎(10 категорій)
  242. Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти ‎(10 категорій)
  243. Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления ‎(10 категорій)
  244. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(10 категорій)
  245. Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан ‎(10 категорій)
  246. Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования ‎(10 категорій)
  247. Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны ‎(10 категорій)
  248. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога ‎(10 категорій)
  249. Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти ‎(10 категорій)
  250. Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи ‎(10 категорій)

Переглянути (попередні 250наступні 250) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама