Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
			(відмінності між версіями)
												
			
Поточна версія на 08:55, 2 квітня 2010
В цій категорії представлені матеріали з психології та педагогіки вищої школи, які стануть в пригоді науковцям.
Підкатегорії
Показані 2 підкатегорії із 2.
М
 
Сторінки в категорії «Для науковців»
Показані 200 сторінок цієї категорії з 1062.
(попередні 200) (
наступні 200)
| ABHIKLPRSTVZЄІАБ | Б (прод.) | Б (прод.)ВВісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/ПередмоваВісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/ПередмоваВіттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступностіВіттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступностіВайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школіВакуленко О.Л. Формування основ екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі діяльності на екологічній стежиніВакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах КанадиВарченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного вікуВасиленко А.С. Формування толерантності студентів як педагогічна проблема у вищих навчальних закладах УкраїниВасиленко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікаціїВасиленко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВСВасюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладахВащенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяраВащенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освітиВеклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школиВеклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функціїВеклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школиВеклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школіВеклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світуВеред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльностіВернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новинВзаємини викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього вчителяВимоги до оформлення статтіВиноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територійВисоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторіВисоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мовиВисоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мовиВихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівцяВишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітейВишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавстваВласенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізуВласенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспектВласик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learningВласик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школіВласюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблемаВласюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мовиВовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віціВойтко О.В. Формування в ліцеїстів ціннісного ставлення до суспільства та держави на основі викладання зарубіжної літературиВолинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математикиВолинець К.І., Кошман П.Я. Освітня галузь «Технології» як програма технологічної освіти майбутнього вчителя початкової школиВолинець К.І., Літвін В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування наочності на уроках математикиВолинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗВолковська А.І. Причини і наслідки шизофреніїВолоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мовиВолошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологівВольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагогаВольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в немВорон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мовиВсеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту»В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики
 Г |  | 
(попередні 200) (
наступні 200)