Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 250 результатів, починаючи з № 251

Переглянути (попередні 250наступні 250) (2050100250500).

  1. Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  2. Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  3. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності ‎(12 категорій)
  4. Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  5. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  6. Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство" ‎(12 категорій)
  7. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  8. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  9. Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра ‎(12 категорій)
  10. Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ ‎(12 категорій)
  11. Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів ‎(12 категорій)
  12. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(12 категорій)
  13. Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  14. Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США ‎(12 категорій)
  15. Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) ‎(12 категорій)
  16. Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология ‎(12 категорій)
  17. Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі ‎(12 категорій)
  18. Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ‎(12 категорій)
  19. Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  20. Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  21. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП ‎(12 категорій)
  22. Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding ‎(12 категорій)
  23. Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  24. Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови ‎(12 категорій)
  25. Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  26. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського ‎(12 категорій)
  27. Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі ‎(12 категорій)
  28. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект ‎(12 категорій)
  29. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(12 категорій)
  30. Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  31. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  32. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  33. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  34. Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(12 категорій)
  35. Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  36. Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" ‎(12 категорій)
  37. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  38. Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  39. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  40. Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент ‎(12 категорій)
  41. Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  42. Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  43. Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі ‎(12 категорій)
  44. Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» ‎(12 категорій)
  45. Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі ‎(12 категорій)
  46. Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів ‎(12 категорій)
  47. Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування ‎(12 категорій)
  48. Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» ‎(12 категорій)
  49. Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience ‎(12 категорій)
  50. Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників ‎(12 категорій)
  51. Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  52. Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review ‎(12 категорій)
  53. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  54. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  55. Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  56. Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language ‎(12 категорій)
  57. Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  58. Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  59. Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students ‎(12 категорій)
  60. Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів ‎(12 категорій)
  61. Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями ‎(12 категорій)
  62. Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  63. Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму ‎(12 категорій)
  64. Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм ‎(12 категорій)
  65. Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ ‎(12 категорій)
  66. Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу ‎(12 категорій)
  67. Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти ‎(12 категорій)
  68. Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  69. Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  70. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  71. Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів ‎(12 категорій)
  72. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  73. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  74. Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity ‎(12 категорій)
  75. Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі ‎(12 категорій)
  76. Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові ‎(12 категорій)
  77. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  78. Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів ‎(12 категорій)
  79. Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? ‎(12 категорій)
  80. Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів ‎(12 категорій)
  81. Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage ‎(12 категорій)
  82. Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі ‎(12 категорій)
  83. Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації ‎(12 категорій)
  84. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  85. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  86. Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням ‎(12 категорій)
  87. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  88. Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ ‎(12 категорій)
  89. Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation ‎(12 категорій)
  90. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  91. Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї ‎(12 категорій)
  92. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  93. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят ‎(12 категорій)
  94. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  95. Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО ‎(12 категорій)
  96. Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English ‎(12 категорій)
  97. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  98. Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  99. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  100. Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів ‎(12 категорій)
  101. Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні ‎(12 категорій)
  102. Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  103. Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах ‎(12 категорій)
  104. Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming ‎(12 категорій)
  105. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  106. Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека ‎(12 категорій)
  107. Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії ‎(12 категорій)
  108. Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників ‎(12 категорій)
  109. Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  110. Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  111. Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  112. Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language ‎(12 категорій)
  113. Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання ‎(12 категорій)
  114. Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  115. Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів ‎(12 категорій)
  116. Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative ‎(12 категорій)
  117. Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе ‎(12 категорій)
  118. Сащук Тетяна Володимирівна ‎(12 категорій)
  119. Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine ‎(12 категорій)
  120. Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов ‎(12 категорій)
  121. Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії ‎(12 категорій)
  122. Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  123. Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів ‎(12 категорій)
  124. Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming ‎(12 категорій)
  125. Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ ‎(12 категорій)
  126. Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  127. Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання ‎(12 категорій)
  128. Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  129. Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови ‎(12 категорій)
  130. Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ ‎(12 категорій)
  131. Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words ‎(12 категорій)
  132. Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) ‎(12 категорій)
  133. Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  134. Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. ‎(12 категорій)
  135. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  136. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  137. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  138. Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  139. Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  140. Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage ‎(12 категорій)
  141. Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr ‎(12 категорій)
  142. Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності ‎(12 категорій)
  143. Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  144. Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі ‎(12 категорій)
  145. Берізко М.І. Використання електрон. навч. програм як засіб підвищення рівня володіння ІМ в організації сам. роб. студентів ‎(12 категорій)
  146. Вакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах Канади ‎(12 категорій)
  147. Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі ‎(12 категорій)
  148. Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції ‎(12 категорій)
  149. Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей ‎(12 категорій)
  150. Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English ‎(12 категорій)
  151. Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  152. Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom ‎(12 категорій)
  153. Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  154. Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language ‎(12 категорій)
  155. Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  156. Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах ‎(12 категорій)
  157. Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  158. Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  159. Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках ‎(12 категорій)
  160. Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці ‎(12 категорій)
  161. Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  162. Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови ‎(12 категорій)
  163. Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  164. Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  165. Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства ‎(12 категорій)
  166. Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів ‎(12 категорій)
  167. Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  168. Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) ‎(12 категорій)
  169. Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  170. Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу ‎(12 категорій)
  171. Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  172. Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу ‎(12 категорій)
  173. Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками ‎(12 категорій)
  174. Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  175. Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції ‎(12 категорій)
  176. Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності ‎(12 категорій)
  177. Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови ‎(12 категорій)
  178. Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  179. Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language ‎(12 категорій)
  180. Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій ‎(12 категорій)
  181. Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів ‎(12 категорій)
  182. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  183. Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  184. Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід ‎(12 категорій)
  185. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  186. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  187. Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  188. Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language ‎(12 категорій)
  189. Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою ‎(12 категорій)
  190. Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  191. Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку ‎(12 категорій)
  192. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  193. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  194. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  195. Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте ‎(12 категорій)
  196. Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови ‎(12 категорій)
  197. Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  198. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  199. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації ‎(12 категорій)
  200. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  201. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  202. Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning ‎(12 категорій)
  203. Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии ‎(12 категорій)
  204. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  205. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  206. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  207. Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників ‎(12 категорій)
  208. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  209. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  210. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  211. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  212. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  213. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  214. Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи ‎(11 категорій)
  215. Книгарня ‎(11 категорій)
  216. Педагогічна та психологічна література (джерела)/И ‎(11 категорій)
  217. Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні ‎(11 категорій)
  218. Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі ‎(11 категорій)
  219. Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства ‎(11 категорій)
  220. Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови ‎(11 категорій)
  221. Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  222. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф ‎(11 категорій)
  223. Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  224. Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан ‎(11 категорій)
  225. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії ‎(11 категорій)
  226. Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике ‎(11 категорій)
  227. Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі ‎(11 категорій)
  228. Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  229. Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  230. Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу ‎(11 категорій)
  231. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(11 категорій)
  232. Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  233. Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  234. Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я ‎(11 категорій)
  235. Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній ‎(11 категорій)
  236. Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  237. Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку ‎(11 категорій)
  238. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(11 категорій)
  239. Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента ‎(11 категорій)
  240. Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів ‎(11 категорій)
  241. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  242. Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи ‎(11 категорій)
  243. Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії ‎(11 категорій)
  244. Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  245. Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників ‎(11 категорій)
  246. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології ‎(11 категорій)
  247. Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу ‎(11 категорій)
  248. Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України ‎(11 категорій)
  249. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(11 категорій)
  250. Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища ‎(11 категорій)

Переглянути (попередні 250наступні 250) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама