Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 250 результатів, починаючи з № 251
Переглянути (попередні 250 • наступні 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку (12 категорій)
- Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності (12 категорій)
- Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів (12 категорій)
- Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство" (12 категорій)
- Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра (12 категорій)
- Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ (12 категорій)
- Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів (12 категорій)
- Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів (12 категорій)
- Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США (12 категорій)
- Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) (12 категорій)
- Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология (12 категорій)
- Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі (12 категорій)
- Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів (12 категорій)
- Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП (12 категорій)
- Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding (12 категорій)
- Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови (12 категорій)
- Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови (12 категорій)
- Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students (12 категорій)
- Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського (12 категорій)
- Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі (12 категорій)
- Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект (12 категорій)
- Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (12 категорій)
- Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента (12 категорій)
- Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови (12 категорій)
- Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи (12 категорій)
- Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" (12 категорій)
- Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі (12 категорій)
- Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти (12 категорій)
- Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент (12 категорій)
- Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів (12 категорій)
- Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі (12 категорій)
- Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» (12 категорій)
- Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі (12 категорій)
- Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів (12 категорій)
- Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування (12 категорій)
- Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» (12 категорій)
- Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience (12 категорій)
- Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників (12 категорій)
- Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review (12 категорій)
- Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі (12 категорій)
- Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) (12 категорій)
- Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language (12 категорій)
- Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students (12 категорій)
- Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів (12 категорій)
- Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями (12 категорій)
- Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму (12 категорій)
- Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм (12 категорій)
- Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ (12 категорій)
- Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу (12 категорій)
- Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти (12 категорій)
- Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя (12 категорій)
- Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів (12 категорій)
- Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» (12 категорій)
- Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів (12 категорій)
- Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity (12 категорій)
- Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі (12 категорій)
- Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові (12 категорій)
- Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці (12 категорій)
- Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів (12 категорій)
- Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? (12 категорій)
- Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (12 категорій)
- Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage (12 категорій)
- Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі (12 категорій)
- Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації (12 категорій)
- Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі (12 категорій)
- Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС (12 категорій)
- Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням (12 категорій)
- Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (12 категорій)
- Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ (12 категорій)
- Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation (12 категорій)
- Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication (12 категорій)
- Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї (12 категорій)
- Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят (12 категорій)
- Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies (12 категорій)
- Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (12 категорій)
- Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English (12 категорій)
- Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості (12 категорій)
- Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів (12 категорій)
- Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно (12 категорій)
- Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів (12 категорій)
- Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні (12 категорій)
- Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи (12 категорій)
- Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах (12 категорій)
- Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming (12 категорій)
- Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах (12 категорій)
- Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека (12 категорій)
- Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії (12 категорій)
- Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників (12 категорій)
- Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language (12 категорій)
- Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання (12 категорій)
- Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови (12 категорій)
- Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів (12 категорій)
- Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (12 категорій)
- Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе (12 категорій)
- Сащук Тетяна Володимирівна (12 категорій)
- Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine (12 категорій)
- Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов (12 категорій)
- Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії (12 категорій)
- Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів (12 категорій)
- Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming (12 категорій)
- Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ (12 категорій)
- Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови (12 категорій)
- Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ (12 категорій)
- Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) (12 категорій)
- Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. (12 категорій)
- Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти (12 категорій)
- Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) (12 категорій)
- Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage (12 категорій)
- Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr (12 категорій)
- Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності (12 категорій)
- Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (12 категорій)
- Берізко М.І. Використання електрон. навч. програм як засіб підвищення рівня володіння ІМ в організації сам. роб. студентів (12 категорій)
- Вакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах Канади (12 категорій)
- Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі (12 категорій)
- Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції (12 категорій)
- Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей (12 категорій)
- Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English (12 категорій)
- Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи (12 категорій)
- Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom (12 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови (12 категорій)
- Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language (12 категорій)
- Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах (12 категорій)
- Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (12 категорій)
- Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці (12 категорій)
- Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку (12 категорій)
- Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови (12 категорій)
- Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства (12 категорій)
- Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів (12 категорій)
- Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) (12 категорій)
- Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов (12 категорій)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (12 категорій)
- Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу (12 категорій)
- Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками (12 категорій)
- Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу (12 категорій)
- Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (12 категорій)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (12 категорій)
- Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови (12 категорій)
- Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language (12 категорій)
- Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій (12 категорій)
- Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів (12 категорій)
- Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації (12 категорій)
- Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід (12 категорій)
- Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку (12 категорій)
- Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови (12 категорій)
- Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language (12 категорій)
- Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою (12 категорій)
- Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (12 категорій)
- Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд (12 категорій)
- Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте (12 категорій)
- Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови (12 категорій)
- Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування (12 категорій)
- Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації (12 категорій)
- Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning (12 категорій)
- Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии (12 категорій)
- Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів (12 категорій)
- Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу (12 категорій)
- Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (12 категорій)
- Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників (12 категорій)
- Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends (12 категорій)
- Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови (12 категорій)
- Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста (12 категорій)
- Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи (11 категорій)
- Книгарня (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/И (11 категорій)
- Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні (11 категорій)
- Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі (11 категорій)
- Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства (11 категорій)
- Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови (11 категорій)
- Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф (11 категорій)
- Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи (11 категорій)
- Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан (11 категорій)
- Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії (11 категорій)
- Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике (11 категорій)
- Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі (11 категорій)
- Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є (11 категорій)
- Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах (11 категорій)
- Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я (11 категорій)
- Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній (11 категорій)
- Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах (11 категорій)
- Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/К (11 категорій)
- Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента (11 категорій)
- Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів (11 категорій)
- Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи (11 категорій)
- Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії (11 категорій)
- Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи (11 категорій)
- Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників (11 категорій)
- Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології (11 категорій)
- Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу (11 категорій)
- Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х (11 категорій)
- Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища (11 категорій)
Переглянути (попередні 250 • наступні 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).