Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 500 результатів, починаючи з № 501

Переглянути (попередні 500наступні 500) (2050100250500).

  1. Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу ‎(11 категорій)
  2. Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  3. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж ‎(11 категорій)
  4. Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності ‎(11 категорій)
  5. Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога ‎(11 категорій)
  6. Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема ‎(11 категорій)
  7. Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки ‎(11 категорій)
  8. Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя ‎(11 категорій)
  9. Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності ‎(11 категорій)
  10. Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах ‎(11 категорій)
  11. Паутова В.В. Вплив французьких запозичень на англійську мову ‎(11 категорій)
  12. Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи ‎(11 категорій)
  13. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Т ‎(11 категорій)
  14. Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  15. Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ‎(11 категорій)
  16. Педагогічна та психологічна література (джерела) ‎(11 категорій)
  17. Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму ‎(11 категорій)
  18. Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи ‎(11 категорій)
  19. Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства ‎(11 категорій)
  20. Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(11 категорій)
  21. Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) ‎(11 категорій)
  22. Лєсто К.А. Психологічні особливості користувачів соціальних сайтів ‎(11 категорій)
  23. Кочерга А.В. Психофизиологические механизмы чувствительности человека: способы развития ‎(11 категорій)
  24. Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн ‎(11 категорій)
  25. Педагогічна та психологічна література (джерела)/З ‎(11 категорій)
  26. Юрченко В.І. Актуальні психологічні проблеми вищої школи в Україні ‎(11 категорій)
  27. Пашко Є.С. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи: полікультурний аспект ‎(11 категорій)
  28. Педагогічна та психологічна література (джерела)/У ‎(11 категорій)
  29. Логінова Т.Ю. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  30. Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  31. Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності ‎(11 категорій)
  32. Основи побудови гуманних стосунків з учнями ‎(11 категорій)
  33. Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя ‎(11 категорій)
  34. Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании ‎(11 категорій)
  35. Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  36. Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості ‎(11 категорій)
  37. Педагогічна та психологічна література (джерела)/http ‎(11 категорій)
  38. Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  39. Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні ‎(11 категорій)
  40. Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання ‎(11 категорій)
  41. Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  42. Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії ‎(11 категорій)
  43. Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті ‎(11 категорій)
  44. Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови ‎(11 категорій)
  45. Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів ‎(11 категорій)
  46. Педагогічна та психологічна література (джерела)/И ‎(11 категорій)
  47. Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  48. Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан ‎(11 категорій)
  49. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії ‎(11 категорій)
  50. Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  51. Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  52. Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів ‎(11 категорій)
  53. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості ‎(11 категорій)
  54. Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах ‎(11 категорій)
  55. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф ‎(11 категорій)
  56. Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я ‎(11 категорій)
  57. Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти ‎(11 категорій)
  58. Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми ‎(11 категорій)
  59. Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  60. Андорал А.А. Методи формування навички читання учнів 4-го класу засобами ІКТ ‎(11 категорій)
  61. Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу ‎(11 категорій)
  62. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(11 категорій)
  63. Безпалько О.В. Компоненти професійної мобільності майбутніх соціальних педагогів ‎(11 категорій)
  64. Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів ‎(11 категорій)
  65. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології ‎(11 категорій)
  66. Книгарня ‎(11 категорій)
  67. Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку ‎(11 категорій)
  68. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(11 категорій)
  69. Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента ‎(11 категорій)
  70. Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі ‎(11 категорій)
  71. Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике ‎(11 категорій)
  72. Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища ‎(11 категорій)
  73. Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  74. Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми ‎(11 категорій)
  75. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(11 категорій)
  76. Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  77. Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній ‎(11 категорій)
  78. Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста ‎(11 категорій)
  79. Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів ‎(11 категорій)
  80. Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня ‎(11 категорій)
  81. Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи ‎(11 категорій)
  82. Педагогічна та психологічна література (джерела)/І ‎(11 категорій)
  83. Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників ‎(11 категорій)
  84. Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  85. Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  86. Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.) ‎(11 категорій)
  87. Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти ‎(11 категорій)
  88. Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи ‎(11 категорій)
  89. Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови ‎(11 категорій)
  90. Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  91. Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів ‎(11 категорій)
  92. Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності ‎(11 категорій)
  93. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л ‎(11 категорій)
  94. Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні ‎(11 категорій)
  95. Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(11 категорій)
  96. Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів ‎(11 категорій)
  97. Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей ‎(11 категорій)
  98. Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) ‎(11 категорій)
  99. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ц ‎(11 категорій)
  100. Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів ‎(11 категорій)
  101. Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції ‎(11 категорій)
  102. Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови ‎(11 категорій)
  103. Бойко Я.В. Психологічні особливості симпатії у старшокласників ‎(11 категорій)
  104. Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики ‎(11 категорій)
  105. Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа ‎(11 категорій)
  106. Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном ‎(11 категорій)
  107. Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків ‎(11 категорій)
  108. Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи ‎(11 категорій)
  109. Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих ‎(11 категорій)
  110. Педагогічна та психологічна література (джерела)/А ‎(11 категорій)
  111. Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  112. Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі ‎(11 категорій)
  113. Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови ‎(11 категорій)
  114. Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями ‎(11 категорій)
  115. Омері І., Міщенко А., Шолох Д., Шолох К. Особливості мотивації навчання дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  116. Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  117. Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ ‎(11 категорій)
  118. Педагогічна та психологічна література (джерела)/М ‎(11 категорій)
  119. Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості ‎(11 категорій)
  120. Таран О.П. Теоретико-методологічні засади супроводу готовності дітей до шкільного навчання ‎(11 категорій)
  121. Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала... ‎(11 категорій)
  122. Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці ‎(11 категорій)
  123. Лобашова О.Є. Особливості ціннісних орієнтацій подружжя залежно від типу шлюбу ‎(11 категорій)
  124. Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті ‎(11 категорій)
  125. Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) ‎(11 категорій)
  126. Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами ‎(11 категорій)
  127. Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя ‎(11 категорій)
  128. Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании ‎(11 категорій)
  129. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ч ‎(11 категорій)
  130. Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу ‎(11 категорій)
  131. Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору ‎(11 категорій)
  132. Деріга О.П. Взаємозв’язок психомоторики і самооцінки молодших школярів ‎(11 категорій)
  133. Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников ‎(11 категорій)
  134. Кохніченко О.Є. Анімація як засіб формування у першокласників вміння читати ‎(11 категорій)
  135. Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи ‎(11 категорій)
  136. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Б ‎(11 категорій)
  137. Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні ‎(11 категорій)
  138. Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы ‎(11 категорій)
  139. Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  140. Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі ‎(11 категорій)
  141. Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  142. Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції) ‎(11 категорій)
  143. Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  144. Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект ‎(11 категорій)
  145. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н ‎(11 категорій)
  146. Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини ‎(11 категорій)
  147. Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  148. Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  149. Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образования ‎(11 категорій)
  150. Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції ‎(11 категорій)
  151. Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів ‎(11 категорій)
  152. Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені ‎(11 категорій)
  153. Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності ‎(11 категорій)
  154. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш ‎(11 категорій)
  155. Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді ‎(11 категорій)
  156. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  157. Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології ‎(11 категорій)
  158. Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  159. Педагогічна та психологічна література (джерела)/В ‎(11 категорій)
  160. Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  161. Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності ‎(11 категорій)
  162. Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності ‎(11 категорій)
  163. Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  164. Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности ‎(11 категорій)
  165. Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури ‎(11 категорій)
  166. Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей ‎(11 категорій)
  167. Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу ‎(11 категорій)
  168. Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  169. Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України ‎(11 категорій)
  170. Педагогічна та психологічна література (джерела)/О ‎(11 категорій)
  171. Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини ‎(11 категорій)
  172. Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  173. Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку ‎(11 категорій)
  174. Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності ‎(11 категорій)
  175. Рикова В.Ю. Превентивне виховання підлітків в умовах Школи повного року навчання ‎(11 категорій)
  176. Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  177. Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  178. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Щ ‎(11 категорій)
  179. Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе ‎(11 категорій)
  180. Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю ‎(11 категорій)
  181. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи" ‎(11 категорій)
  182. Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога ‎(11 категорій)
  183. Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами ‎(11 категорій)
  184. Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності ‎(11 категорій)
  185. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г ‎(11 категорій)
  186. Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  187. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку ‎(11 категорій)
  188. Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  189. Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗ ‎(11 категорій)
  190. Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога ‎(11 категорій)
  191. Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  192. Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам ‎(11 категорій)
  193. Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников ‎(11 категорій)
  194. Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы ‎(11 категорій)
  195. Антощенко М.О. Використання Smart Notebook в процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  196. Педагогічна та психологічна література (джерела)/П ‎(11 категорій)
  197. Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС ‎(11 категорій)
  198. Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  199. Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  200. Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия ‎(11 категорій)
  201. Куліш Ю.О. Особливості використання музичних римівок у процесі вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(11 категорій)
  202. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Э ‎(11 категорій)
  203. Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues ‎(11 категорій)
  204. Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ ‎(11 категорій)
  205. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Реалізація особистісно-компетентнісного підходу..." ‎(11 категорій)
  206. Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості ‎(11 категорій)
  207. Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  208. Паншина Л.Ю. Використання асоціативних ігор на уроках іноземної мови у початкових класах ‎(11 категорій)
  209. Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  210. Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї ‎(11 категорій)
  211. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Д ‎(11 категорій)
  212. Безпалько Ольга Володимирівна ‎(11 категорій)
  213. Огнев'юк В.О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку (монографія) ‎(11 категорій)
  214. Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья ‎(11 категорій)
  215. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Р ‎(11 категорій)
  216. Олексюк Е.А.Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе повышения квалификации учителей математики ‎(10 категорій)
  217. Лясковская И.Л. Формирование образа гармоничной личности как необходимое условие преодоления кризиса среднего возраста ‎(10 категорій)
  218. Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ ‎(10 категорій)
  219. Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій" ‎(10 категорій)
  220. Галузяк В. Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування ‎(10 категорій)
  221. Куземко Л.В., Турбаєвська С.В. Педагогічні умови розвитку інформаційної культури вихователів дошкільних навчальних закладів ‎(10 категорій)
  222. Гринечко А.Я. Співвідношення рівнів тривожності та самооцінки сучасної молоді ‎(10 категорій)
  223. Чередниченко С.В. Национальное воспитание как основа культурологической составляющей в практике современного дошкольного образования ‎(10 категорій)
  224. Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи ‎(10 категорій)
  225. Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку ‎(10 категорій)
  226. Осовська О.І. Формування уявлень про професії дорослих у дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  227. Гаращенко Л.В. Современные приоритеты физического воспитания детей дошкольного возраста: здоровьесберегающие технологии ‎(10 категорій)
  228. Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі ‎(10 категорій)
  229. Арзанбаева Б.О., Идрисова Ж.И. Особенности инновационной педагогической деятельности будущего специалиста дошкольного профиля ‎(10 категорій)
  230. Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» ‎(10 категорій)
  231. Амирова А.С., Таубаева Г.З. Инновационные формы вовлечения родителей в образовательный процесс дошкольной организации ‎(10 категорій)
  232. Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан ‎(10 категорій)
  233. Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников ‎(10 категорій)
  234. Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції ‎(10 категорій)
  235. Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности ‎(10 категорій)
  236. Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці ‎(10 категорій)
  237. Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем ‎(10 категорій)
  238. Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ ‎(10 категорій)
  239. Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  240. Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции ‎(10 категорій)
  241. Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  242. Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти ‎(10 категорій)
  243. Психологія вищої школи (навчальний посібник) ‎(10 категорій)
  244. Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади) ‎(10 категорій)
  245. Рудич О.О. Інтерактивний компонент сучасної англомовної дитячої книжки ‎(10 категорій)
  246. Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане ‎(10 категорій)
  247. Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів ‎(10 категорій)
  248. Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания ‎(10 категорій)
  249. Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання ‎(10 категорій)
  250. Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань ‎(10 категорій)
  251. Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти ‎(10 категорій)
  252. Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления ‎(10 категорій)
  253. Apenko S.N. Motivating students to practice and training in project management ‎(10 категорій)
  254. Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан ‎(10 категорій)
  255. Бєлєнька Г., Кудикіна Н., Дерев’янко Л. Використання wiki-технологій у сучасному дошкільному навчальному закладі ‎(10 категорій)
  256. Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования ‎(10 категорій)
  257. Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны ‎(10 категорій)
  258. Сингаївська І.В. Комунікативний тренінг як засіб адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі ‎(10 категорій)
  259. Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх ‎(10 категорій)
  260. Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти ‎(10 категорій)
  261. Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи ‎(10 категорій)
  262. Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игры ‎(10 категорій)
  263. Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції ‎(10 категорій)
  264. Хохліна О.П. До проблеми психологічного обґрунтування принципу усвідомленого навчання та виховання студентів ‎(10 категорій)
  265. Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки ‎(10 категорій)
  266. Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей ‎(10 категорій)
  267. Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України ‎(10 категорій)
  268. Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка ‎(10 категорій)
  269. Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании ‎(10 категорій)
  270. Вакуленко О.Л. Формування основ екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі діяльності на екологічній стежині ‎(10 категорій)
  271. Таджиева М.К, Еленгеева В. Обзор дошкольных образовательных программ в зарубежных странах ‎(10 категорій)
  272. Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management ‎(10 категорій)
  273. Тасжурекова Ж.Т. Профессиональная подготовка учителя новой формации в условиях реализации компетентностного подхода ‎(10 категорій)
  274. Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання ‎(10 категорій)
  275. Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ ‎(10 категорій)
  276. Ніконенко Л.П. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами зображувальної діяльності ‎(10 категорій)
  277. Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості ‎(10 категорій)
  278. Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології ‎(10 категорій)
  279. Жундрикова С.В. Роль государства в оказании образовательных услуг детям-мигрантам ‎(10 категорій)
  280. Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка ‎(10 категорій)
  281. Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій ‎(10 категорій)
  282. Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів ‎(10 категорій)
  283. Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій ‎(10 категорій)
  284. Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї ‎(10 категорій)
  285. Терещенко Л.А. Психологічий аналіз ситуації шкільної дезадаптації у першокласників ‎(10 категорій)
  286. Дмитренко Т. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу... ‎(10 категорій)
  287. Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ ‎(10 категорій)
  288. Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности ‎(10 категорій)
  289. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(10 категорій)
  290. Гріньова О.М., Диба Н.М. Активізація творчих здібностей у дітей старшого дшкільного віку засобами тренінгу ‎(10 категорій)
  291. Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” ‎(10 категорій)
  292. Науменко Т. С. Використання засобів мультимедіа-презентацій з метою підвищення пізнавальної активності студентів педагогічного училища... ‎(10 категорій)
  293. Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області ‎(10 категорій)
  294. Рубашна К.В. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини ‎(10 категорій)
  295. Мельничук Т.І. Інтерактивні форми роботи із батьками як основа впровадження освітніх інновацій у закладі дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  296. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога ‎(10 категорій)
  297. Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ ‎(10 категорій)
  298. Дзюбко Л.В. Психологічна безпека суб’єктів освітнього середовища школи: нові акценти в освітніх інноваціях ‎(10 категорій)
  299. Щербань Є.А. Образ материнства у психологічній картині світу особистості студента ‎(10 категорій)
  300. Наконечна Т.А. Дитяче експериментування як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку ‎(10 категорій)
  301. Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей ‎(10 категорій)
  302. Кузьменко В.У. Казка для дорослих. Постановка проблеми та заспокійлива бесіда з колишньою однокласницею ‎(10 категорій)
  303. Кущенко І.В. Теоретичні аспекти вивчення психологічних особливостей засвоєння знань студентами ‎(10 категорій)
  304. Охріменко З. Інноваційні стратегії у професійному самовизначенні учнів підліткового і старшого шкільного віку ‎(10 категорій)
  305. Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору ‎(10 категорій)
  306. Кришень І.В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі роботи з природнім матеріалом ‎(10 категорій)
  307. Жовнірук А.І. Особливості механізму слухового сприймання як важливого фактору успішності мнемічної діяльності майбутніх вчителів... ‎(10 категорій)
  308. Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования ‎(10 категорій)
  309. Жунусова А.Ж., Сейдуалиева А.М., Альдибекова Ш. Теоретические аспекты понятия «информационная компетентность» в начальном образовании ‎(10 категорій)
  310. Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму ‎(10 категорій)
  311. Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы ‎(10 категорій)
  312. Москаленко Б.О. Формування мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-педагогічного спілкування (на матеріалі природи) ‎(10 категорій)
  313. Бондар Ю.В. Формування професійного інтересу у студентів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі виробничої практики ‎(10 категорій)
  314. Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів ‎(10 категорій)
  315. Дзюбко Л.В. Тематичний соціально-психологічний тренінг як засіб професійного навчання вчителів і шкільних психологів ‎(10 категорій)
  316. Щербань Є.А. Огляд теоретичних досліджень структури та типологій картини світу людини ‎(10 категорій)
  317. Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы ‎(10 категорій)
  318. Искакова А.Т., Закаева Г.З. Некоторые аспекты социально-педагогической ориентации взрослых на инклюзивное образование ‎(10 категорій)
  319. Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ ‎(10 категорій)
  320. Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті ‎(10 категорій)
  321. Айтбаева А. Образовательные программы - основа интеграции в мировое образовательное пространство ‎(10 категорій)
  322. Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій ‎(10 категорій)
  323. Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності ‎(10 категорій)
  324. Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен ‎(10 категорій)
  325. Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять ‎(10 категорій)
  326. Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  327. Волинець К.І., Кошман П.Я. Освітня галузь «Технології» як програма технологічної освіти майбутнього вчителя початкової школи ‎(10 категорій)
  328. Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці ‎(10 категорій)
  329. Махній М.М. Соціальні нормативи тактильної поведінки ‎(10 категорій)
  330. Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти ‎(10 категорій)
  331. Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи ‎(10 категорій)
  332. Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України ‎(10 категорій)
  333. Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів ‎(10 категорій)
  334. Музика О.Л. Особливості ціннісної підтримки та ціннісного обміну при виконанні студентами професійно-орієнтованих завдань ‎(10 категорій)
  335. Искакова А.Т., Таджиева М., Тэсзэний Э. Казахстан и Венгрия: историко-педагогический аспект развития дошкольного образования ‎(10 категорій)
  336. Навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ. – К.: ТОВ «Філстудія», 2006. ‎(10 категорій)
  337. Кравчук Л.В. Реализация инновационных подходов в нравственном развитии младших школьников ‎(10 категорій)
  338. Дятленко Н.М. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії викладача та студента ‎(10 категорій)
  339. Студентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентів ‎(10 категорій)
  340. Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології ‎(10 категорій)
  341. Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании ‎(10 категорій)
  342. Актуальні питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах (матеріали конференції) ‎(10 категорій)
  343. Супрун Д.,Григоренко Т.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті ‎(10 категорій)
  344. Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті ‎(10 категорій)
  345. Гриценок Л.І.,Капустюк О.М., Юрченко В.І. Конкурс-квест як технологія підтримки освітніх змін ‎(10 категорій)
  346. Каменєва Т.В. Мовленнєва майстерність та техніка мовлення психолога ‎(10 категорій)
  347. Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы ‎(10 категорій)
  348. Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів ‎(10 категорій)
  349. Кондрашова М.В. Гіперактивність дитини як психолого-педагогічна проблема ‎(10 категорій)
  350. Мойсеєва О.Є. Вплив рівня самореалізації на формування агресивної поведінки старших підлітків ‎(10 категорій)
  351. Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий на развитие инноваций в дошкольном образовании республики Казахстан ‎(10 категорій)
  352. Корсун С. І. Іванова О.В. Усвідомлення та оцінка працівниками органів внутрішніх справ професійно-важливих якостей ‎(10 категорій)
  353. Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості ‎(10 категорій)
  354. Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи ‎(10 категорій)
  355. Куцевол М. Педагогічні умови виховання дітей у сучасній сім’ї ‎(10 категорій)
  356. Козак Л.В. Творчество как основа инновационной деятельности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии ‎(10 категорій)
  357. Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі ‎(10 категорій)
  358. Збірник наук. праць. - Випуск 2 ‎(10 категорій)
  359. Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій ‎(10 категорій)
  360. Лупало О.А., Попова К.С. Формування практичних навичок студентів-юристів: баланс традиційних та інноваційних засобів навчання ‎(10 категорій)
  361. Каменєва Т.В. Правильна мотивація і практична направленість мови психолога ‎(10 категорій)
  362. Приступа Е.Н. Педагогическая диагностика личностного социального здоровья ребёнка ‎(10 категорій)
  363. Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці ‎(10 категорій)
  364. Музика О.О. Особливості мотиваційної регуляції навчальної діяльності студентів залежно від рівня успішності ‎(10 категорій)
  365. Половина Е.А. Формирование у детей старшего дошкольного возраста эстетического отношения к природе средствами пейзажной живописи ‎(10 категорій)
  366. Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку ‎(10 категорій)
  367. Мазур К.В. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого дошкільного віку засобами гри ‎(10 категорій)
  368. Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ ‎(10 категорій)
  369. Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю ‎(10 категорій)
  370. Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі ‎(10 категорій)
  371. Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя ‎(10 категорій)
  372. Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи ‎(10 категорій)
  373. Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій ‎(10 категорій)
  374. Терентьева Н.А. Приоритетные задачи деятельности университетов Украины: наука и инновации ‎(10 категорій)
  375. Подшивайлов Ф.М. Розвиток лідерських якостей та відповідальності студентів у межах малої соціальної групи ‎(10 категорій)
  376. Катунина И.В. Опыт применения управленческих игр в подготовке специалистов по управлению проектами ‎(10 категорій)
  377. Алексеєва О.А. Cучасні підходи до проблеми екологічного виховання дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  378. Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи ‎(9 категорій)
  379. Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків ‎(9 категорій)
  380. Панченко І.В. Феномен «кохання» ‎(9 категорій)
  381. Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації ‎(9 категорій)
  382. Задоя В.О. Методичні засади використання ігрових методів у професійній підготовці майбутніх вихователів ‎(9 категорій)
  383. Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(9 категорій)
  384. Зубіашвілі І.К. Соціально-психологічне забезпечення становлення монетарної культури старшокласників ‎(9 категорій)
  385. Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції ‎(9 категорій)
  386. Кучеренко Є.В. Психосинтез та коучинг як методи оптимізації професійного самовизначення майбутніх психологів ‎(9 категорій)
  387. Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект ‎(9 категорій)
  388. Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації ‎(9 категорій)
  389. Колесниченко Т.В. Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества ‎(9 категорій)
  390. Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку ‎(9 категорій)
  391. Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні ‎(9 категорій)
  392. Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті ‎(9 категорій)
  393. Хоружа Людмила Леонідівна ‎(9 категорій)
  394. Литвиненко С.В. Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного віку ‎(9 категорій)
  395. Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія» ‎(9 категорій)
  396. Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  397. Apenko S.N. Developing leadership in project with the use of verbal learning and visual information ‎(9 категорій)
  398. Колесниченко Т.В. Искусство как инструмент для проникновения в проблему целого ‎(9 категорій)
  399. Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  400. Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  401. Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки ‎(9 категорій)
  402. Поліщук О. Коворкінг для ініціативного студента педагогічного профілю міф чи потреба часу? ‎(9 категорій)
  403. Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування ‎(9 категорій)
  404. Гришкина Л.И. Формирование культуры здоровья педагогов как инновационная деятельность школы ‎(9 категорій)
  405. Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання ‎(9 категорій)
  406. Лапушенко І. Формування екологічної культури у дітей старшого дошкільного віку в спеціально організованих умовах (досліди) ‎(9 категорій)
  407. Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску ‎(9 категорій)
  408. Малєєва Н.С. Дослідження аспектів соц.-психол. теорії конструювання комунікативни технологій врегулювання соц.конфліктів у соцмережах ‎(9 категорій)
  409. Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен ‎(9 категорій)
  410. Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі ‎(9 категорій)
  411. Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни ‎(9 категорій)
  412. Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди ‎(9 категорій)
  413. Богачков Ю.Н., Фельдман Я.А. Исследование личности перекрестным методом ‎(9 категорій)
  414. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник) ‎(9 категорій)
  415. Корсун С.І. Формування успішного фахівця засобами евристичної мотивації на прикладі викладання психології ‎(9 категорій)
  416. Білолипецький Д. А. Педагогічні умови виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень ‎(9 категорій)
  417. Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності ‎(9 категорій)
  418. Машовець М.А., Власенко В. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про професії дорослих засобами художньої літератури ‎(9 категорій)
  419. Закусило В.С. Науково-педагогічні дослідження проблеми формування готовності майбутніх вихователів ДНЗ до екологічного виховання дітей ‎(9 категорій)
  420. Магас М. Б. Формування творчих вмінь у майбутнього вчителя початкової школи засобом веб-квест технологій ‎(9 категорій)
  421. Глібовець Г. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор ‎(9 категорій)
  422. Гордєєва Ж.В. Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів ‎(9 категорій)
  423. Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст ‎(9 категорій)
  424. Уніченко С. С. Виховання почуття гумору у дітей дошкільного віку як науково-педагогічна проблема ‎(9 категорій)
  425. Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України ‎(9 категорій)
  426. Чайковська С.В. Адаптація перспективних ідей С. Русової щодо виховання дітей дошкільного віку... ‎(9 категорій)
  427. Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді ‎(9 категорій)
  428. Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі ‎(9 категорій)
  429. Тренінг-семінар „Стадії розвитку і транзактний аналіз” ‎(9 категорій)
  430. Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) ‎(9 категорій)
  431. Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору ‎(9 категорій)
  432. Юрченко В.І. Особливості локус-контролю студентів у зв’язку з педагогічною практикою ‎(9 категорій)
  433. Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин ‎(9 категорій)
  434. Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор ‎(9 категорій)
  435. Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності ‎(9 категорій)
  436. Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій ‎(9 категорій)
  437. Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів ‎(9 категорій)
  438. Чала О.А. Перфекціонізм як детермінанта деструктивної конфліктності юнацтва ‎(9 категорій)
  439. Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків ‎(9 категорій)
  440. Білоус О.А. Адаптаційні проблеми іноземних студентів інженерного профілю ‎(9 категорій)
  441. Машовець М.А. Сучасні технології науково-педагогічної підготовки майбутнього дошкільного педагога в умовах університетської освіти ‎(9 категорій)
  442. Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті ‎(9 категорій)
  443. Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців ‎(9 категорій)
  444. Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту» ‎(9 категорій)
  445. Интервью с доктором психологических наук, профессором НПУ имени М.П.Драгоманова Верой Ульяновной Кузьменко ‎(9 категорій)
  446. Гордєєва Ж.В. Особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до близьких дорослих як показник тенденцій розвитку самооцінки ‎(9 категорій)
  447. Бевз Г.М. Громадська думка про реформу освіти в Україні: погляд через сімейні цінності ‎(9 категорій)
  448. Чала О.А. Професіоналізація вчителя як предмет теоретичного аналізу ‎(9 категорій)
  449. Солодовник Л. Особливості формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку в процесі... ‎(9 категорій)
  450. Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості ‎(9 категорій)
  451. Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі ‎(9 категорій)
  452. Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки ‎(9 категорій)
  453. Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів ‎(9 категорій)
  454. Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів ‎(9 категорій)
  455. Кришень І.В. Формування професійної культури майбутніх учителів початкової школи ‎(9 категорій)
  456. Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  457. Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру ‎(9 категорій)
  458. Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості ‎(9 категорій)
  459. Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками ‎(9 категорій)
  460. Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства ‎(9 категорій)
  461. Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників ‎(9 категорій)
  462. Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини ‎(9 категорій)
  463. Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні аспекти формування гендерних стереотипів у сучасної молоді ‎(9 категорій)
  464. Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен ‎(9 категорій)
  465. Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни ‎(9 категорій)
  466. Волинець К.І., Літвін В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування наочності на уроках математики ‎(9 категорій)
  467. Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...» ‎(9 категорій)
  468. Ляшова І.Ф. Психoлoгo-педaгoгічні oсoбливoсті фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу мaйбутньoгo вихoвaтеля ‎(9 категорій)
  469. Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції ‎(9 категорій)
  470. Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом ‎(9 категорій)
  471. Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини ‎(9 категорій)
  472. Кострикіна В.Ю. Теоретико-психологічний аналіз феномену психічних станів у дітей дошкільного віку ‎(9 категорій)
  473. Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ‎(9 категорій)
  474. Руднік Ю.В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи... ‎(9 категорій)
  475. Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру ‎(9 категорій)
  476. Бучма В.В. Діалогічна взаємодія як складова педагогіки партнерства в концепції нової української школи ‎(9 категорій)
  477. Капустюк О. М. Техніка «Щоденник спостережень за емоціями» в роботі з сім’єю ‎(9 категорій)
  478. Юрченко Віктор Іванович ‎(9 категорій)
  479. Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  480. Колос Х.В. Психолого-педагогічний аналіз причини виникнення страхів у дітей дошкільного віку ‎(9 категорій)
  481. Морзе Наталія Вікторівна ‎(9 категорій)
  482. Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором ‎(9 категорій)
  483. Дем'яненко В.І. Реалізація морально-етичного потенціалу творів Бориса Грінченка у процесі підготовки вчителя початкової школи ‎(9 категорій)
  484. Коваленко В.В. Вітальне слово учасникам конференції Ректора Київського національного університету внутрішніх справ ‎(9 категорій)
  485. Сензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів ‎(9 категорій)
  486. Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення ‎(9 категорій)
  487. Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  488. Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії ‎(9 категорій)
  489. Кравчук С.Л. Особистісна рефлексивна культура учасників освітніх інновацій ‎(9 категорій)
  490. Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки ‎(9 категорій)
  491. Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України ‎(9 категорій)
  492. Андрущенко Віктор Петрович ‎(9 категорій)
  493. Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни ‎(9 категорій)
  494. Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні ‎(9 категорій)
  495. Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу ‎(9 категорій)
  496. Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психології ‎(9 категорій)
  497. Сітцева М.В.Художня образність у мультиплікації як засіб морального виховання дітей ‎(9 категорій)
  498. Кононенко С.В. Психологічний аналіз професійної діяльності фахівців юридичного профілю ‎(8 категорій)
  499. Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості ‎(8 категорій)
  500. Ботіна Л. Й. Дослідження особливостей мовленнєвої комунікації у науковому співтоваристві (гендерний аспект) ‎(8 категорій)

Переглянути (попередні 500наступні 500) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама