Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 500 результатів, починаючи з № 501
Переглянути (попередні 500 • наступні 500) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу (11 категорій)
- Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж (11 категорій)
- Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності (11 категорій)
- Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога (11 категорій)
- Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема (11 категорій)
- Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки (11 категорій)
- Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя (11 категорій)
- Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності (11 категорій)
- Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах (11 категорій)
- Паутова В.В. Вплив французьких запозичень на англійську мову (11 категорій)
- Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Т (11 категорій)
- Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста (11 категорій)
- Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела) (11 категорій)
- Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму (11 категорій)
- Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи (11 категорій)
- Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства (11 категорій)
- Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи (11 категорій)
- Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) (11 категорій)
- Лєсто К.А. Психологічні особливості користувачів соціальних сайтів (11 категорій)
- Кочерга А.В. Психофизиологические механизмы чувствительности человека: способы развития (11 категорій)
- Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/З (11 категорій)
- Юрченко В.І. Актуальні психологічні проблеми вищої школи в Україні (11 категорій)
- Пашко Є.С. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи: полікультурний аспект (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/У (11 категорій)
- Логінова Т.Ю. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках (11 категорій)
- Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах (11 категорій)
- Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності (11 категорій)
- Основи побудови гуманних стосунків з учнями (11 категорій)
- Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя (11 категорій)
- Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании (11 категорій)
- Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/http (11 категорій)
- Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі (11 категорій)
- Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні (11 категорій)
- Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання (11 категорій)
- Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах (11 категорій)
- Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії (11 категорій)
- Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті (11 категорій)
- Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови (11 категорій)
- Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/И (11 категорій)
- Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи (11 категорій)
- Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан (11 категорій)
- Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії (11 категорій)
- Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку (11 категорій)
- Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів (11 категорій)
- Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості (11 категорій)
- Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф (11 категорій)
- Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я (11 категорій)
- Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти (11 категорій)
- Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми (11 категорій)
- Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Андорал А.А. Методи формування навички читання учнів 4-го класу засобами ІКТ (11 категорій)
- Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є (11 категорій)
- Безпалько О.В. Компоненти професійної мобільності майбутніх соціальних педагогів (11 категорій)
- Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів (11 категорій)
- Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології (11 категорій)
- Книгарня (11 категорій)
- Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/К (11 категорій)
- Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента (11 категорій)
- Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі (11 категорій)
- Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике (11 категорій)
- Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища (11 категорій)
- Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х (11 категорій)
- Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній (11 категорій)
- Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста (11 категорій)
- Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів (11 категорій)
- Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня (11 категорій)
- Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/І (11 категорій)
- Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників (11 категорій)
- Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах (11 категорій)
- Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.) (11 категорій)
- Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти (11 категорій)
- Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи (11 категорій)
- Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови (11 категорій)
- Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи (11 категорій)
- Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів (11 категорій)
- Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л (11 категорій)
- Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні (11 категорій)
- Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця (11 категорій)
- Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів (11 категорій)
- Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей (11 категорій)
- Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ц (11 категорій)
- Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів (11 категорій)
- Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції (11 категорій)
- Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови (11 категорій)
- Бойко Я.В. Психологічні особливості симпатії у старшокласників (11 категорій)
- Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики (11 категорій)
- Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа (11 категорій)
- Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном (11 категорій)
- Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків (11 категорій)
- Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи (11 категорій)
- Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/А (11 категорій)
- Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі (11 категорій)
- Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови (11 категорій)
- Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями (11 категорій)
- Омері І., Міщенко А., Шолох Д., Шолох К. Особливості мотивації навчання дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/М (11 категорій)
- Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості (11 категорій)
- Таран О.П. Теоретико-методологічні засади супроводу готовності дітей до шкільного навчання (11 категорій)
- Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала... (11 категорій)
- Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці (11 категорій)
- Лобашова О.Є. Особливості ціннісних орієнтацій подружжя залежно від типу шлюбу (11 категорій)
- Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті (11 категорій)
- Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) (11 категорій)
- Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами (11 категорій)
- Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя (11 категорій)
- Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ч (11 категорій)
- Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу (11 категорій)
- Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору (11 категорій)
- Деріга О.П. Взаємозв’язок психомоторики і самооцінки молодших школярів (11 категорій)
- Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников (11 категорій)
- Кохніченко О.Є. Анімація як засіб формування у першокласників вміння читати (11 категорій)
- Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Б (11 категорій)
- Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні (11 категорій)
- Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы (11 категорій)
- Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи (11 категорій)
- Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі (11 категорій)
- Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи (11 категорій)
- Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції) (11 категорій)
- Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема (11 категорій)
- Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н (11 категорій)
- Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини (11 категорій)
- Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи (11 категорій)
- Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках (11 категорій)
- Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образования (11 категорій)
- Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції (11 категорій)
- Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів (11 категорій)
- Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені (11 категорій)
- Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш (11 категорій)
- Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді (11 категорій)
- Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології (11 категорій)
- Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/В (11 категорій)
- Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу (11 категорій)
- Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності (11 категорій)
- Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності (11 категорій)
- Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности (11 категорій)
- Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури (11 категорій)
- Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей (11 категорій)
- Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу (11 категорій)
- Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/О (11 категорій)
- Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини (11 категорій)
- Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку (11 категорій)
- Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (11 категорій)
- Рикова В.Ю. Превентивне виховання підлітків в умовах Школи повного року навчання (11 категорій)
- Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Щ (11 категорій)
- Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе (11 категорій)
- Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю (11 категорій)
- Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи" (11 категорій)
- Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога (11 категорій)
- Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами (11 категорій)
- Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г (11 категорій)
- Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку (11 категорій)
- Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу (11 категорій)
- Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗ (11 категорій)
- Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога (11 категорій)
- Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема (11 категорій)
- Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам (11 категорій)
- Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников (11 категорій)
- Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы (11 категорій)
- Антощенко М.О. Використання Smart Notebook в процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/П (11 категорій)
- Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС (11 категорій)
- Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия (11 категорій)
- Куліш Ю.О. Особливості використання музичних римівок у процесі вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Э (11 категорій)
- Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues (11 категорій)
- Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ (11 категорій)
- Міжнародна заочна науково-практична конференція "Реалізація особистісно-компетентнісного підходу..." (11 категорій)
- Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості (11 категорій)
- Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Паншина Л.Ю. Використання асоціативних ігор на уроках іноземної мови у початкових класах (11 категорій)
- Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови (11 категорій)
- Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Д (11 категорій)
- Безпалько Ольга Володимирівна (11 категорій)
- Огнев'юк В.О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку (монографія) (11 категорій)
- Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Р (11 категорій)
- Олексюк Е.А.Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе повышения квалификации учителей математики (10 категорій)
- Лясковская И.Л. Формирование образа гармоничной личности как необходимое условие преодоления кризиса среднего возраста (10 категорій)
- Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ (10 категорій)
- Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій" (10 категорій)
- Галузяк В. Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування (10 категорій)
- Куземко Л.В., Турбаєвська С.В. Педагогічні умови розвитку інформаційної культури вихователів дошкільних навчальних закладів (10 категорій)
- Гринечко А.Я. Співвідношення рівнів тривожності та самооцінки сучасної молоді (10 категорій)
- Чередниченко С.В. Национальное воспитание как основа культурологической составляющей в практике современного дошкольного образования (10 категорій)
- Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи (10 категорій)
- Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку (10 категорій)
- Осовська О.І. Формування уявлень про професії дорослих у дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Гаращенко Л.В. Современные приоритеты физического воспитания детей дошкольного возраста: здоровьесберегающие технологии (10 категорій)
- Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі (10 категорій)
- Арзанбаева Б.О., Идрисова Ж.И. Особенности инновационной педагогической деятельности будущего специалиста дошкольного профиля (10 категорій)
- Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» (10 категорій)
- Амирова А.С., Таубаева Г.З. Инновационные формы вовлечения родителей в образовательный процесс дошкольной организации (10 категорій)
- Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан (10 категорій)
- Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников (10 категорій)
- Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції (10 категорій)
- Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности (10 категорій)
- Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці (10 категорій)
- Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем (10 категорій)
- Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ (10 категорій)
- Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти (10 категорій)
- Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции (10 категорій)
- Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти (10 категорій)
- Психологія вищої школи (навчальний посібник) (10 категорій)
- Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади) (10 категорій)
- Рудич О.О. Інтерактивний компонент сучасної англомовної дитячої книжки (10 категорій)
- Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане (10 категорій)
- Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів (10 категорій)
- Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания (10 категорій)
- Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання (10 категорій)
- Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань (10 категорій)
- Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти (10 категорій)
- Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления (10 категорій)
- Apenko S.N. Motivating students to practice and training in project management (10 категорій)
- Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан (10 категорій)
- Бєлєнька Г., Кудикіна Н., Дерев’янко Л. Використання wiki-технологій у сучасному дошкільному навчальному закладі (10 категорій)
- Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования (10 категорій)
- Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны (10 категорій)
- Сингаївська І.В. Комунікативний тренінг як засіб адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі (10 категорій)
- Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх (10 категорій)
- Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти (10 категорій)
- Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи (10 категорій)
- Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игры (10 категорій)
- Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції (10 категорій)
- Хохліна О.П. До проблеми психологічного обґрунтування принципу усвідомленого навчання та виховання студентів (10 категорій)
- Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки (10 категорій)
- Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей (10 категорій)
- Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України (10 категорій)
- Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка (10 категорій)
- Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании (10 категорій)
- Вакуленко О.Л. Формування основ екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі діяльності на екологічній стежині (10 категорій)
- Таджиева М.К, Еленгеева В. Обзор дошкольных образовательных программ в зарубежных странах (10 категорій)
- Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management (10 категорій)
- Тасжурекова Ж.Т. Профессиональная подготовка учителя новой формации в условиях реализации компетентностного подхода (10 категорій)
- Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання (10 категорій)
- Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ (10 категорій)
- Ніконенко Л.П. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами зображувальної діяльності (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості (10 категорій)
- Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології (10 категорій)
- Жундрикова С.В. Роль государства в оказании образовательных услуг детям-мигрантам (10 категорій)
- Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка (10 категорій)
- Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій (10 категорій)
- Даценко Т.О. Психологічні ресурси старших дошкільників із подолання страхів (10 категорій)
- Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій (10 категорій)
- Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї (10 категорій)
- Терещенко Л.А. Психологічий аналіз ситуації шкільної дезадаптації у першокласників (10 категорій)
- Дмитренко Т. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу... (10 категорій)
- Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ (10 категорій)
- Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности (10 категорій)
- Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization (10 категорій)
- Гріньова О.М., Диба Н.М. Активізація творчих здібностей у дітей старшого дшкільного віку засобами тренінгу (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” (10 категорій)
- Науменко Т. С. Використання засобів мультимедіа-презентацій з метою підвищення пізнавальної активності студентів педагогічного училища... (10 категорій)
- Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області (10 категорій)
- Рубашна К.В. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини (10 категорій)
- Мельничук Т.І. Інтерактивні форми роботи із батьками як основа впровадження освітніх інновацій у закладі дошкільної освіти (10 категорій)
- Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога (10 категорій)
- Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ (10 категорій)
- Дзюбко Л.В. Психологічна безпека суб’єктів освітнього середовища школи: нові акценти в освітніх інноваціях (10 категорій)
- Щербань Є.А. Образ материнства у психологічній картині світу особистості студента (10 категорій)
- Наконечна Т.А. Дитяче експериментування як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (10 категорій)
- Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей (10 категорій)
- Кузьменко В.У. Казка для дорослих. Постановка проблеми та заспокійлива бесіда з колишньою однокласницею (10 категорій)
- Кущенко І.В. Теоретичні аспекти вивчення психологічних особливостей засвоєння знань студентами (10 категорій)
- Охріменко З. Інноваційні стратегії у професійному самовизначенні учнів підліткового і старшого шкільного віку (10 категорій)
- Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору (10 категорій)
- Кришень І.В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі роботи з природнім матеріалом (10 категорій)
- Жовнірук А.І. Особливості механізму слухового сприймання як важливого фактору успішності мнемічної діяльності майбутніх вчителів... (10 категорій)
- Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования (10 категорій)
- Жунусова А.Ж., Сейдуалиева А.М., Альдибекова Ш. Теоретические аспекты понятия «информационная компетентность» в начальном образовании (10 категорій)
- Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму (10 категорій)
- Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы (10 категорій)
- Москаленко Б.О. Формування мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-педагогічного спілкування (на матеріалі природи) (10 категорій)
- Бондар Ю.В. Формування професійного інтересу у студентів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі виробничої практики (10 категорій)
- Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів (10 категорій)
- Дзюбко Л.В. Тематичний соціально-психологічний тренінг як засіб професійного навчання вчителів і шкільних психологів (10 категорій)
- Щербань Є.А. Огляд теоретичних досліджень структури та типологій картини світу людини (10 категорій)
- Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы (10 категорій)
- Искакова А.Т., Закаева Г.З. Некоторые аспекты социально-педагогической ориентации взрослых на инклюзивное образование (10 категорій)
- Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ (10 категорій)
- Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті (10 категорій)
- Айтбаева А. Образовательные программы - основа интеграции в мировое образовательное пространство (10 категорій)
- Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій (10 категорій)
- Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності (10 категорій)
- Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен (10 категорій)
- Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять (10 категорій)
- Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти (10 категорій)
- Волинець К.І., Кошман П.Я. Освітня галузь «Технології» як програма технологічної освіти майбутнього вчителя початкової школи (10 категорій)
- Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці (10 категорій)
- Махній М.М. Соціальні нормативи тактильної поведінки (10 категорій)
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти (10 категорій)
- Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи (10 категорій)
- Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України (10 категорій)
- Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів (10 категорій)
- Музика О.Л. Особливості ціннісної підтримки та ціннісного обміну при виконанні студентами професійно-орієнтованих завдань (10 категорій)
- Искакова А.Т., Таджиева М., Тэсзэний Э. Казахстан и Венгрия: историко-педагогический аспект развития дошкольного образования (10 категорій)
- Навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ. – К.: ТОВ «Філстудія», 2006. (10 категорій)
- Кравчук Л.В. Реализация инновационных подходов в нравственном развитии младших школьников (10 категорій)
- Дятленко Н.М. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії викладача та студента (10 категорій)
- Студентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентів (10 категорій)
- Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології (10 категорій)
- Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании (10 категорій)
- Актуальні питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах (матеріали конференції) (10 категорій)
- Супрун Д.,Григоренко Т.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті (10 категорій)
- Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті (10 категорій)
- Гриценок Л.І.,Капустюк О.М., Юрченко В.І. Конкурс-квест як технологія підтримки освітніх змін (10 категорій)
- Каменєва Т.В. Мовленнєва майстерність та техніка мовлення психолога (10 категорій)
- Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы (10 категорій)
- Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів (10 категорій)
- Кондрашова М.В. Гіперактивність дитини як психолого-педагогічна проблема (10 категорій)
- Мойсеєва О.Є. Вплив рівня самореалізації на формування агресивної поведінки старших підлітків (10 категорій)
- Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий на развитие инноваций в дошкольном образовании республики Казахстан (10 категорій)
- Корсун С. І. Іванова О.В. Усвідомлення та оцінка працівниками органів внутрішніх справ професійно-важливих якостей (10 категорій)
- Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості (10 категорій)
- Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи (10 категорій)
- Куцевол М. Педагогічні умови виховання дітей у сучасній сім’ї (10 категорій)
- Козак Л.В. Творчество как основа инновационной деятельности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии (10 категорій)
- Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі (10 категорій)
- Збірник наук. праць. - Випуск 2 (10 категорій)
- Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій (10 категорій)
- Лупало О.А., Попова К.С. Формування практичних навичок студентів-юристів: баланс традиційних та інноваційних засобів навчання (10 категорій)
- Каменєва Т.В. Правильна мотивація і практична направленість мови психолога (10 категорій)
- Приступа Е.Н. Педагогическая диагностика личностного социального здоровья ребёнка (10 категорій)
- Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці (10 категорій)
- Музика О.О. Особливості мотиваційної регуляції навчальної діяльності студентів залежно від рівня успішності (10 категорій)
- Половина Е.А. Формирование у детей старшего дошкольного возраста эстетического отношения к природе средствами пейзажной живописи (10 категорій)
- Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку (10 категорій)
- Мазур К.В. Розвиток комунікативних умінь дітей молодшого дошкільного віку засобами гри (10 категорій)
- Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ (10 категорій)
- Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю (10 категорій)
- Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі (10 категорій)
- Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя (10 категорій)
- Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи (10 категорій)
- Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій (10 категорій)
- Терентьева Н.А. Приоритетные задачи деятельности университетов Украины: наука и инновации (10 категорій)
- Подшивайлов Ф.М. Розвиток лідерських якостей та відповідальності студентів у межах малої соціальної групи (10 категорій)
- Катунина И.В. Опыт применения управленческих игр в подготовке специалистов по управлению проектами (10 категорій)
- Алексеєва О.А. Cучасні підходи до проблеми екологічного виховання дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи (9 категорій)
- Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків (9 категорій)
- Панченко І.В. Феномен «кохання» (9 категорій)
- Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації (9 категорій)
- Задоя В.О. Методичні засади використання ігрових методів у професійній підготовці майбутніх вихователів (9 категорій)
- Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця (9 категорій)
- Зубіашвілі І.К. Соціально-психологічне забезпечення становлення монетарної культури старшокласників (9 категорій)
- Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції (9 категорій)
- Кучеренко Є.В. Психосинтез та коучинг як методи оптимізації професійного самовизначення майбутніх психологів (9 категорій)
- Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект (9 категорій)
- Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації (9 категорій)
- Колесниченко Т.В. Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества (9 категорій)
- Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку (9 категорій)
- Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні (9 категорій)
- Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті (9 категорій)
- Хоружа Людмила Леонідівна (9 категорій)
- Литвиненко С.В. Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (9 категорій)
- Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія» (9 категорій)
- Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Apenko S.N. Developing leadership in project with the use of verbal learning and visual information (9 категорій)
- Колесниченко Т.В. Искусство как инструмент для проникновения в проблему целого (9 категорій)
- Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки (9 категорій)
- Поліщук О. Коворкінг для ініціативного студента педагогічного профілю міф чи потреба часу? (9 категорій)
- Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування (9 категорій)
- Гришкина Л.И. Формирование культуры здоровья педагогов как инновационная деятельность школы (9 категорій)
- Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання (9 категорій)
- Лапушенко І. Формування екологічної культури у дітей старшого дошкільного віку в спеціально організованих умовах (досліди) (9 категорій)
- Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску (9 категорій)
- Малєєва Н.С. Дослідження аспектів соц.-психол. теорії конструювання комунікативни технологій врегулювання соц.конфліктів у соцмережах (9 категорій)
- Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен (9 категорій)
- Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі (9 категорій)
- Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни (9 категорій)
- Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди (9 категорій)
- Богачков Ю.Н., Фельдман Я.А. Исследование личности перекрестным методом (9 категорій)
- Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник) (9 категорій)
- Корсун С.І. Формування успішного фахівця засобами евристичної мотивації на прикладі викладання психології (9 категорій)
- Білолипецький Д. А. Педагогічні умови виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку в процесі виконання трудових доручень (9 категорій)
- Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності (9 категорій)
- Машовець М.А., Власенко В. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про професії дорослих засобами художньої літератури (9 категорій)
- Закусило В.С. Науково-педагогічні дослідження проблеми формування готовності майбутніх вихователів ДНЗ до екологічного виховання дітей (9 категорій)
- Магас М. Б. Формування творчих вмінь у майбутнього вчителя початкової школи засобом веб-квест технологій (9 категорій)
- Глібовець Г. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів (9 категорій)
- Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст (9 категорій)
- Уніченко С. С. Виховання почуття гумору у дітей дошкільного віку як науково-педагогічна проблема (9 категорій)
- Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України (9 категорій)
- Чайковська С.В. Адаптація перспективних ідей С. Русової щодо виховання дітей дошкільного віку... (9 категорій)
- Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді (9 категорій)
- Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі (9 категорій)
- Тренінг-семінар „Стадії розвитку і транзактний аналіз” (9 категорій)
- Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) (9 категорій)
- Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору (9 категорій)
- Юрченко В.І. Особливості локус-контролю студентів у зв’язку з педагогічною практикою (9 категорій)
- Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин (9 категорій)
- Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності (9 категорій)
- Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій (9 категорій)
- Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів (9 категорій)
- Чала О.А. Перфекціонізм як детермінанта деструктивної конфліктності юнацтва (9 категорій)
- Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків (9 категорій)
- Білоус О.А. Адаптаційні проблеми іноземних студентів інженерного профілю (9 категорій)
- Машовець М.А. Сучасні технології науково-педагогічної підготовки майбутнього дошкільного педагога в умовах університетської освіти (9 категорій)
- Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті (9 категорій)
- Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців (9 категорій)
- Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту» (9 категорій)
- Интервью с доктором психологических наук, профессором НПУ имени М.П.Драгоманова Верой Ульяновной Кузьменко (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до близьких дорослих як показник тенденцій розвитку самооцінки (9 категорій)
- Бевз Г.М. Громадська думка про реформу освіти в Україні: погляд через сімейні цінності (9 категорій)
- Чала О.А. Професіоналізація вчителя як предмет теоретичного аналізу (9 категорій)
- Солодовник Л. Особливості формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку в процесі... (9 категорій)
- Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості (9 категорій)
- Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі (9 категорій)
- Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки (9 категорій)
- Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів (9 категорій)
- Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів (9 категорій)
- Кришень І.В. Формування професійної культури майбутніх учителів початкової школи (9 категорій)
- Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру (9 категорій)
- Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості (9 категорій)
- Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками (9 категорій)
- Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства (9 категорій)
- Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників (9 категорій)
- Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини (9 категорій)
- Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні аспекти формування гендерних стереотипів у сучасної молоді (9 категорій)
- Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен (9 категорій)
- Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни (9 категорій)
- Волинець К.І., Літвін В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування наочності на уроках математики (9 категорій)
- Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...» (9 категорій)
- Ляшова І.Ф. Психoлoгo-педaгoгічні oсoбливoсті фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу мaйбутньoгo вихoвaтеля (9 категорій)
- Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції (9 категорій)
- Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом (9 категорій)
- Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини (9 категорій)
- Кострикіна В.Ю. Теоретико-психологічний аналіз феномену психічних станів у дітей дошкільного віку (9 категорій)
- Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур (9 категорій)
- Руднік Ю.В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи... (9 категорій)
- Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру (9 категорій)
- Бучма В.В. Діалогічна взаємодія як складова педагогіки партнерства в концепції нової української школи (9 категорій)
- Капустюк О. М. Техніка «Щоденник спостережень за емоціями» в роботі з сім’єю (9 категорій)
- Юрченко Віктор Іванович (9 категорій)
- Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Колос Х.В. Психолого-педагогічний аналіз причини виникнення страхів у дітей дошкільного віку (9 категорій)
- Морзе Наталія Вікторівна (9 категорій)
- Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором (9 категорій)
- Дем'яненко В.І. Реалізація морально-етичного потенціалу творів Бориса Грінченка у процесі підготовки вчителя початкової школи (9 категорій)
- Коваленко В.В. Вітальне слово учасникам конференції Ректора Київського національного університету внутрішніх справ (9 категорій)
- Сензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів (9 категорій)
- Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення (9 категорій)
- Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії (9 категорій)
- Кравчук С.Л. Особистісна рефлексивна культура учасників освітніх інновацій (9 категорій)
- Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки (9 категорій)
- Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України (9 категорій)
- Андрущенко Віктор Петрович (9 категорій)
- Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни (9 категорій)
- Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні (9 категорій)
- Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу (9 категорій)
- Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психології (9 категорій)
- Сітцева М.В.Художня образність у мультиплікації як засіб морального виховання дітей (9 категорій)
- Кононенко С.В. Психологічний аналіз професійної діяльності фахівців юридичного профілю (8 категорій)
- Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості (8 категорій)
- Ботіна Л. Й. Дослідження особливостей мовленнєвої комунікації у науковому співтоваристві (гендерний аспект) (8 категорій)
Переглянути (попередні 500 • наступні 500) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).