Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 500 результатів, починаючи з № 251

Переглянути (попередні 500наступні 500) (2050100250500).

  1. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  2. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  3. Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови ‎(12 категорій)
  4. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  5. Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови ‎(12 категорій)
  6. Бондаренко Ю.В. Формуюче оцінювання у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  7. Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання ‎(12 категорій)
  8. Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів ‎(12 категорій)
  9. Варченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  10. Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера ‎(12 категорій)
  11. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі ‎(12 категорій)
  12. Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру ‎(12 категорій)
  13. Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти ‎(12 категорій)
  14. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)
  15. Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  16. Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  17. Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects ‎(12 категорій)
  18. Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. ‎(12 категорій)
  19. Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді ‎(12 категорій)
  20. Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  21. Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation ‎(12 категорій)
  22. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  23. Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  24. Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  25. Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  26. Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів ‎(12 категорій)
  27. Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми ‎(12 категорій)
  28. Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  29. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  30. Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови ‎(12 категорій)
  31. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  32. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)
  33. Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  34. Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи ‎(12 категорій)
  35. Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі ‎(12 категорій)
  36. Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  37. Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  38. Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  39. Куцаченко Т.В. Використання наочності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  40. Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур ‎(12 категорій)
  41. Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  42. Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(12 категорій)
  43. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  44. Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів ‎(12 категорій)
  45. Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови ‎(12 категорій)
  46. Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків ‎(12 категорій)
  47. Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму ‎(12 категорій)
  48. Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language ‎(12 категорій)
  49. Рой Т.М. Формування комунікативної компетенції на уроках іноземної мови засобами тренінгів креативності ‎(12 категорій)
  50. Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі ‎(12 категорій)
  51. Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи ‎(12 категорій)
  52. Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  53. Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  54. Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі ‎(12 категорій)
  55. Липчук Я.Б. Формування іншомовленнєвих навичок за допомогою Інтернет-ресурсу блогів ‎(12 категорій)
  56. Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  57. Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) ‎(12 категорій)
  58. Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі ‎(12 категорій)
  59. Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури ‎(12 категорій)
  60. Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ ‎(12 категорій)
  61. Постолова О.О. Дискурсно-прагматичнi особливостi дитячого мовлення (на матерiалi сучасної англiйської мови) ‎(12 категорій)
  62. Юрченко В.І. Рідна мова і становлення особистості дитини ‎(12 категорій)
  63. Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  64. Ряба С.А. Foreign language teaching in compulsory school: Finnish experience ‎(12 категорій)
  65. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  66. Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників ‎(12 категорій)
  67. Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи ‎(12 категорій)
  68. Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  69. Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  70. Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство" ‎(12 категорій)
  71. Наумець В.В. Навчання англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку із застосуванням ігрових технологій ‎(12 категорій)
  72. Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  73. Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  74. Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  75. Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  76. Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy ‎(12 категорій)
  77. Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів ‎(12 категорій)
  78. Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова» ‎(12 категорій)
  79. Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України ‎(12 категорій)
  80. Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  81. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  82. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  83. Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі ‎(12 категорій)
  84. Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму ‎(12 категорій)
  85. Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ ‎(12 категорій)
  86. Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  87. Чепурна І.В. Ефективні прийоми навчання говоріння англійської мови учнів першого класу початкової школи ‎(12 категорій)
  88. Теплюк А.А. Формування особистісної культури студентів педагогічного ВНЗ як складова професійної компетентності ‎(12 категорій)
  89. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  90. Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  91. Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) ‎(12 категорій)
  92. Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология ‎(12 категорій)
  93. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  94. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  95. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  96. Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding ‎(12 категорій)
  97. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  98. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  99. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  100. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  101. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  102. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  103. Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  104. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  105. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  106. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(12 категорій)
  107. Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  108. Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ‎(12 категорій)
  109. Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі ‎(12 категорій)
  110. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  111. Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент ‎(12 категорій)
  112. Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  113. Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів ‎(12 категорій)
  114. Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі ‎(12 категорій)
  115. Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» ‎(12 категорій)
  116. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП ‎(12 категорій)
  117. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності ‎(12 категорій)
  118. Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review ‎(12 категорій)
  119. Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США ‎(12 категорій)
  120. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект ‎(12 категорій)
  121. Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  122. Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ ‎(12 категорій)
  123. Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  124. Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра ‎(12 категорій)
  125. Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  126. Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  127. Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  128. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(12 категорій)
  129. Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів ‎(12 категорій)
  130. Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями ‎(12 категорій)
  131. Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience ‎(12 категорій)
  132. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського ‎(12 категорій)
  133. Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? ‎(12 категорій)
  134. Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage ‎(12 категорій)
  135. Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі ‎(12 категорій)
  136. Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  137. Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  138. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  139. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  140. Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти ‎(12 категорій)
  141. Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  142. Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів ‎(12 категорій)
  143. Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  144. Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови ‎(12 категорій)
  145. Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity ‎(12 категорій)
  146. Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  147. Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі ‎(12 категорій)
  148. Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(12 категорій)
  149. Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові ‎(12 категорій)
  150. Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" ‎(12 категорій)
  151. Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English ‎(12 категорій)
  152. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  153. Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language ‎(12 категорій)
  154. Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням ‎(12 категорій)
  155. Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі ‎(12 категорій)
  156. Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» ‎(12 категорій)
  157. Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів ‎(12 категорій)
  158. Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування ‎(12 категорій)
  159. Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників ‎(12 категорій)
  160. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  161. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  162. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  163. Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм ‎(12 категорій)
  164. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  165. Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  166. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  167. Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів ‎(12 категорій)
  168. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  169. Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах ‎(12 категорій)
  170. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  171. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  172. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  173. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  174. Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  175. Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів ‎(12 категорій)
  176. Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  177. Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму ‎(12 категорій)
  178. Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації ‎(12 категорій)
  179. Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання ‎(12 категорій)
  180. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  181. Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу ‎(12 категорій)
  182. Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання ‎(12 категорій)
  183. Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  184. Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів ‎(12 категорій)
  185. Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  186. Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  187. Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе ‎(12 категорій)
  188. Сащук Тетяна Володимирівна ‎(12 категорій)
  189. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  190. Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine ‎(12 категорій)
  191. Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії ‎(12 категорій)
  192. Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  193. Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students ‎(12 категорій)
  194. Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming ‎(12 категорій)
  195. Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів ‎(12 категорій)
  196. Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО ‎(12 категорій)
  197. Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека ‎(12 категорій)
  198. Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage ‎(12 категорій)
  199. Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr ‎(12 категорій)
  200. Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  201. Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії ‎(12 категорій)
  202. Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників ‎(12 категорій)
  203. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  204. Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ ‎(12 категорій)
  205. Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ ‎(12 категорій)
  206. Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation ‎(12 категорій)
  207. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  208. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  209. Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї ‎(12 категорій)
  210. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  211. Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  212. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  213. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят ‎(12 категорій)
  214. Нипка Т. В. Особливості застосування інтернет-технологій у процесі вивчення англійської мови ‎(11 категорій)
  215. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Я ‎(11 категорій)
  216. Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять ‎(11 категорій)
  217. Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа ‎(11 категорій)
  218. Тохтамиш О.М. Методика ескалації тактильного контакту у психологічній допомозі дітям дошкільного та початкового шкільного віку ‎(11 категорій)
  219. Столярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителями ‎(11 категорій)
  220. Паншина Ю.В. Методичне портфоліо вчителя початкових класів із педагогічної діагностики ‎(11 категорій)
  221. Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету ‎(11 категорій)
  222. Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу ‎(11 категорій)
  223. Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  224. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж ‎(11 категорій)
  225. Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей ‎(11 категорій)
  226. Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу ‎(11 категорій)
  227. Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема ‎(11 категорій)
  228. Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми ‎(11 категорій)
  229. Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки ‎(11 категорій)
  230. Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя ‎(11 категорій)
  231. Андорал А.А. Методи формування навички читання учнів 4-го класу засобами ІКТ ‎(11 категорій)
  232. Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах ‎(11 категорій)
  233. Паутова В.В. Вплив французьких запозичень на англійську мову ‎(11 категорій)
  234. Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи ‎(11 категорій)
  235. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Т ‎(11 категорій)
  236. Безпалько О.В. Компоненти професійної мобільності майбутніх соціальних педагогів ‎(11 категорій)
  237. Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності ‎(11 категорій)
  238. Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога ‎(11 категорій)
  239. Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  240. Педагогічна та психологічна література (джерела) ‎(11 категорій)
  241. Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи ‎(11 категорій)
  242. Лєсто К.А. Психологічні особливості користувачів соціальних сайтів ‎(11 категорій)
  243. Кочерга А.В. Психофизиологические механизмы чувствительности человека: способы развития ‎(11 категорій)
  244. Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн ‎(11 категорій)
  245. Педагогічна та психологічна література (джерела)/З ‎(11 категорій)
  246. Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства ‎(11 категорій)
  247. Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(11 категорій)
  248. Юрченко В.І. Актуальні психологічні проблеми вищої школи в Україні ‎(11 категорій)
  249. Пашко Є.С. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи: полікультурний аспект ‎(11 категорій)
  250. Педагогічна та психологічна література (джерела)/У ‎(11 категорій)
  251. Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.) ‎(11 категорій)
  252. Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  253. Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності ‎(11 категорій)
  254. Основи побудови гуманних стосунків з учнями ‎(11 категорій)
  255. Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя ‎(11 категорій)
  256. Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  257. Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості ‎(11 категорій)
  258. Педагогічна та психологічна література (джерела)/http ‎(11 категорій)
  259. Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  260. Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні ‎(11 категорій)
  261. Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  262. Логінова Т.Ю. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  263. Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів ‎(11 категорій)
  264. Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови ‎(11 категорій)
  265. Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів ‎(11 категорій)
  266. Педагогічна та психологічна література (джерела)/И ‎(11 категорій)
  267. Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії ‎(11 категорій)
  268. Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті ‎(11 категорій)
  269. Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів ‎(11 категорій)
  270. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості ‎(11 категорій)
  271. Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах ‎(11 категорій)
  272. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф ‎(11 категорій)
  273. Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі ‎(11 категорій)
  274. Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  275. Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан ‎(11 категорій)
  276. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії ‎(11 категорій)
  277. Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  278. Бойко Я.В. Психологічні особливості симпатії у старшокласників ‎(11 категорій)
  279. Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  280. Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  281. Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу ‎(11 категорій)
  282. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(11 категорій)
  283. Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я ‎(11 категорій)
  284. Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти ‎(11 категорій)
  285. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології ‎(11 категорій)
  286. Книгарня ‎(11 категорій)
  287. Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку ‎(11 категорій)
  288. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(11 категорій)
  289. Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента ‎(11 категорій)
  290. Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі ‎(11 категорій)
  291. Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці ‎(11 категорій)
  292. Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів ‎(11 категорій)
  293. Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике ‎(11 категорій)
  294. Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища ‎(11 категорій)
  295. Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  296. Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми ‎(11 категорій)
  297. Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи ‎(11 категорій)
  298. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(11 категорій)
  299. Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні ‎(11 категорій)
  300. Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста ‎(11 категорій)
  301. Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів ‎(11 категорій)
  302. Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі ‎(11 категорій)
  303. Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня ‎(11 категорій)
  304. Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи ‎(11 категорій)
  305. Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  306. Педагогічна та психологічна література (джерела)/І ‎(11 категорій)
  307. Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників ‎(11 категорій)
  308. Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  309. Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  310. Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  311. Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній ‎(11 категорій)
  312. Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  313. Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів ‎(11 категорій)
  314. Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності ‎(11 категорій)
  315. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л ‎(11 категорій)
  316. Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти ‎(11 категорій)
  317. Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи ‎(11 категорій)
  318. Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови ‎(11 категорій)
  319. Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей ‎(11 категорій)
  320. Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) ‎(11 категорій)
  321. Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  322. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ц ‎(11 категорій)
  323. Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів ‎(11 категорій)
  324. Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні ‎(11 категорій)
  325. Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(11 категорій)
  326. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  327. Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа ‎(11 категорій)
  328. Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном ‎(11 категорій)
  329. Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности ‎(11 категорій)
  330. Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків ‎(11 категорій)
  331. Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи ‎(11 категорій)
  332. Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих ‎(11 категорій)
  333. Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу ‎(11 категорій)
  334. Педагогічна та психологічна література (джерела)/А ‎(11 категорій)
  335. Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України ‎(11 категорій)
  336. Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  337. Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції ‎(11 категорій)
  338. Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови ‎(11 категорій)
  339. Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики ‎(11 категорій)
  340. Омері І., Міщенко А., Шолох Д., Шолох К. Особливості мотивації навчання дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  341. Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  342. Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ ‎(11 категорій)
  343. Педагогічна та психологічна література (джерела)/М ‎(11 категорій)
  344. Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості ‎(11 категорій)
  345. Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови ‎(11 категорій)
  346. Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями ‎(11 категорій)
  347. Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті ‎(11 категорій)
  348. Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) ‎(11 категорій)
  349. Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами ‎(11 категорій)
  350. Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя ‎(11 категорій)
  351. Кулсариева А.Т., Искакова А.Т., Таджиева М.К. Сущность понятия "метод case-study" в образовании ‎(11 категорій)
  352. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ч ‎(11 категорій)
  353. Таран О.П. Теоретико-методологічні засади супроводу готовності дітей до шкільного навчання ‎(11 категорій)
  354. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку ‎(11 категорій)
  355. Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала... ‎(11 категорій)
  356. Лобашова О.Є. Особливості ціннісних орієнтацій подружжя залежно від типу шлюбу ‎(11 категорій)
  357. Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору ‎(11 категорій)
  358. Деріга О.П. Взаємозв’язок психомоторики і самооцінки молодших школярів ‎(11 категорій)
  359. Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников ‎(11 категорій)
  360. Кохніченко О.Є. Анімація як засіб формування у першокласників вміння читати ‎(11 категорій)
  361. Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы ‎(11 категорій)
  362. Антощенко М.О. Використання Smart Notebook в процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  363. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Б ‎(11 категорій)
  364. Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу ‎(11 категорій)
  365. Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  366. Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  367. Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції) ‎(11 категорій)
  368. Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект ‎(11 категорій)
  369. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н ‎(11 категорій)
  370. Закаева Г.З., Искакова А.Т. Инклюзивное образование: казахстанские подходы ‎(11 категорій)
  371. Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів ‎(11 категорій)
  372. Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені ‎(11 категорій)
  373. Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності ‎(11 категорій)
  374. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш ‎(11 категорій)
  375. Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини ‎(11 категорій)
  376. Безпалько Ольга Володимирівна ‎(11 категорій)
  377. Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues ‎(11 категорій)
  378. Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  379. Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  380. Кондратюк С.В. Ценностно-нормативные основы профессиональной деятельности воспитателя учреждения дошкольного образования ‎(11 категорій)
  381. Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції ‎(11 категорій)
  382. Педагогічна та психологічна література (джерела)/В ‎(11 категорій)
  383. Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  384. Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді ‎(11 категорій)
  385. Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології ‎(11 категорій)
  386. Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури ‎(11 категорій)
  387. Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей ‎(11 категорій)
  388. Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  389. Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні ‎(11 категорій)
  390. Педагогічна та психологічна література (джерела)/О ‎(11 категорій)
  391. Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів ‎(11 категорій)
  392. Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності ‎(11 категорій)
  393. Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності ‎(11 категорій)
  394. Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  395. Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів ‎(11 категорій)
  396. Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  397. Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку ‎(11 категорій)
  398. Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності ‎(11 категорій)
  399. Рикова В.Ю. Превентивне виховання підлітків в умовах Школи повного року навчання ‎(11 категорій)
  400. Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  401. Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  402. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Щ ‎(11 категорій)
  403. Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  404. Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини ‎(11 категорій)
  405. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи" ‎(11 категорій)
  406. Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога ‎(11 категорій)
  407. Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами ‎(11 категорій)
  408. Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності ‎(11 категорій)
  409. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г ‎(11 категорій)
  410. Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  411. Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе ‎(11 категорій)
  412. Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю ‎(11 категорій)
  413. Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗ ‎(11 категорій)
  414. Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога ‎(11 категорій)
  415. Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  416. Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам ‎(11 категорій)
  417. Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников ‎(11 категорій)
  418. Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики ‎(11 категорій)
  419. Педагогічна та психологічна література (джерела)/П ‎(11 категорій)
  420. Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  421. Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  422. Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия ‎(11 категорій)
  423. Куліш Ю.О. Особливості використання музичних римівок у процесі вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(11 категорій)
  424. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Э ‎(11 категорій)
  425. Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС ‎(11 категорій)
  426. Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  427. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Реалізація особистісно-компетентнісного підходу..." ‎(11 категорій)
  428. Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості ‎(11 категорій)
  429. Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  430. Паншина Л.Ю. Використання асоціативних ігор на уроках іноземної мови у початкових класах ‎(11 категорій)
  431. Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності ‎(11 категорій)
  432. Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  433. Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї ‎(11 категорій)
  434. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Д ‎(11 категорій)
  435. Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ ‎(11 категорій)
  436. Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья ‎(11 категорій)
  437. Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ‎(11 категорій)
  438. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Р ‎(11 категорій)
  439. Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму ‎(11 категорій)
  440. Огнев'юк В.О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку (монографія) ‎(11 категорій)
  441. Турбан В.В. Проблема віку: психологічний дискурс ‎(11 категорій)
  442. Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі ‎(11 категорій)
  443. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ю ‎(11 категорій)
  444. Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителів ‎(11 категорій)
  445. Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи ‎(11 категорій)
  446. Гумовська Т.Ю. Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах ‎(11 категорій)
  447. Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) ‎(11 категорій)
  448. Вовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віці ‎(11 категорій)
  449. Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." ‎(11 категорій)
  450. Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові ‎(11 категорій)
  451. Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі ‎(11 категорій)
  452. Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи ‎(11 категорій)
  453. Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі ‎(11 категорій)
  454. Герасим’юк Н.С. Використання навчальних online-ігор з іноземної мови як засіб підвищення мотивації молодших школярів ‎(11 категорій)
  455. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Е ‎(11 категорій)
  456. Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance ‎(11 категорій)
  457. Козирєва К.А. Формування культури мовлення у майбутніх учителів початкової школи ‎(11 категорій)
  458. Гріньова О.М. Психологічні особливості життєвого самовизначення в юнацькому віці ‎(11 категорій)
  459. Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі ‎(11 категорій)
  460. Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании ‎(11 категорій)
  461. Рудєва Л.С. Психологічні особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів ‎(11 категорій)
  462. Педагогічна та психологічна література (джерела)/С ‎(11 категорій)
  463. Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання ‎(11 категорій)
  464. Михалюк К.І. Особливості соціальної адаптації молодших школярів із вадами слуху ‎(11 категорій)
  465. Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю ‎(11 категорій)
  466. Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан ‎(10 категорій)
  467. Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников ‎(10 категорій)
  468. Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» ‎(10 категорій)
  469. Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції ‎(10 категорій)
  470. Вакуленко О.Л. Формування основ екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у процесі діяльності на екологічній стежині ‎(10 категорій)
  471. Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности ‎(10 категорій)
  472. Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем ‎(10 категорій)
  473. Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ ‎(10 категорій)
  474. Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  475. Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции ‎(10 категорій)
  476. Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості ‎(10 категорій)
  477. Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці ‎(10 категорій)
  478. Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management ‎(10 категорій)
  479. Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти ‎(10 категорій)
  480. Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка ‎(10 категорій)
  481. Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  482. Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади) ‎(10 категорій)
  483. Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности ‎(10 категорій)
  484. Рудич О.О. Інтерактивний компонент сучасної англомовної дитячої книжки ‎(10 категорій)
  485. Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане ‎(10 категорій)
  486. Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів ‎(10 категорій)
  487. Психологія вищої школи (навчальний посібник) ‎(10 категорій)
  488. Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания ‎(10 категорій)
  489. Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” ‎(10 категорій)
  490. Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання ‎(10 категорій)
  491. Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань ‎(10 категорій)
  492. Сігітей І.П.Тенденції розвитку готовності пед.працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти ‎(10 категорій)
  493. Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления ‎(10 категорій)
  494. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(10 категорій)
  495. Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан ‎(10 категорій)
  496. Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования ‎(10 категорій)
  497. Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны ‎(10 категорій)
  498. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога ‎(10 категорій)
  499. Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти ‎(10 категорій)
  500. Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи ‎(10 категорій)

Переглянути (попередні 500наступні 500) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама