Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 500 результатів, починаючи з № 1

Переглянути (попередні 500 • наступні 500) (2050100250500).

  1. Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі ‎(15 категорій)
  2. Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(15 категорій)
  3. Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи ‎(15 категорій)
  4. Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ ‎(15 категорій)
  5. Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі ‎(15 категорій)
  6. Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії ‎(15 категорій)
  7. Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи ‎(15 категорій)
  8. Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики ‎(15 категорій)
  9. Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі ‎(15 категорій)
  10. Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі ‎(15 категорій)
  11. Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції ‎(15 категорій)
  12. Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови ‎(15 категорій)
  13. Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії ‎(15 категорій)
  14. Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи ‎(15 категорій)
  15. Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») ‎(15 категорій)
  16. Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента ‎(15 категорій)
  17. Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту ‎(15 категорій)
  18. Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови ‎(15 категорій)
  19. Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи ‎(15 категорій)
  20. Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти ‎(15 категорій)
  21. Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов ‎(15 категорій)
  22. Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English ‎(14 категорій)
  23. Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English ‎(14 категорій)
  24. Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English ‎(14 категорій)
  25. Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання ‎(14 категорій)
  26. Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі ‎(14 категорій)
  27. Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу ‎(14 категорій)
  28. Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов ‎(14 категорій)
  29. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(14 категорій)
  30. Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices ‎(14 категорій)
  31. Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи ‎(14 категорій)
  32. Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills ‎(14 категорій)
  33. Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі ‎(14 категорій)
  34. Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers ‎(14 категорій)
  35. Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс ‎(13 категорій)
  36. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи ‎(13 категорій)
  37. Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти ‎(13 категорій)
  38. Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання ‎(13 категорій)
  39. Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ ‎(13 категорій)
  40. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики ‎(13 категорій)
  41. Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів ‎(13 категорій)
  42. Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі ‎(13 категорій)
  43. Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів ‎(13 категорій)
  44. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  45. Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію ‎(13 категорій)
  46. Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology ‎(13 категорій)
  47. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  48. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  49. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  50. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  51. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  52. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  53. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)
  54. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  55. Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  56. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  57. Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  58. Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  59. Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America ‎(13 категорій)
  60. Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови ‎(13 категорій)
  61. Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей ‎(13 категорій)
  62. Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини ‎(13 категорій)
  63. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  64. Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект ‎(13 категорій)
  65. Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу ‎(13 категорій)
  66. Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  67. Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ ‎(13 категорій)
  68. Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові ‎(13 категорій)
  69. В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики ‎(13 категорій)
  70. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  71. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  72. Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації ‎(13 категорій)
  73. Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу ‎(13 категорій)
  74. Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови ‎(13 категорій)
  75. Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів ‎(13 категорій)
  76. Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  77. Шелест Н. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей ‎(13 категорій)
  78. Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості ‎(13 категорій)
  79. Лазаренко В.В., Однорог Л.С. French borrowings in modern English ‎(13 категорій)
  80. Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  81. Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів ‎(13 категорій)
  82. Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні ‎(12 категорій)
  83. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  84. Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах ‎(12 категорій)
  85. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  86. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  87. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  88. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  89. Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  90. Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  91. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  92. Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів ‎(12 категорій)
  93. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  94. Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе ‎(12 категорій)
  95. Сащук Тетяна Володимирівна ‎(12 категорій)
  96. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  97. Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine ‎(12 категорій)
  98. Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії ‎(12 категорій)
  99. Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  100. Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів ‎(12 категорій)
  101. Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming ‎(12 категорій)
  102. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  103. Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  104. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  105. Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання ‎(12 категорій)
  106. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  107. Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language ‎(12 категорій)
  108. Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання ‎(12 категорій)
  109. Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  110. Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів ‎(12 категорій)
  111. Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words ‎(12 категорій)
  112. Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  113. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  114. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  115. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  116. Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  117. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  118. Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  119. Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека ‎(12 категорій)
  120. Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage ‎(12 категорій)
  121. Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr ‎(12 категорій)
  122. Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії ‎(12 категорій)
  123. Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників ‎(12 категорій)
  124. Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ ‎(12 категорій)
  125. Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі ‎(12 категорій)
  126. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності ‎(12 категорій)
  127. Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative ‎(12 категорій)
  128. Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов ‎(12 категорій)
  129. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  130. Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ ‎(12 категорій)
  131. Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  132. Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції ‎(12 категорій)
  133. Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей ‎(12 категорій)
  134. Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови ‎(12 категорій)
  135. Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English ‎(12 категорій)
  136. Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  137. Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  138. Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США ‎(12 категорій)
  139. Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language ‎(12 категорій)
  140. Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  141. Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) ‎(12 категорій)
  142. Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. ‎(12 категорій)
  143. Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах ‎(12 категорій)
  144. Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра ‎(12 категорій)
  145. Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови ‎(12 категорій)
  146. Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  147. Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  148. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського ‎(12 категорій)
  149. Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  150. Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  151. Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства ‎(12 категорій)
  152. Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  153. Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) ‎(12 категорій)
  154. Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  155. Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу ‎(12 категорій)
  156. Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  157. Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу ‎(12 категорій)
  158. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  159. Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками ‎(12 категорій)
  160. Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції ‎(12 категорій)
  161. Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності ‎(12 категорій)
  162. Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom ‎(12 категорій)
  163. Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  164. Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language ‎(12 категорій)
  165. Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій ‎(12 категорій)
  166. Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  167. Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  168. Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід ‎(12 категорій)
  169. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  170. Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  171. Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language ‎(12 категорій)
  172. Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  173. Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  174. Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках ‎(12 категорій)
  175. Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці ‎(12 категорій)
  176. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  177. Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку ‎(12 категорій)
  178. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  179. Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів ‎(12 категорій)
  180. Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів ‎(12 категорій)
  181. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  182. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  183. Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students ‎(12 категорій)
  184. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації ‎(12 категорій)
  185. Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  186. Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning ‎(12 категорій)
  187. Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму ‎(12 категорій)
  188. Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии ‎(12 категорій)
  189. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  190. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  191. Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників ‎(12 категорій)
  192. Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови ‎(12 категорій)
  193. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  194. Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте ‎(12 категорій)
  195. Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  196. Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови ‎(12 категорій)
  197. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  198. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  199. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  200. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  201. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  202. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  203. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  204. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  205. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  206. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  207. Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  208. Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers ‎(12 категорій)
  209. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  210. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  211. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  212. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  213. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  214. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  215. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  216. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  217. Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  218. Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming ‎(12 категорій)
  219. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  220. Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі ‎(12 категорій)
  221. Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  222. Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) ‎(12 категорій)
  223. Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  224. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  225. Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови ‎(12 категорій)
  226. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  227. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  228. Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English ‎(12 категорій)
  229. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  230. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(12 категорій)
  231. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  232. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  233. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  234. Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  235. Голік К.О. Aктивізація навчально-пізнавальної діяльності дітей старш. дошкільн. віку на заняттях з АМ у вимірі третього тисячоліття ‎(12 категорій)
  236. Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ‎(12 категорій)
  237. Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  238. Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  239. Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  240. Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови ‎(12 категорій)
  241. Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  242. Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності ‎(12 категорій)
  243. Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя ‎(12 категорій)
  244. Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  245. Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  246. Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  247. Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  248. Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  249. Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів") ‎(12 категорій)
  250. Берізко М.І. Використання електрон. навч. програм як засіб підвищення рівня володіння ІМ в організації сам. роб. студентів ‎(12 категорій)
  251. Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови ‎(12 категорій)
  252. Грищенко В.Г. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  253. Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності ‎(12 категорій)
  254. Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening ‎(12 категорій)
  255. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії ‎(12 категорій)
  256. Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою ‎(12 категорій)
  257. Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики ‎(12 категорій)
  258. Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті ‎(12 категорій)
  259. Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов ‎(12 категорій)
  260. Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn ‎(12 категорій)
  261. Вакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах Канади ‎(12 категорій)
  262. Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови ‎(12 категорій)
  263. Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  264. Феофентова М.О. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  265. Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming ‎(12 категорій)
  266. Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation ‎(12 категорій)
  267. Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості ‎(12 категорій)
  268. Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі ‎(12 категорій)
  269. Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  270. Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи ‎(12 категорій)
  271. Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  272. Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі ‎(12 категорій)
  273. Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу ‎(12 категорій)
  274. Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою ‎(12 категорій)
  275. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі ‎(12 категорій)
  276. Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови ‎(12 категорій)
  277. Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти ‎(12 категорій)
  278. Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї ‎(12 категорій)
  279. Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання ‎(12 категорій)
  280. Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії ‎(12 категорій)
  281. Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи ‎(12 категорій)
  282. Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  283. Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  284. Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів ‎(12 категорій)
  285. Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії ‎(12 категорій)
  286. Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови ‎(12 категорій)
  287. Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики ‎(12 категорій)
  288. Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  289. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  290. Орлова Д.Г. Webquest technology in the process of primary school students’ English language grammar skills forming ‎(12 категорій)
  291. Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  292. Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни ‎(12 категорій)
  293. Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) ‎(12 категорій)
  294. Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  295. Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  296. Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  297. Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  298. Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  299. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  300. Куцаченко Т.В. Використання наочності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  301. Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою ‎(12 категорій)
  302. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  303. Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(12 категорій)
  304. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  305. Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови ‎(12 категорій)
  306. Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  307. Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи ‎(12 категорій)
  308. Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі ‎(12 категорій)
  309. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)
  310. Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  311. Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  312. Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. ‎(12 категорій)
  313. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  314. Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language ‎(12 категорій)
  315. Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів ‎(12 категорій)
  316. Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера ‎(12 категорій)
  317. Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  318. Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми ‎(12 категорій)
  319. Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  320. Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  321. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  322. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  323. Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) ‎(12 категорій)
  324. Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді ‎(12 категорій)
  325. Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation ‎(12 категорій)
  326. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  327. Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  328. Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy ‎(12 категорій)
  329. Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  330. Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів ‎(12 категорій)
  331. Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  332. Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України ‎(12 категорій)
  333. Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур ‎(12 категорій)
  334. Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  335. Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови ‎(12 категорій)
  336. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  337. Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів ‎(12 категорій)
  338. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)
  339. Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  340. Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  341. Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  342. Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі ‎(12 категорій)
  343. Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи ‎(12 категорій)
  344. Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  345. Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language ‎(12 категорій)
  346. Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі ‎(12 категорій)
  347. Липчук Я.Б. Формування іншомовленнєвих навичок за допомогою Інтернет-ресурсу блогів ‎(12 категорій)
  348. Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  349. Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків ‎(12 категорій)
  350. Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  351. Рой Т.М. Формування комунікативної компетенції на уроках іноземної мови засобами тренінгів креативності ‎(12 категорій)
  352. Ряба С.А. Foreign language teaching in compulsory school: Finnish experience ‎(12 категорій)
  353. Берізко М.І. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей ‎(12 категорій)
  354. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  355. Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників ‎(12 категорій)
  356. Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів ‎(12 категорій)
  357. Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи ‎(12 категорій)
  358. Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  359. Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі ‎(12 категорій)
  360. Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури ‎(12 категорій)
  361. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  362. Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System ‎(12 категорій)
  363. Постолова О.О. Дискурсно-прагматичнi особливостi дитячого мовлення (на матерiалi сучасної англiйської мови) ‎(12 категорій)
  364. Юрченко В.І. Рідна мова і становлення особистості дитини ‎(12 категорій)
  365. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  366. Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова» ‎(12 категорій)
  367. Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців ‎(12 категорій)
  368. Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers ‎(12 категорій)
  369. Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  370. Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові ‎(12 категорій)
  371. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  372. Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство" ‎(12 категорій)
  373. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  374. Наумець В.В. Навчання англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку із застосуванням ігрових технологій ‎(12 категорій)
  375. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  376. Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  377. Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  378. Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  379. Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів ‎(12 категорій)
  380. Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  381. Чепурна І.В. Ефективні прийоми навчання говоріння англійської мови учнів першого класу початкової школи ‎(12 категорій)
  382. Теплюк А.А. Формування особистісної культури студентів педагогічного ВНЗ як складова професійної компетентності ‎(12 категорій)
  383. Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  384. Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) ‎(12 категорій)
  385. Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология ‎(12 категорій)
  386. Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі ‎(12 категорій)
  387. Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму ‎(12 категорій)
  388. Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ‎(12 категорій)
  389. Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ ‎(12 категорій)
  390. Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding ‎(12 категорій)
  391. Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  392. Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects ‎(12 категорій)
  393. Бондаренко Ю.В. Формуюче оцінювання у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  394. Варченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  395. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект ‎(12 категорій)
  396. Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  397. Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  398. Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру ‎(12 категорій)
  399. Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  400. Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови ‎(12 категорій)
  401. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  402. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  403. Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(12 категорій)
  404. Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" ‎(12 категорій)
  405. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(12 категорій)
  406. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  407. Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  408. Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі ‎(12 категорій)
  409. Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» ‎(12 категорій)
  410. Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі ‎(12 категорій)
  411. Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів ‎(12 категорій)
  412. Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування ‎(12 категорій)
  413. Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови ‎(12 категорій)
  414. Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» ‎(12 категорій)
  415. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП ‎(12 категорій)
  416. Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників ‎(12 категорій)
  417. Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review ‎(12 категорій)
  418. Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  419. Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language ‎(12 категорій)
  420. Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі ‎(12 категорій)
  421. Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент ‎(12 категорій)
  422. Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  423. Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  424. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(12 категорій)
  425. Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів ‎(12 категорій)
  426. Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму ‎(12 категорій)
  427. Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями ‎(12 категорій)
  428. Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм ‎(12 категорій)
  429. Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  430. Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ ‎(12 категорій)
  431. Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  432. Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  433. Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  434. Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів ‎(12 категорій)
  435. Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  436. Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity ‎(12 категорій)
  437. Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі ‎(12 категорій)
  438. Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові ‎(12 категорій)
  439. Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ ‎(12 категорій)
  440. Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів ‎(12 категорій)
  441. Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience ‎(12 категорій)
  442. Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? ‎(12 категорій)
  443. Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів ‎(12 категорій)
  444. Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage ‎(12 категорій)
  445. Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі ‎(12 категорій)
  446. Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  447. Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації ‎(12 категорій)
  448. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  449. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  450. Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу ‎(12 категорій)
  451. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  452. Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти ‎(12 категорій)
  453. Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ ‎(12 категорій)
  454. Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation ‎(12 категорій)
  455. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  456. Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї ‎(12 категорій)
  457. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят ‎(12 категорій)
  458. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  459. Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО ‎(12 категорій)
  460. Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English ‎(12 категорій)
  461. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  462. Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  463. Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням ‎(12 категорій)
  464. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ю ‎(11 категорій)
  465. Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителів ‎(11 категорій)
  466. Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи ‎(11 категорій)
  467. Турбан В.В. Проблема віку: психологічний дискурс ‎(11 категорій)
  468. Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні ‎(11 категорій)
  469. Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів ‎(11 категорій)
  470. Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі ‎(11 категорій)
  471. Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  472. Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  473. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Е ‎(11 категорій)
  474. Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance ‎(11 категорій)
  475. Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів ‎(11 категорій)
  476. Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ ‎(11 категорій)
  477. Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." ‎(11 категорій)
  478. Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові ‎(11 категорій)
  479. Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі ‎(11 категорій)
  480. Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи ‎(11 категорій)
  481. Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі ‎(11 категорій)
  482. Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу ‎(11 категорій)
  483. Педагогічна та психологічна література (джерела)/С ‎(11 категорій)
  484. Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності ‎(11 категорій)
  485. Михалюк К.І. Особливості соціальної адаптації молодших школярів із вадами слуху ‎(11 категорій)
  486. Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю ‎(11 категорій)
  487. Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога ‎(11 категорій)
  488. Рудєва Л.С. Психологічні особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів ‎(11 категорій)
  489. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Я ‎(11 категорій)
  490. Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи ‎(11 категорій)
  491. Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять ‎(11 категорій)
  492. Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа ‎(11 категорій)
  493. Вовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віці ‎(11 категорій)
  494. Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  495. Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики ‎(11 категорій)
  496. Нипка Т. В. Особливості застосування інтернет-технологій у процесі вивчення англійської мови ‎(11 категорій)
  497. Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн ‎(11 категорій)
  498. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж ‎(11 категорій)
  499. Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(11 категорій)
  500. Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу ‎(11 категорій)

Переглянути (попередні 500 • наступні 500) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама