Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 500 результатів, починаючи з № 1
Переглянути (попередні 500 • наступні 500) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі (15 категорій)
- Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (15 категорій)
- Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи (15 категорій)
- Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ (15 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі (15 категорій)
- Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії (15 категорій)
- Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи (15 категорій)
- Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики (15 категорій)
- Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі (15 категорій)
- Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі (15 категорій)
- Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції (15 категорій)
- Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови (15 категорій)
- Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії (15 категорій)
- Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи (15 категорій)
- Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») (15 категорій)
- Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента (15 категорій)
- Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту (15 категорій)
- Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови (15 категорій)
- Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи (15 категорій)
- Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти (15 категорій)
- Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов (15 категорій)
- Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English (14 категорій)
- Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English (14 категорій)
- Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English (14 категорій)
- Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання (14 категорій)
- Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі (14 категорій)
- Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу (14 категорій)
- Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов (14 категорій)
- Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації (14 категорій)
- Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices (14 категорій)
- Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи (14 категорій)
- Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills (14 категорій)
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі (14 категорій)
- Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers (14 категорій)
- Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс (13 категорій)
- Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи (13 категорій)
- Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти (13 категорій)
- Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання (13 категорій)
- Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ (13 категорій)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (13 категорій)
- Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів (13 категорій)
- Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі (13 категорій)
- Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів (13 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі (13 категорій)
- Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію (13 категорій)
- Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова (13 категорій)
- Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ (13 категорій)
- Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах (13 категорій)
- Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ (13 категорій)
- Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова (13 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів (13 категорій)
- Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи (13 категорій)
- Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів (13 категорій)
- Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи (13 категорій)
- Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America (13 категорій)
- Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови (13 категорій)
- Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей (13 категорій)
- Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини (13 категорій)
- Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема (13 категорій)
- Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект (13 категорій)
- Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу (13 категорій)
- Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ (13 категорій)
- Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові (13 категорій)
- В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики (13 категорій)
- Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing (13 категорій)
- Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation (13 категорій)
- Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації (13 категорій)
- Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу (13 категорій)
- Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови (13 категорій)
- Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів (13 категорій)
- Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (13 категорій)
- Шелест Н. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей (13 категорій)
- Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості (13 категорій)
- Лазаренко В.В., Однорог Л.С. French borrowings in modern English (13 категорій)
- Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів (13 категорій)
- Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні (12 категорій)
- Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах (12 категорій)
- Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах (12 категорій)
- Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» (12 категорій)
- Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів (12 категорій)
- Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно (12 категорій)
- Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів (12 категорій)
- Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС (12 категорій)
- Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе (12 категорій)
- Сащук Тетяна Володимирівна (12 категорій)
- Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (12 категорій)
- Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine (12 категорій)
- Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії (12 категорій)
- Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Заяць Л.І. Організаційно-правові засади професійної підготовки фахівців в університетах Нідерландів (12 категорій)
- Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming (12 категорій)
- Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication (12 категорій)
- Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти (12 категорій)
- Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання (12 категорій)
- Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language (12 категорій)
- Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання (12 категорій)
- Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови (12 категорій)
- Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів (12 категорій)
- Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words (12 категорій)
- Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти (12 категорій)
- Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) (12 категорій)
- Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи (12 категорій)
- Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові (12 категорій)
- Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека (12 категорій)
- Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage (12 категорій)
- Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr (12 категорій)
- Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії (12 категорій)
- Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників (12 категорій)
- Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ (12 категорій)
- Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (12 категорій)
- Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності (12 категорій)
- Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (12 категорій)
- Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов (12 категорій)
- Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ (12 категорій)
- Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Прохорчук В.А. Білінгвальна освіта в Ірландії: сучасні тренди та тенденції (12 категорій)
- Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей (12 категорій)
- Сінельник І.П. Використання культурних асиміляторів як засобу виховання толерантності майбутніх учителів у процесі навчання іноз.мови (12 категорій)
- Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English (12 категорій)
- Петлюк Д.В. Форми контролю рівнів іншомовних знань учнів початкової школи (12 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках англійської мови (12 категорій)
- Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США (12 категорій)
- Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language (12 категорій)
- Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) (12 категорій)
- Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. (12 категорій)
- Омельченко А. В. Англомовні скорочення в соціальних мережах (12 категорій)
- Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра (12 категорій)
- Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови (12 категорій)
- Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students (12 категорій)
- Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку (12 категорій)
- Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського (12 категорій)
- Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства (12 категорій)
- Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) (12 категорій)
- Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов (12 категорій)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (12 категорій)
- Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу (12 категорій)
- Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента (12 категорій)
- Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками (12 категорій)
- Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (12 категорій)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (12 категорій)
- Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom (12 категорій)
- Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language (12 категорій)
- Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій (12 категорій)
- Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід (12 категорій)
- Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку (12 категорій)
- Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови (12 категорій)
- Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language (12 категорій)
- Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (12 категорій)
- Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках (12 категорій)
- Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці (12 категорій)
- Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) (12 категорій)
- Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку (12 категорій)
- Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти (12 категорій)
- Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів (12 категорій)
- Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів (12 категорій)
- Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації (12 категорій)
- Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування (12 категорій)
- Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students (12 категорій)
- Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації (12 категорій)
- Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning (12 категорій)
- Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму (12 категорій)
- Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии (12 категорій)
- Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів (12 категорій)
- Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (12 категорій)
- Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників (12 категорій)
- Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови (12 категорій)
- Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (12 категорій)
- Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте (12 категорій)
- Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови (12 категорій)
- Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці (12 категорій)
- Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови (12 категорій)
- Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста (12 категорій)
- Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС (12 категорій)
- Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд (12 категорій)
- Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів (12 категорій)
- Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers (12 категорій)
- Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку (12 категорій)
- Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект (12 категорій)
- Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК (12 категорій)
- Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови (12 категорій)
- Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу (12 категорій)
- Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі (12 категорій)
- Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming (12 категорій)
- Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій (12 категорій)
- Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі (12 категорій)
- Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) (12 категорій)
- Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови (12 категорій)
- Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends (12 категорій)
- Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови (12 категорій)
- Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English (12 категорій)
- Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти (12 категорій)
- Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі (12 категорій)
- Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії (12 категорій)
- Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс (12 категорій)
- Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови (12 категорій)
- Голік К.О. Aктивізація навчально-пізнавальної діяльності дітей старш. дошкільн. віку на заняттях з АМ у вимірі третього тисячоліття (12 категорій)
- Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (12 категорій)
- Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі (12 категорій)
- Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (12 категорій)
- Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови (12 категорій)
- Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності (12 категорій)
- Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя (12 категорій)
- Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя (12 категорій)
- Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови (12 категорій)
- Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів") (12 категорій)
- Берізко М.І. Використання електрон. навч. програм як засіб підвищення рівня володіння ІМ в організації сам. роб. студентів (12 категорій)
- Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови (12 категорій)
- Грищенко В.Г. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у дошкільному навчальному закладі (12 категорій)
- Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності (12 категорій)
- Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening (12 категорій)
- Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії (12 категорій)
- Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою (12 категорій)
- Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики (12 категорій)
- Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті (12 категорій)
- Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов (12 категорій)
- Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn (12 категорій)
- Вакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах Канади (12 категорій)
- Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови (12 категорій)
- Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Феофентова М.О. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming (12 категорій)
- Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості (12 категорій)
- Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі (12 категорій)
- Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи (12 категорій)
- Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу (12 категорій)
- Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу (12 категорій)
- Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою (12 категорій)
- Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі (12 категорій)
- Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови (12 категорій)
- Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти (12 категорій)
- Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї (12 категорій)
- Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання (12 категорій)
- Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії (12 категорій)
- Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи (12 категорій)
- Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи (12 категорій)
- Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу (12 категорій)
- Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів (12 категорій)
- Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії (12 категорій)
- Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови (12 категорій)
- Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики (12 категорій)
- Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students (12 категорій)
- Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Орлова Д.Г. Webquest technology in the process of primary school students’ English language grammar skills forming (12 категорій)
- Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни (12 категорій)
- Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) (12 категорій)
- Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови (12 категорій)
- Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів (12 категорій)
- Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів (12 категорій)
- Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів (12 категорій)
- Куцаченко Т.В. Використання наочності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою (12 категорій)
- Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів (12 категорій)
- Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку (12 категорій)
- Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови (12 категорій)
- Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи (12 категорій)
- Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі (12 категорій)
- Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии (12 категорій)
- Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі (12 категорій)
- Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи (12 категорій)
- Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language (12 категорій)
- Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів (12 категорій)
- Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера (12 категорій)
- Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми (12 категорій)
- Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння (12 категорій)
- Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі (12 категорій)
- Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) (12 категорій)
- Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді (12 категорій)
- Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation (12 категорій)
- Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів (12 категорій)
- Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy (12 категорій)
- Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів (12 категорій)
- Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу (12 категорій)
- Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур (12 категорій)
- Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі (12 категорій)
- Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови (12 категорій)
- Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності (12 категорій)
- Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів (12 категорій)
- Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову (12 категорій)
- Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі (12 категорій)
- Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи (12 категорій)
- Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах (12 категорій)
- Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language (12 категорій)
- Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі (12 категорій)
- Липчук Я.Б. Формування іншомовленнєвих навичок за допомогою Інтернет-ресурсу блогів (12 категорій)
- Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків (12 категорій)
- Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Рой Т.М. Формування комунікативної компетенції на уроках іноземної мови засобами тренінгів креативності (12 категорій)
- Ряба С.А. Foreign language teaching in compulsory school: Finnish experience (12 категорій)
- Берізко М.І. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей (12 категорій)
- Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів (12 категорій)
- Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників (12 категорій)
- Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів (12 категорій)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи (12 категорій)
- Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладах (12 категорій)
- Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі (12 категорій)
- Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури (12 категорій)
- Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові (12 категорій)
- Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System (12 категорій)
- Постолова О.О. Дискурсно-прагматичнi особливостi дитячого мовлення (на матерiалi сучасної англiйської мови) (12 категорій)
- Юрченко В.І. Рідна мова і становлення особистості дитини (12 категорій)
- Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині (12 категорій)
- Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова» (12 категорій)
- Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців (12 категорій)
- Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers (12 категорій)
- Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові (12 категорій)
- Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів (12 категорій)
- Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство" (12 категорій)
- Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи (12 категорій)
- Наумець В.В. Навчання англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку із застосуванням ігрових технологій (12 категорій)
- Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи (12 категорій)
- Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку (12 категорій)
- Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі (12 категорій)
- Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів (12 категорій)
- Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу (12 категорій)
- Чепурна І.В. Ефективні прийоми навчання говоріння англійської мови учнів першого класу початкової школи (12 категорій)
- Теплюк А.А. Формування особистісної культури студентів педагогічного ВНЗ як складова професійної компетентності (12 категорій)
- Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) (12 категорій)
- Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология (12 категорій)
- Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі (12 категорій)
- Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму (12 категорій)
- Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів (12 категорій)
- Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ (12 категорій)
- Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding (12 категорій)
- Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови (12 категорій)
- Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects (12 категорій)
- Бондаренко Ю.В. Формуюче оцінювання у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку (12 категорій)
- Варченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект (12 категорій)
- Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру (12 категорій)
- Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови (12 категорій)
- Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови (12 категорій)
- Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи (12 категорій)
- Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" (12 категорій)
- Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів (12 категорій)
- Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі (12 категорій)
- Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі (12 категорій)
- Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» (12 категорій)
- Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі (12 категорій)
- Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів (12 категорій)
- Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування (12 категорій)
- Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови (12 категорій)
- Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» (12 категорій)
- Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП (12 категорій)
- Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників (12 категорій)
- Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review (12 категорій)
- Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи (12 категорій)
- Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language (12 категорій)
- Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі (12 категорій)
- Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент (12 категорій)
- Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів (12 категорій)
- Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі (12 категорій)
- Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (12 категорій)
- Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів (12 категорій)
- Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму (12 категорій)
- Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями (12 категорій)
- Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм (12 категорій)
- Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ (12 категорій)
- Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації (12 категорій)
- Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя (12 категорій)
- Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів (12 категорій)
- Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity (12 категорій)
- Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі (12 категорій)
- Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові (12 категорій)
- Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ (12 категорій)
- Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів (12 категорій)
- Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience (12 категорій)
- Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? (12 категорій)
- Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (12 категорій)
- Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage (12 категорій)
- Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі (12 категорій)
- Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови (12 категорій)
- Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації (12 категорій)
- Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі (12 категорій)
- Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі (12 категорій)
- Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу (12 категорій)
- Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele (12 категорій)
- Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти (12 категорій)
- Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ (12 категорій)
- Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation (12 категорій)
- Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї (12 категорій)
- Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят (12 категорій)
- Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies (12 категорій)
- Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (12 категорій)
- Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English (12 категорій)
- Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості (12 категорій)
- Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів (12 категорій)
- Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням (12 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ю (11 категорій)
- Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителів (11 категорій)
- Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи (11 категорій)
- Турбан В.В. Проблема віку: психологічний дискурс (11 категорій)
- Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні (11 категорій)
- Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів (11 категорій)
- Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі (11 категорій)
- Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Е (11 категорій)
- Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance (11 категорій)
- Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів (11 категорій)
- Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ (11 категорій)
- Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..." (11 категорій)
- Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові (11 категорій)
- Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі (11 категорій)
- Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи (11 категорій)
- Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі (11 категорій)
- Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/С (11 категорій)
- Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності (11 категорій)
- Михалюк К.І. Особливості соціальної адаптації молодших школярів із вадами слуху (11 категорій)
- Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю (11 категорій)
- Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога (11 категорій)
- Рудєва Л.С. Психологічні особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Я (11 категорій)
- Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи (11 категорій)
- Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять (11 категорій)
- Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа (11 категорій)
- Вовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віці (11 категорій)
- Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста (11 категорій)
- Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики (11 категорій)
- Нипка Т. В. Особливості застосування інтернет-технологій у процесі вивчення англійської мови (11 категорій)
- Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж (11 категорій)
- Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи (11 категорій)
- Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу (11 категорій)
Переглянути (попередні 500 • наступні 500) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).