Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 500 результатів, починаючи з № 101

Переглянути (попередні 500наступні 500) (2050100250500).

  1. Зіміна В.В. «Go» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  2. Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  3. Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  4. Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу ‎(12 категорій)
  5. Малєєва І.І. Дидактична гра – шлях до опанування іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  6. Горбатюк О.П. The semantic classification of onomatopoeic words ‎(12 категорій)
  7. Загладько Т.А. Застосування сервісу Learningapps.org для навчання граматики на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  8. Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  9. Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning ‎(12 категорій)
  10. Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства ‎(12 категорій)
  11. Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  12. Полотнянко А.В. The phenomenon of clipping as one of the means of word formation in the English language ‎(12 категорій)
  13. Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій ‎(12 категорій)
  14. Білолипецький Д.А. Проблеми підготовки дітей дошкільного віку до вивчення англійської мови: аспект мовленнєвої діяльності ‎(12 категорій)
  15. Веклич Ю.І. Використання автентичних текстів у процесі формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  16. Мельник М.А. Ефективність використання англомовного фольклору при вивченні теми “Пори року” зі старшими дошкільниками ‎(12 категорій)
  17. Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції ‎(12 категорій)
  18. Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності ‎(12 категорій)
  19. Товкач О.В. Humour as an effective strategy in teaching English in the second language classroom ‎(12 категорій)
  20. Ямкова К.С. Структурно-функціональні компоненти системи розвитку соціальної активності учнів ‎(12 категорій)
  21. Вакулюк В.В. Cистема професійної підготовки майбутніх викладачів іноземної мови в університетах Канади ‎(12 категорій)
  22. Прокопович Є.М., Котова Ю.В. Психологічна діагностика психічного здоров’я студентів-психологів ‎(12 категорій)
  23. Мачуська Ю.Ю. Особливості формування англомовних граматичних навичок дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  24. Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей ‎(12 категорій)
  25. Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English ‎(12 категорій)
  26. Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language ‎(12 категорій)
  27. Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  28. Берізко М.І. Використання електрон. навч. програм як засіб підвищення рівня володіння ІМ в організації сам. роб. студентів ‎(12 категорій)
  29. Колчіна А.О. General characteristics of binomials in the English language ‎(12 категорій)
  30. Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  31. Чміль А.С. Вживання назв тварин в українських та англійських приказках ‎(12 категорій)
  32. Тимошенко Т.І. Характеристика основних розбіжностей між англійською мовою в Англії та Америці ‎(12 категорій)
  33. Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку ‎(12 категорій)
  34. Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии ‎(12 категорій)
  35. Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  36. Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) ‎(12 категорій)
  37. Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови ‎(12 категорій)
  38. Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи ‎(12 категорій)
  39. Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі ‎(12 категорій)
  40. Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови ‎(12 категорій)
  41. Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  42. Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації ‎(12 категорій)
  43. Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  44. Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі ‎(12 категорій)
  45. Король І.В. Метод Сase Study як форма підвищення ефективності навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  46. Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage ‎(12 категорій)
  47. Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу ‎(12 категорій)
  48. Петрієнко М.В. Формування навичок письма молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  49. Богдан Ю.С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у вивченні іноземної мови ‎(12 категорій)
  50. Молокова О.Ю. Cучасні технології навчання англійської мови у дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  51. Швець І.А. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  52. Пугач А.Ю. Розвиток життєвої компетенції дітей дошкільного віку на заняттях німецької мови ‎(12 категорій)
  53. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  54. Шуставецька Г.М. Використання пісенної творчості у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  55. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  56. Тітова О.В. Застосування лексичних ігор у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  57. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  58. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  59. Качура В.А. Особливості підготовки фахівців до навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку в Російській Федерації ‎(12 категорій)
  60. Фруктова Я.С. До проблеми формування в учнів початкової школи наукової картини світу ‎(12 категорій)
  61. Заворотна О.І. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови в початковій школі: міжпредметний підхід ‎(12 категорій)
  62. Сінельник І.П. Проблема виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи: дискурсивний огляд ‎(12 категорій)
  63. Кучковська А.І. Вплив раннього вивчення іноземної мови на розвиток особистості дитини дошкільного віку ‎(12 категорій)
  64. Козленко О.В. Особливості французького елементу в словнику сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  65. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  66. Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів ‎(12 категорій)
  67. Берізко М.І. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  68. Трохманенко А.В. Modern vocabulary in the English language: contemporary trends ‎(12 категорій)
  69. Кот Т.Г. Особливості навчання англійської мови учнів перших класів ‎(12 категорій)
  70. Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови ‎(12 категорій)
  71. Гарбуз М.В. Рольова гра як технологія навчання іноземної мови дошкільників ‎(12 категорій)
  72. Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  73. Дьяконов Г. В. Диалогические особенности психологии личности в школьном возрасте ‎(12 категорій)
  74. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  75. Коваленко Л.В. Формув. іншомовної комунікативної компетентності майб. вчителя ПШ засобами професійно орієнтованого діалог. спілкування ‎(12 категорій)
  76. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  77. Єрмоленко М.В. Стилістичні особливості перекладу англомовних поетичних текстів українською мовою ‎(12 категорій)
  78. Корольчук М.С. Адаптація та її значення в системі психофізіологічного забезпечення діяльності молодого спеціаліста ‎(12 категорій)
  79. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  80. Павлюк Р.О. Віртуалізація навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей: контекстуальний дискурс ‎(12 категорій)
  81. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  82. Мельник Н.І. Інноваційні методи навчання як умова формування комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  83. Лабунець Ю. О. Підготовка майб.вчителя до використання вітагенного навч.з голографічним підходом на уроках природознавства у поч.школі ‎(12 категорій)
  84. Висоцька А.І. Індивідуально-психологічні характеристики мовної особистості в іншомовному просторі ‎(12 категорій)
  85. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(12 категорій)
  86. Омелянчук І.І. Сутність поняття "полікультурність" як основоположного компоненту в структурі міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  87. Поліщук О.В. Застосування комп’ютерних технологій для навчання англомовної лексики дітей п’ятого року життя ‎(12 категорій)
  88. Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  89. Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів") ‎(12 категорій)
  90. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  91. Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ‎(12 категорій)
  92. Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  93. Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  94. Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers ‎(12 категорій)
  95. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  96. Шкарабура Я.Р. Візуалізація мовних явищ на початковому етапі вивчення іноземних мов ‎(12 категорій)
  97. Орлова Д.Г. The use оf ICT іn thе prоcеss оf prіmаrу schооl studеnts Englіsh grаmmаr skіlls fоrmаtіоn ‎(12 категорій)
  98. Магас М.Б. Дидактичні особливості використання ТЗН у навчанні іноземної мови ‎(12 категорій)
  99. Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови ‎(12 категорій)
  100. Панасюк Д.С. Застосування МАС у процесі формування іншомовленнєвих лексичних навичок дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  101. Феофентова М.О. Специфіка використання евристичних методів навчання молодших школярів у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  102. Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  103. Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  104. Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови ‎(12 категорій)
  105. Метелюк В.І. Самосвідомість і самооцінка дитини: проблеми наступності ‎(12 категорій)
  106. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії ‎(12 категорій)
  107. Власюк Т.С., Федоренко Н.С. Умови формування професійної педагогічної комунікації майбутніх учителів іноземної мови ‎(12 категорій)
  108. Шарганович Я.М. Розвиток особистості студента у процесі оволодіння англійською мовою ‎(12 категорій)
  109. Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики ‎(12 категорій)
  110. Дениско С.М. Лексико-стилістичні зсуви у навчальному перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі студентських робіт) ‎(12 категорій)
  111. Токарець О.А. Застосування мовного портфоліо у навчанні англійської мови учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  112. Павлюк Р.О. Поняття та характеристика елементів віртуального навчального іншомовного середовища педагогічного вишу ‎(12 категорій)
  113. Герасим'юк Н.С. Геймізація навчання як засіб підвищення мотивації молодших школярів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  114. Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  115. Головатенко Т.Ю. Reduplication as one of the ways to create new words in English ‎(12 категорій)
  116. Маханькова О.О. Complex training as a mean of primary school teachers’ foreign language competence forming ‎(12 категорій)
  117. Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation ‎(12 категорій)
  118. Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості ‎(12 категорій)
  119. Нікітенко В.А. Сучасні технології проведення позакласної роботи з англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  120. Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language ‎(12 категорій)
  121. Ольшанський Д.В. Розвиток умінь самостійно-дослідницької діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи ‎(12 категорій)
  122. Третяк Л.А. Poль iнoзeмнoї мoви у фopмувaннi сучасної втopиннoї мoвнoї ocoбиcтocтi у кoнтeкcтi мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї ‎(12 категорій)
  123. Кошарна Н.В. Акмеологічний підхід у становленні професійної компетентності майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  124. Прима Л.О. Навчання іноземних мов молодших школярів в Італії ‎(12 категорій)
  125. Гамідова Д.І., Колот К.В. Технологія "психодрама" на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  126. Ярмак Т.С. Досвід навчання англійської мови в країнах Центральної Європи ‎(12 категорій)
  127. Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  128. Дубінська З.В. Мультимедіні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  129. Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System ‎(12 категорій)
  130. Голік К.О. Aктивізація навчально-пізнавальної діяльності дітей старш. дошкільн. віку на заняттях з АМ у вимірі третього тисячоліття ‎(12 категорій)
  131. Берізко М.І. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів педагогічних спеціальностей ‎(12 категорій)
  132. Губар Н.В. Використання мультимедійних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках англ.мови ‎(12 категорій)
  133. Ільченко М.М. Іншомовна складова професійної компетентності майбутніх вчителів ‎(12 категорій)
  134. Корнєєва К.О. Формування фонологічної компетенції німецької мови як другої іноземної в порівняльному аспекті ‎(12 категорій)
  135. Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  136. Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  137. Орлова Д.Г. Webquest technology in the process of primary school students’ English language grammar skills forming ‎(12 категорій)
  138. Боровик В.І. Стилістичне використання ономатопічних слів в англійській мові ‎(12 категорій)
  139. Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни ‎(12 категорій)
  140. Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) ‎(12 категорій)
  141. Мамчур А.М. Використання різних видів наочності на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  142. Пашуля Ю.В. Психологічна готовність дитини молодшого шкільного віку до навчання іноземних мов ‎(12 категорій)
  143. Грищенко В.Г. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови у дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  144. Замишляк І.В. Abbreviation as one of the two types of shortening ‎(12 категорій)
  145. Блоцька С.І. Навчання учнів старшої школи комунікативним моделям поведінки британців ‎(12 категорій)
  146. Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers ‎(12 категорій)
  147. Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії ‎(12 категорій)
  148. Ткачук О.В. Форми і методи роботи з гіперактивною дитиною старшого дошкільного віку при вивченні АМ із застосуванням методів ейдетики ‎(12 категорій)
  149. Павлюк Р.О. Соціальна парадигма у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи ‎(12 категорій)
  150. Друць І.В. Інтернетизація як засіб підвищення рівня володіння іноземною мовою ‎(12 категорій)
  151. Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів ‎(12 категорій)
  152. Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  153. Висоцька М.І. Дидактичні особливості використання мультимедійних технологій навчання іноземної мови ‎(12 категорій)
  154. Ломаченко Н.І. Особливості застосування технологій анімації у навчанні АМ дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  155. Пуховець Л.О. Підвищення комунікативної компетентності менеджерів туризму в процесі вивчення іноземної мови ‎(12 категорій)
  156. Бондаренко Ю.В. Формуюче оцінювання у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  157. Дорошевіч В.Д. Психолого-педагогічні ресурси сімей з різним стилем виховання ‎(12 категорій)
  158. Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів ‎(12 категорій)
  159. Варченко А.В. Мультимедійні технології як засіб навчання англомовнoї лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  160. Маруненко І.М. Психофізіологія і психогенетика хвороби Альцгеймера ‎(12 категорій)
  161. Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі ‎(12 категорій)
  162. Бевз Н.П. Порівняльна лінгвокультурологія як наука про мову та культуру ‎(12 категорій)
  163. Козлітін Д.О. Загальнонаціональна англійська мова та її діалекти ‎(12 категорій)
  164. Чепорнюк Е., Гойко А., Крысанова Е. Новый опыт работы с пациентами психиатрической клиники в русле психодинамической психотерапии ‎(12 категорій)
  165. Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  166. Титарчук І.В. Застосування педагогічних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  167. Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects ‎(12 категорій)
  168. Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст. ‎(12 категорій)
  169. Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді ‎(12 категорій)
  170. Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  171. Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation ‎(12 категорій)
  172. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  173. Дробицька К.Ю. Комп’ютерні ігри як засіб формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку на заняттях з іноземної мови ‎(12 категорій)
  174. Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  175. Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  176. Грищенко В.Г. Сис-ма вправ на формув. англомовних усно-мовленнєв. навичок дітей старш. дошк. віку із застосув. інформаційн. Web-ресурсів ‎(12 категорій)
  177. Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми ‎(12 категорій)
  178. Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  179. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  180. Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови ‎(12 категорій)
  181. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  182. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)
  183. Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  184. Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи ‎(12 категорій)
  185. Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі ‎(12 категорій)
  186. Головатенко Т.Ю. Досвід Німеччини у підготовці вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  187. Хоменкова А.М. Специфіка мотивації дітей до вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  188. Сізоненко К.В. Сутність проектної технології у навчанні ІМ учнів четвертого класу ‎(12 категорій)
  189. Куцаченко Т.В. Використання наочності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку ‎(12 категорій)
  190. Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур ‎(12 категорій)
  191. Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  192. Зарванська А.С. Актуальність вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(12 категорій)
  193. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  194. Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів ‎(12 категорій)
  195. Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови ‎(12 категорій)
  196. Омері І.Д. Девіантна поведінка як чинник порушення суспільного життя підлітків ‎(12 категорій)
  197. Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму ‎(12 категорій)
  198. Гандзюк А.А. Affixation as one of the most productive ways of word building in the English language ‎(12 категорій)
  199. Рой Т.М. Формування комунікативної компетенції на уроках іноземної мови засобами тренінгів креативності ‎(12 категорій)
  200. Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі ‎(12 категорій)
  201. Машовець Н.С. Інтерактивна гра як засіб формування лексичної компетенції учня початкової школи ‎(12 категорій)
  202. Сірак Ю.П. Використання анімаційних ресурсів на заняттях з іноземної мови в дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  203. Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  204. Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі ‎(12 категорій)
  205. Липчук Я.Б. Формування іншомовленнєвих навичок за допомогою Інтернет-ресурсу блогів ‎(12 категорій)
  206. Титарчук І.В. Розвиток умінь творчого мислення на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  207. Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) ‎(12 категорій)
  208. Полковенко О.В. Значення рейтингової системи контролю знань для викладання валеології у вищій школі ‎(12 категорій)
  209. Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури ‎(12 категорій)
  210. Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ ‎(12 категорій)
  211. Постолова О.О. Дискурсно-прагматичнi особливостi дитячого мовлення (на матерiалi сучасної англiйської мови) ‎(12 категорій)
  212. Юрченко В.І. Рідна мова і становлення особистості дитини ‎(12 категорій)
  213. Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  214. Ряба С.А. Foreign language teaching in compulsory school: Finnish experience ‎(12 категорій)
  215. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  216. Цикалюк Г.А. Семантика англійських ідіом з використанням числівників ‎(12 категорій)
  217. Петрунько О.В. Психологізація педагогічної освіти: проблеми і перспективи ‎(12 категорій)
  218. Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  219. Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладах ‎(12 категорій)
  220. Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство" ‎(12 категорій)
  221. Наумець В.В. Навчання англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку із застосуванням ігрових технологій ‎(12 категорій)
  222. Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  223. Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  224. Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(12 категорій)
  225. Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  226. Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy ‎(12 категорій)
  227. Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів ‎(12 категорій)
  228. Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова» ‎(12 категорій)
  229. Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України ‎(12 категорій)
  230. Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  231. Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови ‎(12 категорій)
  232. Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  233. Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі ‎(12 категорій)
  234. Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму ‎(12 категорій)
  235. Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ ‎(12 категорій)
  236. Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  237. Чепурна І.В. Ефективні прийоми навчання говоріння англійської мови учнів першого класу початкової школи ‎(12 категорій)
  238. Теплюк А.А. Формування особистісної культури студентів педагогічного ВНЗ як складова професійної компетентності ‎(12 категорій)
  239. Беспала М.І. Формування навичок самостійної роботи з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  240. Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  241. Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) ‎(12 категорій)
  242. Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология ‎(12 категорій)
  243. Дмитрук О.П. Система скандинавських впливів у стародавній англійській мові ‎(12 категорій)
  244. Андрюшина О.В. Освітній особистісний стандарт як складник якісної освіти ‎(12 категорій)
  245. Гнед І.В. Розвиток педагогічної діагностики в Німеччині ‎(12 категорій)
  246. Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding ‎(12 категорій)
  247. Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів ‎(12 категорій)
  248. Іванова О.В., Ярема Н.Ю. Соціально-психологічні чинники професійного становлення психологів ОВС у ВНЗ системи МВС ‎(12 категорій)
  249. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  250. Булгакова О.В. Структура ономатопічних слів та її вплив на значення семантичних одиниць в англійській мові ‎(12 категорій)
  251. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  252. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  253. Савченко Т.О. Розвиток толерантності учнів початкової школи до культури інших народів засобами іноземної мови ‎(12 категорій)
  254. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  255. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  256. Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів ‎(12 категорій)
  257. Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  258. Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ‎(12 категорій)
  259. Яценко Ж.В. Використання мультимедійних технологій у навчанні англійській мови у дошкільному освітньому закладі ‎(12 категорій)
  260. Василенко В.Р. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  261. Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент ‎(12 категорій)
  262. Проскурко А.Г. Застосування таксономії Б. Блума у процесі навчання іноземної мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  263. Жабська О.П. Навчання читання англійською мовою учнів четвертих класів на основі автентичних текстів учнів ‎(12 категорій)
  264. Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі ‎(12 категорій)
  265. Петрик Л.В. Формування критичного мислення майбутніх вчителів початкової школи у змісті дисципліни «Практичний курс англійської мови» ‎(12 категорій)
  266. Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП ‎(12 категорій)
  267. Єніна Л.Л. Умови формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованої діяльності ‎(12 категорій)
  268. Мосієнко Ю.О. Headline English: discourse review ‎(12 категорій)
  269. Бондар Є.М. Особливості методики іншомовної дошкільної освіти у США ‎(12 категорій)
  270. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект ‎(12 категорій)
  271. Юрченко К.М. Виховання молодших школярів методами гри у процесі вивчення англійської мови ‎(12 категорій)
  272. Павелко М.О. Застосування комп’ютерних програм при навчанні іноземних мов у ДНЗ ‎(12 категорій)
  273. Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  274. Ващенко О.І. Формування полікультурної свідомості у молодшого школяра ‎(12 категорій)
  275. Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  276. Никоненко Я.О. Мовна картина світу як засіб міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  277. Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  278. Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання ‎(12 категорій)
  279. Петрушко Г.В. Іншомовна підготовка вчителя у вищих навчальних закладах Нідерландів ‎(12 категорій)
  280. Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями ‎(12 категорій)
  281. Топольницька О.О. Appropriateness of the bilingual education in primary school: Austrian experience ‎(12 категорій)
  282. Бондаренко Г.Л. Творча діяльність учителя як основна умова формування творчої особистості мол.шк.в пед.спадщині В.О. Сухомлинського ‎(12 категорій)
  283. Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи? ‎(12 категорій)
  284. Лященко К.В. Phrasal verbs in English: ways of formation and usage ‎(12 категорій)
  285. Рассоха І.І. Словотвір в сучасному англійському слензі ‎(12 категорій)
  286. Туряниця С.С. Драматизація, як засіб навчання говоріння молодших школярів на уроках англійської мови ‎(12 категорій)
  287. Кочерга І.М. Створення сприятливого мікроклімату на уроках іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  288. Назарок В.В. МАС як здоров’язбережувальна технологія на занятті з англійської мови в дошкільному навчальному закладі ‎(12 категорій)
  289. Ухань К.Є. Комп'ютерні навчальні програми як інноваційний метод навчання іноземній мові у початковій школі ‎(12 категорій)
  290. Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах іклюзивної освіти ‎(12 категорій)
  291. Махінов В.М. Cоціокультурна парадигма формування мовної особистості майбутнього вчителя ‎(12 категорій)
  292. Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів ‎(12 категорій)
  293. Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  294. Бернацька О.В. Теоретичні основи соціокультурної компетенції в системі навчання майбутніх учителів початкової школи та іноземної мови ‎(12 категорій)
  295. Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity ‎(12 категорій)
  296. Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students ‎(12 категорій)
  297. Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі ‎(12 категорій)
  298. Заяц Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(12 категорій)
  299. Лещенко А.В. Ідіоми із застосуванням назв кольорів у сучасній англійській мові ‎(12 категорій)
  300. Конференція "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності школяра" ‎(12 категорій)
  301. Лупій О.О. Facial expressions as one of the parts of body language used in teaching English ‎(12 категорій)
  302. Онищук М.В. Вплив культури масових жанрів на способи та засоби комунікації особистості ‎(12 категорій)
  303. Гарасименко Б.С. General Characteristics of Everyday Collocations in the English Language ‎(12 категорій)
  304. Малюга О.С. Оцінювання рівня володіння майбутніми вчителями початкової школи іншомовним читанням ‎(12 категорій)
  305. Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі ‎(12 категорій)
  306. Гончарук А.В. Застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі на прикладі граматичної конструкції «to be going to» ‎(12 категорій)
  307. Загара І.М. Формування умінь письмової компресії тексту у студентів-магістрантів ‎(12 категорій)
  308. Грицюк Н.О. Адаптаційні проблеми молодшого школяра з уникним типом спілкування ‎(12 категорій)
  309. Гулько Н.І. Гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільників ‎(12 категорій)
  310. Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента ‎(12 категорій)
  311. Мосієнко Ю.О. Texting in English: modern trends and tendencies ‎(12 категорій)
  312. Шморгун І.В. Застосування рольової гри у процесі навчання іншомовного діалогічного мовлення молодших школярів ‎(12 категорій)
  313. Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм ‎(12 категорій)
  314. Абрамова О.О. Неофіційні антропонімічні номінації в соціально-віковому аспекті (на матеріалі німецької мови) ‎(12 категорій)
  315. Мазурець О.С. Застосування технології Hot Potatoes у навчанні англомовного говоріння дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  316. Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно ‎(12 категорій)
  317. Марецький О.М. Проектна технологія у навчанні іноземної мови як засіб розвитку пізнавального інтересу молодших школярів ‎(12 категорій)
  318. Ващенко О.М., Кравченко Т.В. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти ‎(12 категорій)
  319. Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах ‎(12 категорій)
  320. Петрушко Г.В. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах ‎(12 категорій)
  321. Терлюк А.О. Computer-Assisted Language Learning у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  322. Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» ‎(12 категорій)
  323. Топольницька О.О. The difference between understanding gestures in the process of international communication ‎(12 категорій)
  324. Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(12 категорій)
  325. Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів ‎(12 категорій)
  326. Лященко К.В. Застосування сервісу YouTubeу навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  327. Бункевич О.В. Іноземна мова як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх менеджерів з туризму ‎(12 категорій)
  328. Кочерга І.М. Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації ‎(12 категорій)
  329. Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання ‎(12 категорій)
  330. Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  331. Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу ‎(12 категорій)
  332. Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання ‎(12 категорій)
  333. Паншина Л.Ю. До питань формування вторинної мовної особистості молодшого школяра на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  334. Руденко М.С. Використання навчальних фільмів як засобу розвитку іншомовних умінь молодших школярів ‎(12 категорій)
  335. Головко Р.П. Застосування технологій інтерактивного навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  336. Бачинська О.Ю. Інноваційні підходи до вивчення іноземних мов молодших школярів ‎(12 категорій)
  337. Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе ‎(12 категорій)
  338. Сащук Тетяна Володимирівна ‎(12 категорій)
  339. Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови ‎(12 категорій)
  340. Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine ‎(12 категорій)
  341. Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії ‎(12 категорій)
  342. Плужник І.В. Нетрадиціні уроки як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  343. Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students ‎(12 категорій)
  344. Лещенко В.В. The use of information and communication technologies as effective means of students’ multicultural competence forming ‎(12 категорій)
  345. Данилюк В.М. Застосування ІКТ на уроках англійської мови в початковій школі як засіб підвищення якості навчання молодших школярів ‎(12 категорій)
  346. Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО ‎(12 категорій)
  347. Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека ‎(12 категорій)
  348. Міщенко О.О. «DO» and «MAKE» collocations: general characteristics and the ways of usage ‎(12 категорій)
  349. Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr ‎(12 категорій)
  350. Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  351. Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії ‎(12 категорій)
  352. Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників ‎(12 категорій)
  353. Василенко М.М., Карпілянський Д.А. До проблеми моделювання вибору копінг-стратегії у професійній діяльності працівників ОВС ‎(12 категорій)
  354. Паустовська М.В. Програмне забезпечення формування іншомовної компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасних ДЗ ‎(12 категорій)
  355. Кулаківська Ю.С. Педагогічна рефлексія як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови ДНЗ ‎(12 категорій)
  356. Загладько Т.А. The use of Microsoft office 365 and Google classroom in the process of fourth form students` English language reading skills formation ‎(12 категорій)
  357. Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти ‎(12 категорій)
  358. Петриченко Н.А. Використання інтерактивної дошки у навчанні англійської мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  359. Закус О.І. Вплив соціально-психологічних факторів на вибір партнера для створення сім’ї ‎(12 категорій)
  360. Подзюбанчук І.М., Сокол Т.В. Film title translation: modern trend and tendencies (English and Ukrainian versions) ‎(12 категорій)
  361. Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  362. Бойко С.О. Діалектика англійської мови в Америці ‎(12 категорій)
  363. Демінська Л.О. Творчий підхід вчителя фізичного виховання при організації спортивних свят ‎(12 категорій)
  364. Нипка Т. В. Особливості застосування інтернет-технологій у процесі вивчення англійської мови ‎(11 категорій)
  365. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Я ‎(11 категорій)
  366. Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять ‎(11 категорій)
  367. Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа ‎(11 категорій)
  368. Тохтамиш О.М. Методика ескалації тактильного контакту у психологічній допомозі дітям дошкільного та початкового шкільного віку ‎(11 категорій)
  369. Столярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителями ‎(11 категорій)
  370. Паншина Ю.В. Методичне портфоліо вчителя початкових класів із педагогічної діагностики ‎(11 категорій)
  371. Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету ‎(11 категорій)
  372. Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу ‎(11 категорій)
  373. Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  374. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж ‎(11 категорій)
  375. Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей ‎(11 категорій)
  376. Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу ‎(11 категорій)
  377. Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема ‎(11 категорій)
  378. Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми ‎(11 категорій)
  379. Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки ‎(11 категорій)
  380. Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя ‎(11 категорій)
  381. Андорал А.А. Методи формування навички читання учнів 4-го класу засобами ІКТ ‎(11 категорій)
  382. Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах ‎(11 категорій)
  383. Паутова В.В. Вплив французьких запозичень на англійську мову ‎(11 категорій)
  384. Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи ‎(11 категорій)
  385. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Т ‎(11 категорій)
  386. Безпалько О.В. Компоненти професійної мобільності майбутніх соціальних педагогів ‎(11 категорій)
  387. Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності ‎(11 категорій)
  388. Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога ‎(11 категорій)
  389. Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  390. Педагогічна та психологічна література (джерела) ‎(11 категорій)
  391. Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи ‎(11 категорій)
  392. Лєсто К.А. Психологічні особливості користувачів соціальних сайтів ‎(11 категорій)
  393. Кочерга А.В. Психофизиологические механизмы чувствительности человека: способы развития ‎(11 категорій)
  394. Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн ‎(11 категорій)
  395. Педагогічна та психологічна література (джерела)/З ‎(11 категорій)
  396. Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства ‎(11 категорій)
  397. Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(11 категорій)
  398. Юрченко В.І. Актуальні психологічні проблеми вищої школи в Україні ‎(11 категорій)
  399. Пашко Є.С. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи: полікультурний аспект ‎(11 категорій)
  400. Педагогічна та психологічна література (джерела)/У ‎(11 категорій)
  401. Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.) ‎(11 категорій)
  402. Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  403. Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності ‎(11 категорій)
  404. Основи побудови гуманних стосунків з учнями ‎(11 категорій)
  405. Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя ‎(11 категорій)
  406. Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  407. Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості ‎(11 категорій)
  408. Педагогічна та психологічна література (джерела)/http ‎(11 категорій)
  409. Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  410. Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні ‎(11 категорій)
  411. Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах ‎(11 категорій)
  412. Логінова Т.Ю. Вплив професійної зайнятості подружжя на рівень конфліктності в сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  413. Бондаренко О. Застосування тренінгу з ейдетики як засобу розвитку образної пам’яті у студентів ‎(11 категорій)
  414. Мілько О.А. Здоров'язбережувальні технології в процесі навчання молодших школярів англійської мови ‎(11 категорій)
  415. Кузнецова О.О. Самостійна робота з англійської мови учнів 4 класів ‎(11 категорій)
  416. Педагогічна та психологічна література (джерела)/И ‎(11 категорій)
  417. Волковська А.І. Причини і наслідки шизофренії ‎(11 категорій)
  418. Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті ‎(11 категорій)
  419. Шишкіна Ю.О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів ‎(11 категорій)
  420. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості ‎(11 категорій)
  421. Кулецька Т.Ю. Використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в початквоих класах ‎(11 категорій)
  422. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ф ‎(11 категорій)
  423. Безпалько О.В. Оптимізація підготовки соціальних педагогів у сучасному освітологічному просторі ‎(11 категорій)
  424. Метелюк В.І. Розвиток компетентнісного підходу до формування міжособистісної взаємодії учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  425. Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан ‎(11 категорій)
  426. Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії ‎(11 категорій)
  427. Ткачук О.В. Застосування методу повної фізичної реакції у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку ‎(11 категорій)
  428. Бойко Я.В. Психологічні особливості симпатії у старшокласників ‎(11 категорій)
  429. Корж М.В. Специфіка особистісної адаптованості студентів до навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  430. Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  431. Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу ‎(11 категорій)
  432. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Є ‎(11 категорій)
  433. Мешко Г.М. Підготовка майбутніх учителів до подолання професійних труднощів як умова збереження їх здоров'я ‎(11 категорій)
  434. Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти ‎(11 категорій)
  435. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології ‎(11 категорій)
  436. Книгарня ‎(11 категорій)
  437. Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку ‎(11 категорій)
  438. Педагогічна та психологічна література (джерела)/К ‎(11 категорій)
  439. Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента ‎(11 категорій)
  440. Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі ‎(11 категорій)
  441. Берізко М.І. Засоби підвищення мотивації до навчання іноземної мови в молодшому шкільному віці ‎(11 категорій)
  442. Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів ‎(11 категорій)
  443. Изворская Д.И., Стойнова Б.С. Роль ИКТ в обучении прикладной математике ‎(11 категорій)
  444. Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища ‎(11 категорій)
  445. Кот Т.Г. Сутність та принципи застосування методу асоціацій у навчанні англомовної лексики дітей молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  446. Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми ‎(11 категорій)
  447. Андреєва Т.Т. Наступність і перспективність у вихованні етичного ставлення до природи ‎(11 категорій)
  448. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х ‎(11 категорій)
  449. Безпалько О.В. Розвиток соціальної активності особистості у дитячому об’єднанні ‎(11 категорій)
  450. Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста ‎(11 категорій)
  451. Ляцковська К. Роль хореографії в позанавчальній діяльності студентів ‎(11 категорій)
  452. Буйницька О.П. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі ‎(11 категорій)
  453. Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня ‎(11 категорій)
  454. Новик І.М. Формування діагностичних умінь студентів напряму підготовки "ПО" у процесі індивідуальної навчально-дослідницької роботи ‎(11 категорій)
  455. Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  456. Педагогічна та психологічна література (джерела)/І ‎(11 категорій)
  457. Хоменко А.В. Психологічні чинники емоційного вигорання у старшокласників ‎(11 категорій)
  458. Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  459. Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ ‎(11 категорій)
  460. Пиліпко Л.М. Розвиток наукових поглядів на психологію темпераменту дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  461. Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній ‎(11 категорій)
  462. Калюжна Ю.С. Теоретичні основи діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  463. Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів ‎(11 категорій)
  464. Пророк Н.В. Становлення особистості студента як суб'єкта навчально-професійної діяльності ‎(11 категорій)
  465. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Л ‎(11 категорій)
  466. Линьова І.О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників закладів освіти ‎(11 категорій)
  467. Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи ‎(11 категорій)
  468. Волоха Д.О. Актуальність аудіо-лінгвального методу у навчанні дітей дошкільного віку англійської мови ‎(11 категорій)
  469. Шкарбан Л.В. Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей ‎(11 категорій)
  470. Приходько Ю.О., Юрченко В.І. Психологічний словник-довідник (навчальний посібник) ‎(11 категорій)
  471. Васюра Н.О. Соціально-правовий захист дітей у загальноосвітніх навчальних закладах ‎(11 категорій)
  472. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ц ‎(11 категорій)
  473. Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів ‎(11 категорій)
  474. Петрунько О.В. Проблеми впровадження освітніх інновацій в Україні ‎(11 категорій)
  475. Лебедєва А.В. Нетрадиційні підходи до створення моделей професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(11 категорій)
  476. Бойчук Г.Л. Актуальність використання аудіовізуальних засобів у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  477. Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа ‎(11 категорій)
  478. Кайріс О.Д. Сучасний стан і тенденції розвитку психологічної служби ВНЗ в Україні і за кордоном ‎(11 категорій)
  479. Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности ‎(11 категорій)
  480. Красненко А.Е. Індивідуально-психологічні особливості психолінгвістичних здібностей у підлітків ‎(11 категорій)
  481. Мартиненко С.М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя початкової школи: здобутки, проблеми і перспективи ‎(11 категорій)
  482. Панченко С.М. Особистістне зростання як мета післядипломної освіти дорослих ‎(11 категорій)
  483. Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу ‎(11 категорій)
  484. Педагогічна та психологічна література (джерела)/А ‎(11 категорій)
  485. Барко В.І., Супрун Д.М. Поняття здоров'я і збереження здоров'я курсантів вищих навчальних закладів МВС України ‎(11 категорій)
  486. Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  487. Мешко О.І. Професійне самовизначення майбутніх учителів у контексті становлення їх педагогічної позиції ‎(11 категорій)
  488. Конопацька Т.А. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами медіа-технологій в процесі навчання іноземної мови ‎(11 категорій)
  489. Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики ‎(11 категорій)
  490. Омері І., Міщенко А., Шолох Д., Шолох К. Особливості мотивації навчання дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  491. Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(11 категорій)
  492. Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ ‎(11 категорій)
  493. Педагогічна та психологічна література (джерела)/М ‎(11 категорій)
  494. Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості ‎(11 категорій)
  495. Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови ‎(11 категорій)
  496. Подофєй С.О. Що має знати вчитель про особливості адаптації школярів з психосоматичними захворюваннями ‎(11 категорій)
  497. Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті ‎(11 категорій)
  498. Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови) ‎(11 категорій)
  499. Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами ‎(11 категорій)
  500. Дятленко Н.М. Внутрішні та зовнішні детермінанти професійної адаптації молодого вчителя ‎(11 категорій)

Переглянути (попередні 500наступні 500) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама